PDA

View Full Version : keeley / jaquest



newbreed
12 juni 2003, 10:32
weet iemand waar je in europa voor een redelijke prijs een DS1 met keeley seeing eye mod kunt krijgen ?
idem voor een jaquest meister singer (chorus)

Robbert
12 juni 2003, 10:42
Wat betreft Keeley; nee, die moet je echt zelf importeren.

Misschien dat Yori zijn pedaal nog te koop heeft, anders, als je hem echt wilt, kun je me een mailtje sturen.


Die Jacques Meister singer kun je kopen bij het Duitse Tone-toys (www.tone-toys.com).

riesj
12 juni 2003, 12:34
Keeley heeft nu in engeland een vestiging zitten. Maar die is vrij prijzig. Misschien met dollarkoers uiteindelijk goedkoper in Amerika te bestellen. Op ebay worden vrij regelmatig Keeley DS1 seeing eye mods aangeboden.

Succes,

sash
12 juni 2003, 14:35
Idd, robertkeeley.co.uk maar ook ik vond em vrij prijzig. Via USA is het toch goedkoper.

Pearljam had zijn Keeley DS1 al verkocht.

PeArLjAm
12 juni 2003, 15:23
Ik heb die ds1 geruilt voor een barber burnunit, die ik overigens doorverkoop. Maar die de ds1 wou wilde hem graag ruilen, en ach.. ik ben wel aardig :-D Goed pedaal wel die keeley ds1, alleen iets teveel gain voro mij. Die meistersinger kun je bij tonetoyz bestellen idd.. Daar heb ik eens wat teese spul besteld en ging prima. 8 euro verzendkosten, en achteraf betalen. WEl een beetje een gedoe geld overmaken, maar uiteindelijk is alles goed gegaan :)

newbreed
12 juni 2003, 18:43
ja ik geloof dat je mij nog over die Keeley gemeld had maar diegene waarmee je geruild hebt wilde er geloof ik 175 euro voor hebben en dat vond ik toch een beetje teveel...Tonetoyz ken ik wel ja..eerlijk gezegd nooit problemen met geld overmaken gehad...Ik ga ze eens bellen voor die Meistersinger :-D

PeArLjAm
12 juni 2003, 21:40
ja ik geloof dat je mij nog over die Keeley gemeld had maar diegene waarmee je geruild hebt wilde er geloof ik 175 euro voor hebben en dat vond ik toch een beetje teveel...Tonetoyz ken ik wel ja..eerlijk gezegd nooit problemen met geld overmaken gehad...Ik ga ze eens bellen voor die Meistersinger :-D

voor die burnunit.. 175? Nee hoor hoef er niet zoveel voor, kan ook wel wat minder. ik moet zeggen dat ik hem we. veel beter vind dan de keeley, veel dynamischer, 4 knobben en interne trimpot en truebypass waardoor ie geen toon wegzuigt. Alleen wat teveel distorton voor mij.. Wat i het mooie vind is dat als je de distortion opendraait je de noten er nog mooi doorheen hoort komen, waardoor je een mooie dikke distortionsoudn krijgt. Die keeley werd modderig. Als je de ds1 goed vind, dan is de gemodde beter. Maar verwacht geen heel nieuw superpedaal. o, als je die burnunit wilt (of gewoon uitproberen mag ook.. :) ) zeg het dan even, medegitaarforummers help ik graag 8)

trouwens leuk om te weten, ik heb even met david barber gemaild over die burn unit 1. hij is veel populairder dan de 2e, omdat hij veel beter klinkt. daarom gaat hij ze reissuen, want er was veel vraag naar deze versie, waaronder onder heel veel nashville studiogitaristen. Hij wordt wel duur, 200 dollar ofzo.