PDA

View Full Version : onlineshop voor onderdelen in nl



Anavrin
12 juni 2003, 15:53
ik ben dus op zoek naar zoiets als warmoth, maar dan een nederlandse site, ook in de prijsklasse van warmoth. Niet omdat ik geen engels kan, maar omdat ik geen creditcard heb, en er eigenlijk ook geen wil.
Winkels in Nl waar ze goedkope goede onderdelen hebben zijn natuurlijk ook welkom.

Mithrandir
12 juni 2003, 16:10
www.voxhumana.nl, maar ja, die is dan weer niet bijster goedkoop.

Anavrin
13 juni 2003, 14:43
die had ik zelf al gevonden, maar die was veel te duur. Bij Warmoth heb je een standaard chromen tune-o-matic brug voor $14,- en bij vox €40,- er moet toch ergens een gulden middenweg zijn tussen deze 2 uitersten?

michielv
20 juni 2003, 20:07
Probleem is dat de meeste onderdelen leveranciers in Nederland hun spullen bij Vox Humana vandaan halen dus daar schiet je niet veel mee op..

www.rockinger.de heeft nog wel redelijke prijzen maar da's weer Duitsland en dan heb je dus waarschijnlijk wel een credit card nodig..

Overigens is een credit card wel verdomde handig en gezien wat je je kunt besparen (door bijvoorbeeld een hele stapel spullen bij Warmoth te kopen) heb je dat ding er ook snel wel uit. Is er nog een speciale reden dat je geen cc wilt? Los van dat je je niet meer kunt beheersen in de lokale gitaarshop :-D