PDA

View Full Version : HNGD Silverburst LP



Dribbel_
28 juni 2012, 01:45
Bij zo'n gitaar zegt een foto natuurlijk al genoeg :mmmm:

http://i47.tinypic.com/2w7ogf9.jpg

macwilliams
28 juni 2012, 06:48
Bij zo'n gitaar hoort ook een korte omschrijving!
En gefeliciteerd:ok:

Hotpepper01
28 juni 2012, 08:05
Ziet er op het eerste gezicht wel goed uit ! Veel speelplezier !! Veel details vallen op deze foto niet te zien.
Misschien heb je vandaag wat meer tijd voor betere plaatjes?

lindstrom
28 juni 2012, 08:46
Gefeliciteerd met je aanwinst!! Epiphone?



De zeikerd die ik ben, ik vind dit één van de minst mooie kleuren voor een les paul. maargoed, smaken verschillen natuurlijk. :ok:

Dribbel_
28 juni 2012, 11:40
Nog wat meer info dan maar even :D

Normaal gebruik ik een LTD EC1000 als main gitaar tijdens optredens, maar voor het geval dat moet er een backup klaar staan. Ik heb getwijfeld nog een EC1000 daarvoor te kopen zodat je 2 helemaal volwaardige gitaren hebt, maar voor het geld vond ik het zonde om dat uit te geven aan een gitaar die daar alleen maar staat en bijna nooit gebruikt zal worden.

Toen zag ik een advertentie voorbij komen van een Epiphone LP Custom en ik vind deze kleur helemaal te gek dus mijn interesse was gewekt. Een nette prijs voor de gitaar + koffer en de standaard Epi elementen waren vervangen door een Slash SD signature setje. De gitaar klinkt heel gaaf met de SD's erin maar aangezien m'n andere gitaar EMGs heeft en m'n geluid daarop afgesteld staat en m'n backup dat dus ook aan moet kunnen heb ik besloten EMG's erin te zetten die ik nog heb liggen. Vervolgens verkoop ik het setjes Slash pups nog en als ik daarvan het geld binnen heb dan is het helemaal een leuke betaalbare gitaar geworden.

Ik ben zelf nooit een fan geweest van Gibson en na veeeel gitaren proberen altijd op LTD blijven hangen, maar deze Epi heeft me erg verrast moet ik zeggen :)

Harry
28 juni 2012, 11:45
EMG's? Zonde... maar ja, het is jouw gitaar..

In ieder geval veel plezier ermee!

Dribbel_
28 juni 2012, 12:05
Tsja dat blijft een persoonlijke smaak he. Ik heb zelf veel geexperimenteerd met elementen maar het grootste probleem waar ik tegenaanliep is dat ik hier op mijn studentenkamer veel met opnames doe en ik geen geaarde stopcontacten heb. EMG's zijn dan de enige elementen die helemaal ruisvrij zijn.