View Full Version : BONK biedt zich aan
BONK een rockband met een afwisselend repetoir biedt zich aan voor optredens !
we spelen een set van 1 tot 1 1/2 uur en een stijl van de dijk tot pearl jam en lenny kravits tot doe maar !
onze demo cd is te beluisteren op
http://www.bands411.com/Bonkaz/band.cfm?bandID=3203&CFID=127410&CFTOKEN=41381861
Onze prijs voor een optreden is 100 euro incl kratje bier !
je kan ons mailen op ----censored----
Groet van bart
:evil: ZIT JIJ DE MARKT EFFE TE VERPESTEN MET JE 100 EURO :evil:
Ik vind 1 krat bier idd ook erg weinig :razz:
Nemen jullie dan ook PA en licht mee???????? :stop:
:evil: ZIT JIJ DE MARKT EFFE TE VERPESTEN MET JE 100 EURO :evil:
Haha
Wij spelen (voorlopig nog) voor gatis bier...
Marshallover
13 juni 2003, 07:54
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm (mp3's geluisterd, ik vindt eerlijk gezegd alleen de zang goed, de gitaren klinken te maf, sorry), ja
Ach we spelen zelfs gratis als het moet dudes, willen podium ervaring op doen...
en inderdaad de demo is BUTT werd gespeeld over de ouwe serie peavey bandit versterkertjes... 3 keer klote !
en jep 100 euro en we sjouwen zelf de pa en versterkers en shit allemaal mee !
licht ? euh.. nope das voor mietjesbands !
Ach we spelen zelfs gratis als het moet dudes, willen podium ervaring op doen...
en inderdaad de demo is BUTT werd gespeeld over de ouwe serie peavey bandit versterkertjes... 3 keer klote !
Maar waarom ga je dan akkoord en neem je toch daar op als er alleen maar kutversterkers staan :???: Spaar dan liever effe door en ga naar een goede studio OF neem je eigen spul mee.....
Kitaarhiero
1 juli 2003, 11:21
en jep 100 euro en we sjouwen zelf de pa en versterkers en shit allemaal mee !
licht ? euh.. nope das voor mietjesbands !
Je kunt best meer vragen denk ik. Als je zelf voor alle spullen (behalve licht) zorgt...