PDA

View Full Version : Kwaliteit nieuwe Charvel



Comfortably Daniel
27 juni 2012, 20:25
Hey allemaal...

Ik zit al een tijdje met het idee een Charvel San Dimas aan te schaffen...nooit zelf gespeeld, maar lijkt me een erg leuke gitaar voor erbij. Zou ook m'n eerste met een Floyd Rose zijn en ook de eerste "strat" met humbuckers.

Nou vraag ik me alleen af. Hoe zit het met de huidige kwaliteit van Charvel? Zoals ik al zei, nooit zelf op gespeeld en heb ook geen referentie van de oudjes.

Iemand ervaring met deze gitaren?

Misschien ook een idee om er één in elkaar te knutselen van Warmoth?

Alvast bedankt :)

jules
27 juni 2012, 21:14
ik heb een so cal gehad geen amerikaan, ik vond de kwaliteit uitmuntend prachtig kwartiers gezaagde hals, goede elementen en een orginele floyd brug. Echt een goed intrument, om nog maar te zwijgen over het super koffer dat erbij zit

RoelSmoel
27 juni 2012, 21:41
Goed zoeken, de Pro-Mods worden niet meer gemaakt.. Wel eens een in handen gehad, waren leuke gitaren, over de kwaliteit kan ik dan niet echt een uitspraak doen..

Tankman
27 juni 2012, 22:06
Ik heb een So Cal. Topgitaar! De kwaliteit is ook perfect. Ze wordeninderdaad niet meer gemaakt, maar als je echt interesse hebt stuur me maar een PM.

Orpheo
28 juni 2012, 00:36
ik heb een USA So Cal. gaat NOOIT meer weg. heerlijke gitaar.

Comfortably Daniel
28 juni 2012, 09:46
Hier begrijp ik dus uit dat het wel degelijk goeie gitaren zijn. Maar jullie zeggen ze worden niet meer gemaakt...geldt dat dan allen voor de Pro Mods? Want de So Cal en San Dimas staan gewoon nog overal op de sites.

Thyrif
28 juni 2012, 13:43
Yup, de Pro Mods werden gemaakt in Japan, en werden geleverd met een hardcase. Er is hier en daar nog een stapeltje over. De Amerikaanse zijn duurder, en worden geleverd met een gigbag (dacht ik?). Zelf zou ik er meteen een halen, zou er geen Floyd op zitten. Die dingen zijn zo ontzettend vervelend, geef mij gewoon locking tuners en een goede trem (vigier/prs/mm).

Anyways, als je nog een pro mod wil, zou ik snel zijn. Bij AmericanGuitarStore in Enschede hebben ze nog één of twee geloof ik. Succes!

Coolguy
28 juni 2012, 13:58
ik heb een USA So Cal. gaat NOOIT meer weg. heerlijke gitaar.

Ik heb een USA San Dimas gehad in Slime Green... hem verkopen was de ergste vergissing in mijn leven. :(

Orpheo
28 juni 2012, 14:11
Yup, de Pro Mods werden gemaakt in Japan, en werden geleverd met een hardcase. Er is hier en daar nog een stapeltje over. De Amerikaanse zijn duurder, en worden geleverd met een gigbag (dacht ik?). Zelf zou ik er meteen een halen, zou er geen Floyd op zitten. Die dingen zijn zo ontzettend vervelend, geef mij gewoon locking tuners en een goede trem (vigier/prs/mm).

Anyways, als je nog een pro mod wil, zou ik snel zijn. Bij AmericanGuitarStore in Enschede hebben ze nog één of twee geloof ik. Succes!

Blokkeer de trem in de cavity, dan valt t heel erg mee. Kan je je toplock zelfs open laten.

Deze gitaren worden niet meer gemaakt behalve customshop. Wat je ziet is new old stock.

bat
28 juni 2012, 14:46
Anyways, als je nog een pro mod wil, zou ik snel zijn. Bij AmericanGuitarStore in Enschede hebben ze nog één of twee geloof ik. Succes!
En bedankt he. Even op de site geweest en nu spookt er zo'n smurfblauwe pro-mod door m'n hoofd. Gelukkig is Enschede niet naast de deur.

Thyrif
28 juni 2012, 15:32
En bedankt he. Even op de site geweest en nu spookt er zo'n smurfblauwe pro-mod door m'n hoofd. Gelukkig is Enschede niet naast de deur.
:soinnocent:

En Orph: het gaat me niet zozeer om het gebruik ervan, dat is prima, meer om altijd die balletjes eraf moeten halen en moeilijk doen met afstellen als ze er net op zitten. (al las ik laatst dat iemand de balletjes eraan liet zitten, en die kant aan de tuner had xD)


Edit: bat: en die witte en die rode, yummm.. Crap.

Orpheo
28 juni 2012, 15:38
:soinnocent:

En Orph: het gaat me niet zozeer om het gebruik ervan, dat is prima, meer om altijd die balletjes eraf moeten halen en moeilijk doen met afstellen als ze er net op zitten. (al las ik laatst dat iemand de balletjes eraan liet zitten, en die kant aan de tuner had xD)


Edit: bat: en die witte en die rode, yummm.. Crap.

Haha ja zo doe ik t (ook). Sommige merken snaren hebben geen verdunning aan t eind van de omwonden snaren, is dus weer wat makkelijker. En iedereen knipt de uitstekende delen bij de tuners af, dus of daar dan een balletje aan zit of niet, maakt dan ook niet meer uit.

Braindead
28 juni 2012, 15:54
Zo doe ik het ook met de snaren. Bijkomend voordeel is dat als je een gigbag hebt die van binnen in takt blijft. Als je losse snaaruiteinden in je gigbag hebt dan steken die op den duur je gigbag van binnen kapot.

Thyrif
28 juni 2012, 16:04
Zo doe ik het ook met de snaren. Bijkomend voordeel is dat als je een gigbag hebt die van binnen in takt blijft. Als je losse snaaruiteinden in je gigbag hebt dan steken die op den duur je gigbag van binnen kapot.

Daar heb ik een paar stukken ducttape aan de binnenkant geplakt ^^

Maar dan nu ontopic: Ga jij eens snel die Charvel halen, anders moeten bat en ik aan onze GAS toegeven. Denk om je medemens. :D

Comfortably Daniel
28 juni 2012, 16:29
hmm...zonde dat ze de productie hebben gestopt dan. Lijkt me niet een ongewilde gitaar.
Zijn trouwens de amerikanen net zo goed als de jappen?

En wat denken jullie van zelfbouw? Of althans...in elkaar zetten van onderdelen. Ik zat gisteren bij Warmoth het één en ander bij elkaar te zoeken en dan kom je opzich toch wel met een leuke gitaar weg, maar vraag me af of dat dan net zo goed is.

Orpheo
28 juni 2012, 16:41
Warmoth is imho minimaal zo goed als de charvel customshop. Ik heb daarom ook 20 warmoths en slechts 2 gibsons en 1 charvel

Coolguy
28 juni 2012, 17:18
Warmoth is imho minimaal zo goed als de charvel customshop. Ik heb daarom ook 20 warmoths en slechts 2 gibsons en 1 charvel

Ik heb de laatste jaren al heel wat gitaren gehad.

Mijn hart wil een superstrat (lees: Charvel/Jackson) maar het verstand wil LP-achtige bespeelbaarheid (12" * 24,3/4 * moddervette sound).

Daarom zou ik graag de stap zetten naar een Warmoth Soloist met LP-achtige specs.

Maar nu staat de euro zo kut t.o.v. de dollar... feck

Comfortably Daniel
5 juli 2012, 09:53
Warmoth is imho minimaal zo goed als de charvel customshop. Ik heb daarom ook 20 warmoths en slechts 2 gibsons en 1 charvel

Das dan wel weer goed om te lezen. Ik dacht dit ook al wel, maar lees ook vaak dat warmoth niet altijd hoog word aangeprezen...maar goed, smaken hè ;)

Ik zat inderdaad een beetje te spelen met die "bodybuilder"....ehm...dat klinkt best vreemd...ghehehe. Dus strat body, rear-routing, recessed floyd-rose, twee humbuckers(eventueel te splitten)...misschien nog wel een single-coil midden p'up, leuk maple flame topje of een meer opvallend kleurtje. De prijs kan trouwens wel flink oplopen zeg!
Ik vind zelf een "vintage neck" met 7,25" radius erg prettig...ik dacht aan de Clapton shape warmoth neck. Wat denken jullie?
Ik heb trouwens geen idee wat voor elementen ik in zo'n gitaar zou moeten stoppen...Enig idee?

Orpheo
5 juli 2012, 12:48
ik zit voor het eerst in heeeel lang weer op een computer; al mijn communicatie gaat tegenwoordig voor 90% via mijn telefoon.

Hoe het ook zei, over warmoth. Ze hebben na 1986 een paar jaar de Fender customshop bevoorraad, uit warmoth zijn een hoop bouwers gegroeid. denk aan schecter, anderson, suhr, boogie bodies, etc etc. In feite is dus de frankenstrat van EvH en die rooie schecter van knopfler een warmoth ;) (net als de eerste serie customshop clapton sigs uit de 80ies). fender had in de USA namelijk nog geen goeie fasciliteiten om hoogwaardige gitaren te bouwen die als showcase moesten dienen.

Goed, nu anno 2012. Charvel heeft zo uit de doos een wat meer 'worn in' feel. de randen van de fretboards zijn wat ronder, de hals voelt wat meer ingespeeld, ondanks dat ie natuurlijk nieuw is. (ik heb 't over de USA en japanse so cal's en pro mods en san dimas-en, niet die bagger die ze nu uitbrengen). Warmoth voelt wat nieuwer, maar qua fit vind ik warmoth veel strakker. de neck zit er bij warmoth strakker in, de cavities zien er bij warmoth wat strakker uit, de pickupcavities zijn wat netter, maar dat zijn details. het hout is gewoon uitstekend. Ik koop blind een warmoth, en ik weet gewoon precies wat ik krijg. ik hoef niet eens te twijfelen 'oh zou het fout uit kunnen pakken'. De parts en volledig afgemaakte gitaren van warmoth onderdelen dan he.

Kijk voor je eigen lol naar de showcase. daar vind je vaak, zeker voor de fender stijl gitaren, al wat je wilt. pickup routes kunnen aangepast worden, vergeet dat niet.

De clapton shape is heel scherp. je moet 'm echt geprobeerd hebben om 'm te kopen denk ik. ik vind 'm zelf helemaal niks. de 59 roundback, boat, fat back, standard thin en wolfgang vind ik het lekkerst.

een 7.5'' is HEEL rond. benden is daar een ramp mee, het gaat aanlopen. doe gewoon lekker de compound radius. speelt zoveel beter. je merkt niet dat je 't hebt, tot je een gitaar vast hebt die 't NIET heeft.

de prijs valt voor wat jij wilt mee. rear rout strat body met flamed maple cap zonder lak, aannemend dat je een alder body wilt, is ongeveer 280$ in de showcase. flamed maple hals met ebben toets in de showcase is ook zoiets. hoewel ik niet voor een maple neck zou gaan maar voor canary omdat canary lekkerder speelt, zelfde looks heeft EN geen lak nodig heeft. scheelt je weer flink wat knaken. De body kan je laten lakken (doen ze superstrak). 220$. Floyd: 170$. dat is dus de echte, niet een nepperd. komt met toplock, overigens.

pots, switch en shit: 50$

pickups: 220$ ongeveer, als je duncans neemt. ik zou gaan voor de 59/custom hybrid in de brug en hals, en een stack in het midden. Of nog lekkerder, de bill lawrence 500XL in de brug en de l45 in mid en hals. iets goedkoper, maar veel beter qua tone dan wat dan ook. de looks moeten je wel liggen.

http://www.warmoth.com/Showcase/ShowcaseItem.aspx?i=S5905&Body=2&Path=Body

240$. kan je zelf je pups kiezen, kan je zelf de brug kiezen. alder back.

http://www.warmoth.com/Showcase/ShowcaseItem.aspx?i=S5981&Body=2&Path=Body

voor 13$ meer mahonie.

