PDA

View Full Version : Toch maar even voorstellen



lexieboy
23 juni 2012, 13:52
Ondanks dat ik niet actief ben stel ik me toch maar even voor.

Mijn naam is Alex, ik ben 16 jaar en woon in Zeeland. Ik speel nu ongeveer 2,5 jaar elektrisch gitaar. Ik speel het liefst muziek van Sum 41 en Metallica, en dan vooral rytmisch(hoe schrijf je dat??) omdat ik dat leuker vind dan snelle solo's. Op het moment zijn m'n favoriete nummers om te spelen Master of Puppets en For Whom the Bell Tolls van Metallica en The Bitter End en nog wel wat meer van Sum 41 :P

Ik speel op het moment op een Jack & Danny LS500... Puur omdat ik het geld niet heb voor een betere gitaar.... M'n versterker is een Line 6 Spider IV 15 Watt, met een Line 6 FBV Express erbij. Als ik wat meer geld heb ben ik van plan om spullen van betere kwaliteit te gaan kopen. Hoewel ik wel even door moet sparen als ik de gitaar wil kopen die ik op het oog heb, namelijk een ESP Truckster van James Hetfield, of een Explorer.

Ik ben ook al een tijdje op zoek naar mensen om een band mee te vormen, maar het is vrij lastig om in Zeeland mensen te vinden die dezelfde muziek smaak hebben als mij. Dus sluit ik mijn o zo interessante introductie af met: als er iemand in de buurt van Middelburg woont en een band wilt oprichten, stuur een PM(hoewel ik dit weinig kans van slagen geef :P)