PDA

View Full Version : Gitarist Zoekt Band In Utrecht, Den Bosch, Tiel Of Omgeving Geldermalsen!



Thommxz
25 juni 2012, 18:32
Beste Gitaarnetters,

19 jarige gitarist uit omgeving Geldermalsen is weer eens op zoek naar een band, speelt zowel lead als slag. Beschikt over de nodige motivatie, ervaring en spullen om het podium te betreden

Qua stijl speel ik het liefst rock/hard-rock en progressive, als het maar een beetje stevig is.

Vanwege de gelegen liggen van station Geldermalsen heb ik de mogelijkheid om uit te wijken naar Den Bosch, Utrecht of Tiel, ik ga er vanuit dat er wel iets voor mij tussen zit in 1 van deze steden.
Overigens beschik ik over een rijbewijs, vervoer met 4 wielen zal dus ook geen probleem zijn.

Wat ik zoek in een band is een professionele houding (dollen hoort er natuurlijk bij maar een goede indruk achterlaten bij het publiek is natuurlijk het belangrijkste) en om de maand een optreden. Ook zal het fijn zijn als het een beetje in de zelfde leeftijdscategorie als mij valt maar dat is geen must.

Als er nog vragen zijn hoor ik het graag via PM of in het topic.

Mvg,
Thom

Thommxz
2 juli 2012, 16:45
Levendige boel hiero, bump!

Thommxz
22 juli 2012, 18:56
Bumppppppp

D&B
20 augustus 2012, 17:57
Zoek je nog steeds een band? Dan mag je me mailen op info [a] d-bmusic.nl

SDD
22 februari 2013, 14:05
ben je nog op zoek naar een band?

Thommxz
23 februari 2013, 13:27
ben je nog op zoek naar een band?

Ja, wat heb je te bieden?

SDD
2 maart 2013, 14:51
nou vooral een goede inzet :). Speel zelf ook al 4 jaar gitaar en kom uit de buurt van Tiel.

sorry trouwens voor de late reactie...