Oeh, mooi goudgeel canary! http://www.warmoth.com/Showcase/ShowcaseNeck.aspx?i=SN11837&Body=1&Path=Neck 233$, frets naar keuze. geen lak nodig.

Comfortably Daniel
5 juli 2012, 13:19
Klinkt opzich allemaal heel erg goed...zeker het verhaal over de Fender CS.

Ik zat net nog even te "spelen"...Custom body, alder, contour heel, Candy Tangerine lak, zwarte knoppen, Floyd Rose. Neck: Warmoth Pro, quarter sawn maple, 10-16" compound radius, 22 frets, clapton shape, Gotoh's. Nog een zooitje onderdelen en p'ups...$1478,-


Maar jij zegt dus dat die clapton shape zo scherp is. Had verwacht dat het wel mee zou vallen...maar niet dus.

Orpheo
5 juli 2012, 13:25
candy tangerine, die is toch niet transparant? waarom wil je dan een custom body? body zou dan, grofweg, 200$ zijn. lak is dan 250$, hals grofweg ook 250. zit dan op naar boven afgerond 750. floyd: 170. pickups en andere meuk: 250. 1170. met verzenden erbij: 1270. hoe kom jij dan aan die 1470? (en oh wat ben ik blij dat ik tegenwoordig het lakwerk zelf doe, en geen gelakte hals meer hoef. never, ever).

Comfortably Daniel
5 juli 2012, 13:53
Ik zal even het lijstje neerzetten...prijzen afgerond. De pups zijn placeholders...

Body: 545
JB model pup: 78
Alnicopro II: 69
Pearly Gates: 101
knoppen, switch, neckplate, jackplate, straplocks e.d.: 80
Neck: 417
Floyd:170
Tuners: 33
Verzenden: 100

Komt uit op $1593,-

Maar wat je zegt. Het hoeft met deze finish geen custom body te zijn natuurlijk...dus dat scheelt al snel een 150.

Sinner1980
5 juli 2012, 17:13
Ik vind het hoe dan ook een fors bedrag. Ik heb vaak getwijfeld (zelfs een keer een tele body besteld; nooit afgemaakt) maar vind het in zijn totaliteit een dure hobby. Vervolgens moet de gitaar nog in elkaar geschroefd worden, afgesteld en worden voorzien van hardware. Het resultaat moet maar net het gewenste zijn; over de kwaliteit twijfel ik verders niet.
Gitaristen zijn echter net zo wispelturig als een vrouw in haar menopauze.
We wisselen (meestal) veel van gear en smaak gedurende onze 'carrière'. In de regel verkoop je je Warmoth bouwsel niet zo makkelijk en zeker niet voor de hoofdprijs; meestal minder dan de helft zelfs! Een gitaar van de bekendere fabrikanten echter wel en voor het genoemde bedrag koop je, zeker 2e hands, behoorlijk lekkere plankjes. Dit heeft mij er van weerhouden, tot op heden dan. Ik sluit niet uit dat ik nooit aan zo'n project begin maar dat zal pas gebeuren wanneer ik geld te veel heb (en dat heb je eigenlijk nooit!).
Voor mensen als Orpheo die een bepaalde voorkeur voor onorthodoxe houtsoorten hebben en de hand er niet voor omdraaien om de boel in elkaar te zetten is het natuurlijk geweldig!
Just my two cents...

