PDA

View Full Version : Siren song of the internet memes



Gwi
5 juli 2012, 07:51
Helahola, alweer wat geklooi met het samenkloppen van beats met sampletjes, en een hoop gedoe met de axe-fx en de kramer erop. Voila:

http://soundcloud.com/dietrannies/siren-song-of-the-internet

Alvast bedankt om eens te koekeloeren!

Duhsjaak
7 juli 2012, 08:14
Hi
Snap er gewoon niks van dat je hier geen reacties op krijgt.
Ik vind dit wel erg leuk hoor.
Ben je bekend met het werk van Consolidated? Daarin kon je ook die meedogenloze riffs en die bijna industriële aanpak tegen. Helaas is Mark Pistel daarmee gestopt.

Afijn, ik weet veel te weinig hier van om iets zinnigs erover te kunnen zeggen. En ik had de hoop dat een ander dat zou doen. Misschien dat als ik er iets bij kwaak, dat een ander dan iets leuks erbij zet.

Ik vind het alvast verdomd goed gedaan!
Wie volgt?
Vriendelijke groet, Gus

The Lo Lands
9 juli 2012, 09:06
Klinkt inderdaad erg goed! Mooi soepel en overtuigend gitaarspel. Doet mij denken aan 'Tackhead' een hiphop/industrial band uit de jaren 80. Klein puntje van kritiek is dat naar het einde toe mijn aandacht wat verslapt, had graag nog een variatie gehoord. Maar voor wat het is, top!

Stratman70
9 juli 2012, 12:11
Ik luister nooit naar dit soort muziek en was daarom aangenaam verrast bij het horen van dit nummer. Dit klinkt lekker hoor! Lekkere slagpartij en het thema van de sologitaar is wel relaxed. De delay/echo maken wel dat de sologitaar erg jaren tachtig klinkt, dit over een moderne beat. Maar dat is wel origineel en daar is natuurlijk niks mis mee.

Heffie
13 juli 2012, 07:54
Doe je goed :)! Klinkt lekker verfrissend. Consolidated...Dat meen ik me ook te herinneren. En dat vindt ik helemaal niet erg. Erg leuk gedaan met de gesamplede stem er door heen en ondanks het instrumentale karakter is het afwisselend en pakkend. Dat moet ik ook nog eens voor elkaar krijgen:soinnocent:.
De rest van je nummers klinken ook goed maar Siren Song en Water steken er vanwege het avontuurlijke karakter boven uit wat mij betreft. De rest is zeker niet slecht maar ze klinken als nummers die ik al vaker gehoord heb.

Ga zo door wat mij betreft!