PDA

View Full Version : hondo deluxe flying V



Joren_Roxidation
24 juni 2012, 14:00
Hallo,
Ik heb een vraag over het merk Hondo
Heeft iemand ervaring met dit merk?
Hoeveel is de prijs voor een 2de hands flying V

Mvg

grayfink
24 juni 2012, 14:14
Ik weet dat het kut gitaren zijn, de waarde is of nul of wat de gek er voor geeft.
Straks komt Wietse langs die vertelt dat er ook goede zijn gemaakt met Dimarzio elementen, maar Wietse heeft alleen maar kutgitaren en daardoor een kutreferentiekader.

FNaRK
24 juni 2012, 14:33
Hey .... don't fuck with the Mighty Wietse !!
:mad:

ik geef er €50 voor

Tabula Rasa
24 juni 2012, 14:44
Ik weet dat het kut gitaren zijn, de waarde is of nul of wat de gek er voor geeft.
Straks komt Wietse langs die vertelt dat er ook goede zijn gemaakt met Dimarzio elementen, maar Wietse heeft alleen maar kutgitaren en daardoor een kutreferentiekader.

als je het zo vertelt..... tsja, dan kan het haast niet anders.

grayfink
24 juni 2012, 15:53
Misschien ben ik een beetje met het verkeerde been uit bed gestapt. :confused:
Enige nuance is wellicht op zijn plaats, Wietse weet er trouwens veel meer van af dan mij.

Luke-wannabe
24 juni 2012, 16:26
Dan ik. Tientekens.

Rinze
24 juni 2012, 17:15
Ghegheghe...

grayfink
24 juni 2012, 18:28
Leon spelt beter als mij.
Ook met een extra e.

wietse
24 juni 2012, 18:29
Hallo,
Ik heb een vraag over het merk Hondo
Heeft iemand ervaring met dit merk?
Hoeveel is de prijs voor een 2de hands flying V

Mvg

foto's graag, en bij hondo kan je alle kanten op van absolute bagger tot door tokai gebouwde kwaliteits instrumenten, voor prijs het is wat de gek er voor geeft.
maar ik neem aan dat je zoéén bedoelt http://www.iqui.de/bilder/out/Hondo_Deluxe_Flying_V___5.JPG
die zijn door matsumoku gebouwd, en dan zit je eigenlijk altijd wel goed, denk dat de waarde tussen de 150 en 200 euro ligt, dit is altijd moeilijk te bepalen bij hondo's.

en let niet op grayfink die weet niet beter :D.

grayfink
24 juni 2012, 18:30
Au! Mijn ogen!

jan jansen
24 juni 2012, 18:35
.[/QUOTE]

Wietse,

die gayvink heeft wel gelijk als je deze bekijkt die je te koop hebt momenteel:

http://www.wietsesguitars.nl/pagina488.html

Maar das dan ook het enige....die accoustische die ik van je heb gekocht is meer dan prima voor het geld....


fred

wietse
24 juni 2012, 18:38
Wietse,

die gayvink heeft wel gelijk als je deze bekijkt die je te koop hebt momenteel:

http://www.wietsesguitars.nl/pagina488.html



moet je hem nu gelijk uitschelden? :D, gayvink.

en dan noem je ook wat die behringer, man wat een stuk bagger, ik denk dat ik hem maar sloop, de elementen zijn nog wel redelijk en daar houdt het mee op, als een caliber al rondjes om dat ding heen loopt.

rpl
24 juni 2012, 19:17
Begin '81 had ik deze V nieuw gekocht voor FL385,- het was dezelfde uitvoering als op de foto van Wietse en ik heb deze anderhalf jaar gehad en heb daarna een Ibanez roadstar II strat aangeschaft omdat ik achteraf de Hondo V een stugge kutgitaar vond (maarja ik was toen helemaal leip van Schenker en moest toen ook unne V hebbe zunne) :zz:

muziekschuur
24 juni 2012, 19:47
De eerdere Behringer gitaar was wel goed. Die nieuwere nooit in mijn handen gehad. Maar dat zat er natuurlijk wel in...

mesaman
24 juni 2012, 23:25
En meneer vink stapt om 14.14 uur (SMIDDAGS GVD) uit bed, met verkeerde benen. Heeft hij dit waarschijnlijk voor zijn ochtendpilsje getypt met trillende vingers! Legt al zijn ziel, zaligheid en gevoel in het eerder geschrevene, en men las wat uit z'n zwarte hart opborrelde!



verder heb ik niets toe te voegen aan het gevraagde door de ts.

.....nouja, kope, speule, en anders gewoon kapot beuken !