Comfortably Daniel
5 juli 2012, 17:50
Natuurlijk heb je hier best gelijk in. Ik ben ook iemand die niet zomaar even een gitaar koopt om 'm te proberen. Heb nog nooit iets van instrumenten weer verkocht. Alles wat ik heb, heb ik wat aan, ook al gebruik ik bijvoorbeeld m'n Les Pauls zeer sporadisch.
Ik heb de laatste tijd alleen zoiets van; Ik wil wel eens wat anders...maar té anders. Ghehehe
Zo kwam ik op Charvel uit. Een strat body, strat neck, maar andere elementen, trem, etc...Maar dacht dus ook meteen aan zelfbouw/assemblage. Ik weet eigenlijk ook nog niet goed of ik wel voor humbuckers wil gaan. Ik vind het sowieso altijd erg moeilijk met gitaren om iets vinden/kiezen wat precies goed is.

smullie
5 juli 2012, 18:36
Gatver, krijg ik weer gas. :(

Net nu ik mezelf toegegeven heb dat ik liever op mijn strat speel, maar mijn LP liever hoor... :angry:

E-J
6 juli 2012, 11:23
Hee Daniel,

Bij de Charvel San Dimas moest ik meteen denken aan die flame top Charvel van Gilmour. Zoek je iets vergelijkbaars of wil je echt iets eigens? Er zijn best veel bouwers van superstrats, zowel grote fabrikanten als kleine (Nederlandse) bouwers. Voor pickups en dergelijke: wat voor geluid zoek je precies? Heb je bepaalde gitaristen in gedachten?

Dit vind ik persoonlijk één van de mooiste (de Pensa MK-1):
http://www.pensaguitars.com/images/photos/MK%201_4.jpg

Orpheo
6 juli 2012, 12:45
Ik doe heus niet alleen exotisch. De laatste tijd ga ik steeds meer naar de basis. Warmoth is gewoon heel goed. Beter dan 95% van wat ik ooit geprobeerd heb. Je kan niet mis gaan vermits je weet wat je wilt. Als je als Sinner1980 in 2 jaar tijd verandert van marshall+les Paul naar strat+fender deluxe dan is warmoth niks voor je. Maar als je al heel lang met specs rond loopt en niks wil vlotten, is warmoth bij uitstek te gek. Sinner doet t overkomen alsof het alleen maar schroeven is en er verder niks bij komt kijken. Dat valt mee. Ti's zeker niet moeilijk. Maar als je zoals ik altijd al tuners op je gitaren verving, pots en pickups idem, waarom dan jezelf kwellen met een halsprofiel dat niet helemaal lekker is, en dat topje dat ronduit walgelijk is. Die overweging moet je maken.

Napoje
6 juli 2012, 13:49
Ik begrijp het niet meer zo goed... Volgens mij vond je die charvel van jou out of the box al geweldig spelen. Waarom meer geld uitgeven aan warmoth parts en gokken dat het resultaat is wat je hoopt (het geluid, niet de kwaliteit) als je voor ruim minder een usa charvel kan kopen die ook al geweldig speelt en te testen valt...

Comfortably Daniel
6 juli 2012, 13:50
Hee Daniel,

Bij de Charvel San Dimas moest ik meteen denken aan die flame top Charvel van Gilmour. Zoek je iets vergelijkbaars of wil je echt iets eigens? Er zijn best veel bouwers van superstrats, zowel grote fabrikanten als kleine (Nederlandse) bouwers. Voor pickups en dergelijke: wat voor geluid zoek je precies? Heb je bepaalde gitaristen in gedachten?

Dit vind ik persoonlijk één van de mooiste (de Pensa MK-1):

Hey hey...ghehehe....ik zat al een poosje met Charvel in m'n hoofd en toen kwam op 't gilmour forum inderdaad die flame top langs.
Ik wil inderdaad wel wat eigens...zeker met zelfbouw.
Die Pensa ziet er opzich wel mooi uit, maar vind het niet zo prettig spelen als een comfortabele strat body.

Pickups...tjah...hele goeie vraag. Ik wil zeker geen metal sound. Eerder een vintage, warm maar helder, mooi, rond geluid. Mag wel aardig wat output hebben. Heb er niet zoveel verstand van...ghehehe
Ik zou graag een Floyd Rose gitaar hebben voor de wat ruigere nummers met een berg tremolo werk, divebombs e.d....daar is een vintage fender trem toch niet zo voor geschikt...al gaat 't tot nu toe goed.

