PDA

View Full Version : epiphone les paul 56' goldtop speelt die fijn??



anoniem
13 januari 2002, 18:08
Ik wil een nieuwe gitaar kopen en deze heb ik nu gezien en die is wel cool alleen nog niet de kans gehad er op te spelen wie heeft weet os epiphone een goed merk is en of de goldtop goed is

hansies
13 januari 2002, 18:56
de epiphone goldtop 56 is zeker niet slecht , ge moet wel uit uw doppen kijken want de afwerkingskwaliteit wil wel eens verschillen van gitaar tot gitaar, deze welke ik heb speelt heel goed , klinkt cool , komt door de P90's maar de gold- afwerking vertoont wel een paar fouten, voor de rest een coole sound, kopen zou ik zeggen als het geluid u bevalt....doei

Outshine
14 januari 2002, 11:09
Op 2002-01-13 18:08, schreef anoniem:
Ik wil een nieuwe gitaar kopen en deze heb ik nu gezien en die is wel cool alleen nog niet de kans gehad er op te spelen wie heeft weet os epiphone een goed merk is en of de goldtop goed is


ga em nou gewoon ff proberen dan merk je t zelf wel...

DIVE BOMB
14 januari 2002, 11:39
mmmm ja ligt er ook aan welke stijl je gaat spelen. Ik begon ooit op een epiphone les paul sunburst. maar na een tijdje miste ik toch wel de floyd rose en ben overgestapt op Ibanez. Maar over het geluid en speelbaarheid van de epiphone was ik zeer tevreden. let inderdaad wel ff op de afwerking. Suc-6