PDA

View Full Version : Total Guitar



Super Slinky
11 juni 2003, 20:43
Kent iemand dit gitaarmagazine?

Ik heb het heel lang gekocht en het altijd erg leuk en leerzaam gevonden.
Maar ik heb geen idee meer waar het tegenwoordig te koop is sinds het bij een aantal boekhandels niet meer wordt ingekocht.
Ik wil geen abonnement, maar gewoon losse exemplaren kunnen bekijken en eventueel kopen. Tips?

savecracker85
11 juni 2003, 20:58
bij de grotere boekenzaken als bruna kan je het gewoon nog kopen..Ik heb er toevallig zelf vorige week nog een gekocht :D

Super Slinky
11 juni 2003, 21:21
OK. Bedankt voor je reactie. Ik heb denk ik pech want in de omgeving waar ik woon zit een kleinere Bruna die hem niet verkoopt :cry:
Zal dus moeten afreizen naar een "echte" stad.

fuck nu-metal
12 juni 2003, 11:17
Ik zie het regelmatig liggen in de winkel. Gewoon even kijken in andere boekhandels, Bruna's etc.

Bates15
12 juni 2003, 14:14
Als je aan de winlel vraagt of ze hem willen bestellen dan kunnen ze gewoon 1 exemplaar laten brengen per maand, kost jouw niets. Jij haalt m op als het je uit komt en als je weer een aantal maanden niet komt dan verdwijnt ie weer uit de schappen.....

moretel
13 juni 2003, 00:16
Guitar technique is een veel beter blad trouwens, propvol oefenstof zonder overbodig geleuter.

Fluffy
13 juni 2003, 00:33
ja hier in bruna in didam is hij er sinds een tijd ook niet meer, maar in de bruna en arnhem wel weer :dance:

Lacrymosa
13 juni 2003, 09:02
ik kocht et ook altijd, mar ik vin et een beetje te duur

CheerS!!

Kitaarhiero
13 juni 2003, 23:09
ze verkopen hem ook bij de Ako op stations...Ik koop het blad ook regelmatig, maar alleen als er meerdere interessante dingen in staan. Ik vind het een leuker blad dan Guitar Techniques, vanwege de interviews en de reviews van apparatuur.

L4A
17 juni 2003, 16:06
Guitar Techniques vinnik ook beter ja, wel wat serieuzer. Total Guitar vinnik ook okee maar dan vooral als relaxed leesvoer zoals nu met een biertje op het balkon! ;)
Maar ik vind het wel irritant dat hier (Utrecht) echt al een heleboel van die winkels die dit soort bladen verkopen opgekocht worden door de Bruna, waarmee dus het aanbod/variatie gelijk een stuk daalt. Iets als Guitar School (bestaat dat nog?) of Guitar World kom ik niet meer tegen.

Kitaarhiero
18 juni 2003, 10:30
In de grotere station kiosken hebben ze meestal nog wel de betere gitaarbladen, zelfs de bruna.

Guitarworld vind ik niet zo'n goed blad. Veel te veel reclame en alle grote interviews worden in stukjes gehakt en verspreid over de pagina's. niet echt handig vind ik.

ibbie
18 juni 2003, 12:16
Je kan het gewoon bij de bruna kopen, daar is hij wel vet duur(14 euro!) en bij de waterstones in amsterdam, daar koop ik hem altijd, daar is ie 12 euro...
Het is een vet goed blad, ook altijd goede abs erin

ibbie
18 juni 2003, 12:17
de muzikant is ook wel leuk