E-J
6 juli 2012, 14:22
Hey hey...ghehehe....ik zat al een poosje met Charvel in m'n hoofd en toen kwam op 't gilmour forum inderdaad die flame top langs.
Ik wil inderdaad wel wat eigens...zeker met zelfbouw.
Die Pensa ziet er opzich wel mooi uit, maar vind het niet zo prettig spelen als een comfortabele strat body.

Pickups...tjah...hele goeie vraag. Ik wil zeker geen metal sound. Eerder een vintage, warm maar helder, mooi, rond geluid. Mag wel aardig wat output hebben. Heb er niet zoveel verstand van...ghehehe
Ik zou graag een Floyd Rose gitaar hebben voor de wat ruigere nummers met een berg tremolo werk, divebombs e.d....daar is een vintage fender trem toch niet zo voor geschikt...al gaat 't tot nu toe goed.

Om over na te denken:

1500 dollar komt met verzenden en invoerheffing op grofweg hetzelfde bedrag in euro's neer. Voor dat bedrag kun je waarschijnlijk terecht bij een Nederlandse bouwer. Er zijn vast een aantal die een gitaar volledig naar jouw specificaties kunnen maken. Als je ongeveer weet wat je wilt zou ik zeker contact opnemen met een paar bouwers en hun je eisen voorleggen. Ik ken in Maastricht een hele goede bouwer voor dit soort klusjes, maar dat is misschien wat ver weg. Maar, misschien zijn er grotere gitaarfabrikanten die een gitaarmodel hebben die je aanspreekt?

Mocht je naar de zelfbouw/custom gitaar kant op willen zou ik zeker kijken naar een setje PAF replica's, met een brugpickup met wat meer output. Die pickups zijn super veelzijdig. Jazz, blues, rock (vrijwel alles in de jaren '60/'70), hardrock (Eddie van Halen)... zelfs die gasten van Metallica gebruiken live steeds vaker oude Gibson's met PAF pickups. Die Charvel van Gilmour heeft geloof ik (net zoals die van Knopfler overigens) een mahonie body en hals en een esdoorn top. Het gevaar loert dan wel dat het geluid met dergelijk hout en dergelijke pickups wellicht tamelijk dicht in de buurt komt van je Les Pauls.

Orpheo
6 juli 2012, 14:30
Ik begrijp het niet meer zo goed... Volgens mij vond je die charvel van jou out of the box al geweldig spelen. Waarom meer geld uitgeven aan warmoth parts en gokken dat het resultaat is wat je hoopt (het geluid, niet de kwaliteit) als je voor ruim minder een usa charvel kan kopen die ook al geweldig speelt en te testen valt...
Ik neem aan dat je t nu tegen mij hebt.

Ruim minder dan een usa charvel? Welnee.ik doe een Warmoth voor minder dan 750€. Ik krijg immers de pickups gratis. Ik gok niet als ik een Warmoth koop omdat ik precies weet wat ik krijg. Ik heb er nu 20. Ieder instrument was precies wat ik ervan wilde, qua tone, bespeelbaarheid en looks. Hoezo een gok? Fender,gibson, prs, charvel. Dat is een gok.Warmoth is super consistent. Ik hoef niet meer te testen. Ik kan blind kopen en ik krijg precies wat ik wil. Heb dat nu al 20 keer gedaan, en zal waarschijnlijk niet stoppen. Ik heb meer dan 100 gitaren gehad. Alle merken zijn ooit verkocht, behalve Warmoths, omdat die precies geven wat ik wil.

Dus nogmaals. Hoezo een gok, hoezo testen.

Ik heb 1 Warmoth strat, gekocht op ebay. Te gek ding, precies wat ik ervan verwachtte. Heb meerdere charvels, jacksons en fenders getest eer ik de juiste vond.

Ik heb 19 Warmoth les pauls. Allen te gek. Heb geen behoefte er een weg te doen omdat ie niet ok is. Ik heb bijna 30 gibsons gehad, waarvan ik er nu nog 2 heb uit nostalgische redenen.

