PDA

View Full Version : recordingstudio als vakantie...



muziekschuur
26 juni 2012, 20:53
Zou je, als je je familie naar een vakantieboerderij mee kan nemen, een weekje een opname studio boeken? Prijsniveau zeg 800 euro voor 5 dagen. Dus er is plenty ruimte, paardje, fietsen, een homebar en een gezamelijke keuken voor het gezelschap dat de boerderij boekt... Zou je dat boeken met je band en familie?

En als je dat zou overwegen, met hoeveel personen zou je komen en wat zou je aan willen treffen?
Eigenlijk wilde ik een pol... Maar dat vond ik niet terug.

Graag je reaktie...

----aangepast------- (hieronder)

(Betreft dus vakantieboerderij met recordingstudio)... Als dat aangeboden wordt, heb je dan interesse, en wat wens je aan te treffen?

EDV
26 juni 2012, 21:11
Zou je, als je je familie naar een vakantieboerderij mee kan nemen, een weekje een opname studio boeken? .

als dat een keuze is uit die twee, zou ik inderdaad een opname studio boeken :seriousf:

meer serieus: Als je goede afspraken kunt maken met je familie: waarom niet? Mijn vrouw zou zich prima vermaken met een paardje in de buurt ;)

Dreverhaven
26 juni 2012, 21:21
Ik zou met m'n familie naar een hoge klif rijden en dan met z'n allen 300 meter naar beneden storten. Dat is veel makkelijker, al die keuzes, daar word je toch moe van.

muziekschuur
27 juni 2012, 17:55
Oh, eh. Nee ik bedoel, als in de vakantieboerderij een recordingstudio zit, zou je dan je familie meenemen naar zo'n uitje? En wil je zo'n uitje?

muziekschuur
29 juni 2012, 02:09
Geen interesse?

MaxVMH
29 juni 2012, 08:56
inderdaad.

guhlenn
29 juni 2012, 09:28
Oh, eh. Nee ik bedoel, als in de vakantieboerderij een recordingstudio zit, zou je dan je familie meenemen naar zo'n uitje? En wil je zo'n uitje?

WJa, daar zit familie echt opt e wachten. Letterlijk dan. Totdat je klaar bent met de opnames en ze naar huis kunnen.

-Martijn-
29 juni 2012, 10:54
Het lijkt mij eigenlijk niks als er allemaal familie rondloopt (lees: in de weg loopt) terwijl je aan het opnemen bent. Ik wil dan juist in m'n eentje zijn, geen gezeur aan m'n hoofd en de hele dag rustig mijn eigen gang kunnen gaan. En voor familie is het inderdaad ook niet echt gezelllig.
Maar misschien is het voor bandjes wel leuk/handig.

showband
29 juni 2012, 10:56
volgens mij bestaat dit al.
Zelfs van nederlanders die zoiets in spanje hebben opgezet.
Ik heb de links niet bewaard omdat ik er geen klant van zal worden.

paulusdeBKB
29 juni 2012, 11:32
Ik heb ook wel eens nagedacht over een dergelijk concept, en besloten dat het geen goed idee is om hierboven genoemde redenen. Een vakantie naar een plek waar je elke dag een uurtje een muziekclinic kunt volgen en met een repetitiehok voor 's avonds, dat lijkt me al beter. Maar ik vraag me nog steeds af of je je familie er een plezier mee doet. Bovendien: bandleden mogen het dan goed met elkaar kunnen vinden; of dat voor hun gezinnen ook geldt, is maar de vraag.

guhlenn
29 juni 2012, 17:00
. Bovendien: bandleden mogen het dan goed met elkaar kunnen vinden; of dat voor hun gezinnen ook geldt, is maar de vraag.

Hehehe, dat is ook een goed punt.