PDA

View Full Version : HNGD - ook een baja + HNAD (blackstar)



BorisA
21 juni 2012, 17:15
Dinsdag naar music store in Keulen geweest met het idee een Gibson midtown te kopen.

Er stond geen midtown in de winkel zelf dus moest er 1 uit het magazijn gehaald worden. Omdat dit tot een uur kon duren nam ik een baja telecaster mee naar een testruimte met een blackstar ht-5.
De baja interesseert me al heel lang, maar tweedehands was ik er nog geen tegengekomen in de buurt (in originele staat). De blackstar had ik nog maar net ontdekt als een amp die voor mij wel interessant kon zijn.

De midtown werd uiteindelijk helemaal niets (mijn indrukken voeg ik wel toe aan het midtown topic), maar van de baja was ik helemaal weg!
De neck is naar mijn normen aan de dikke kant, maar onverwacht toch heel comfortabel. En de sounds vond ik ook fantastisch.

Mijn vrouw zei: "We vertrekken hier niet zonder gitaar" (deels uit vrees een paar weken later opnieuw naar Keulen te moeten rijden) en uiteraard kon ik daar geen argumenten tegen inbrengen :-)

Aangezien de blackstar in mijn ogen ook écht wel goed klonk en van de baja toch wat van de prijs afging (fender korting o.a.), kwamen we huiswaarts met een nieuwe gitaar én een nieuwe versterker voor in totaal ongeveer de prijs van een midtown. Geen slecht resultaat!

Genoeg blabla, pics (de sticker moet er nog af en er moeten nog security locks op):

http://img138.imageshack.us/img138/8905/img0039dtk.jpg

Samen met de blackstar HT5R mini stack:

http://img59.imageshack.us/img59/7140/img0037ve.jpg

jutter
21 juni 2012, 17:20
Zooooooooo!!!!! Die is mooi! Gefeliciteerd! Baja's zijn echt goed; vaak verlang ik terug naar mijn Baja. Heerlijke dikke neck en een heerlijke sound!

.slash.
21 juni 2012, 17:31
:mmmm:
Ik zat al te gassen en dit is al de tweede deze week!
Jullie maken het me niet makkelijk op dit forum :D

Mooi setje, die blackstar ziet er gaaf uit!

MjS
21 juni 2012, 17:40
Congrats! Hier staat de andere Baja die deze week gekocht is me aan te staren, wachtend om bespeeld te worden. Mooi spul he? Heb overigens ook Blackstar ampje gehad, is ook mooi. Leuke set dus!

bass blom
21 juni 2012, 17:42
baja's zijn vet koel :cheerup:

Willi@m
21 juni 2012, 17:44
Super combi, mooie amp en net zo mooie classic looking tele :mmmm:

chris c
21 juni 2012, 17:57
Mijn vrouw zei: "We vertrekken hier niet zonder gitaar"

Ik wist niet dat zo'n vrouw bestond :-))))))))))

macwilliams
21 juni 2012, 18:21
baja's zijn vet koel :cheerup:

Mee eensch

Jasper.
21 juni 2012, 18:26
Mooi hoor! Er staat ook zo'n blackstar hier in het dorp te koop. Krijg alweer GAS, maar ja, wat moet ik ermee?

jutter
21 juni 2012, 18:28
Ik wist niet dat zo'n vrouw bestond :-))))))))))

Je weet ook niet wat daar tegenover stond..... :D

BorisA
21 juni 2012, 21:56
Je weet ook niet wat daar tegenover stond..... :D

Wel, gisteren zijn we in Brussel voor haar gaan shoppen, en we zijn niet zonder nieuwe handtas naar huis gekomen :-)

chris c
21 juni 2012, 22:11
Wel, gisteren zijn we in Brussel voor haar gaan shoppen, en we zijn niet zonder nieuwe handtas naar huis gekomen :-)

Voor wat hoort wat :-) (waarom kan ik geen smileys meer plaatsen?)

Heb onlangs ook een Tele gekocht, wat een gitaar.

zjanke
21 juni 2012, 22:44
Wel, gisteren zijn we in Brussel voor haar gaan shoppen, en we zijn niet zonder nieuwe handtas naar huis gekomen :-)
Wij liepen tijdens onze huwelijksreis de winkel van Louis vuton in Valencia voorbij en 1600 euro voor de handtas in de etalage vond zelfs mijn vrouw te gortig :D