Nou jij weer.

Ik ga deze post in een blog oid zetten en ernaar linken. Ik blijf dit herhalen.

Napoje
6 juli 2012, 15:33
ok dan, ik las bedragen rond de € 1200 - € 1440.

Overigens heb ik op een japanse san dimas gespeeld en die vond ik, voor die € 700,- die hij koste heel erg goed. 't is dat ik al teveel gitaren heb

Orpheo
6 juli 2012, 15:44
Die bedragen is inclusief lak en pickups. Lakken doe ik zelf in nitro, en pickups krijg ik gratis. Body, hals,Floyd en verzenden is dan bij elkaar 750 dollar. En dan heb ik een ebben toets en knetterdikke hals. Heerlijk.

Napoje
6 juli 2012, 16:35
Een superstrat met een knetterdikke hals, ja die ga je in de winkel niet snel vinden... Wel met je eens dat een ebben toets vreselijk fijn is, qua toon en bespreekbaarheid.

Zoeken ze trouwens bij warmoth geen bloggers? Dat zou het helemaal goedkoop maken ;)

Orpheo
6 juli 2012, 19:08
nee warmoth krijgt genoeg klandisie. eigenlijk teveel haha. ik vind dikke halzen echt heerlijk spelen. ik ben aan het denken aan wat ik wil. ik wil eigenlijk nog 3 strats met floyd. eentje van korina met een hals van cocobolo en toets, eentje van koa met pau ferro, en dan een heel foute: alder body maple cap maple neck ebben board, en dan gelakt in transparant roze met een burst naar paars. walgelijk, I know. maar ik ben een kind van de 80ies en vind die foute shit te gek.

smullie
12 juli 2012, 11:32
Gatver, krijg ik weer gas. :(

Net nu ik mezelf toegegeven heb dat ik liever op mijn strat speel, maar mijn LP liever hoor... :angry:

Ik ben zwak, heel zwak... :hide:

Dit weekend wss foto's van mijn zwakte...

Comfortably Daniel
12 juli 2012, 13:20
Cool...ben benieuwd :)

smullie
15 juli 2012, 21:01
Zoals beloofd:
https://dl.dropbox.com/u/73639146/PHOTO_1342369904744%20%28800x533%29.jpg

Comfortably Daniel
15 juli 2012, 23:01
Zoals ik al zei...Cool!! Die zou ik toch ook wel graag in huis hebben zeg.

smullie
15 juli 2012, 23:29
Zoals ik al zei...Cool!! Die zou ik toch ook wel graag in huis hebben zeg.

Speelt heel fijne en klinkt fantastisch! Nog beter dan mijn LP studio... :punk:

Napoje
16 juli 2012, 09:42
in belgie hebben ze blijkbaar nog een hele kliko vol staan.

http://www.allesvoormuziek.be/musicstore/N_frame.html?http://www.allesvoormuziek.be/musicstore/N_grp_60_314_20-1.html

Vooral die san dimas in taxi yellow... :punk: Het is dat ik er geen geld voor heb....

Thyrif
16 juli 2012, 11:56
in belgie hebben ze blijkbaar nog een hele kliko vol staan.

http://www.allesvoormuziek.be/musicstore/N_frame.html?http://www.allesvoormuziek.be/musicstore/N_grp_60_314_20-1.html

Vooral die san dimas in taxi yellow... :punk: Het is dat ik er geen geld voor heb....

Dat zijn de amerikaanse modellen. De Pro-mods werden gemaakt in japan, en waren 800 euro, incl hardcase. Beide uitstekende gitaren overigens.

bat
16 juli 2012, 13:53
Wilde ik ook al zeggen, dat zijn de USA modellen met gigbag.

De ProMods uit Japan vind je her en der nog wel, inmiddels al voor net geen 700 euro. De witte lijken wel overal uitverkocht (die had mijn grootste voorkeur) blauwe en zwarte zijn nog wel te koop.