PDA

View Full Version : Hallo!!



René Kolk
21 juni 2012, 12:52
Hallo!

Ik ben René en sinds 3 jaar mijn oude hobby weer echt fanatiek opgepakt, heerlijk!
Af en toe keek ik hier al eens rond, maar verder weinig activiteit getoond, daar moest maar eens verandering in komen!
Ik vind vooral het bouwforum echt te gek, als ik zie wat sommige mensen met 10 vingers en een paar tools uit hun schuur weten te toveren, jaloers tot en met!

Ben zelf automonteur, dus weinig hout-skills, maar hopelijk ooit zelf het lef en geduld om er een te bouwen! De elektra moet geen probleem zijn, dat scheelt weer:seriousf:

Verder speel ik sinds kort in een feest-rock band en ivm geluiden, instellingen en noem het maar op, ben ik hier al heel wat wijzer geworden!! Thanks daarvoor, hopelijk kan ik een keer wat terug doen (nee, ik beun niet, te druk voor;))

Ik speel zelf een epiphone LP standard en een mex Strat, zo heb ik vanalles wat!
Waar ik echt verliefd op ben is mn 1983 Marshall Jcm800 4104 combo, in combinatie met de 2 Blackstar buizen pedalen klinken mn gitaren echt te gek!! Op aanraden van een vriend deze marshall gekocht en nu na 3-kwart jaar kom ik erachter dat ik geen betere koop had kunnen doen! Heel wat versterkers gehoord en geprobeerd na die tijd, maar blijf bij deze oude recht-toe-recht aan machine!
Acoustisch speel ik een LAG, een frans licht, sprankelend gitaartje met hele fijne warme klank, echt een aanrader. Is alleen wel op z'n best met elixers moet ik zeggen. Al het andere snaarwerk doet de gitaar te kort.

Ik ga weer rondneuzen!

Thanks voor t lezen!

lindstrom
21 juni 2012, 16:47
Welkom alhier :ok: