PDA

View Full Version : Line 6 Pod GX - Is het wat?



vriend van bolle ganzen
18 juni 2012, 15:53
Hi, zijn er hier mensen die een POD GX met Ableton en Riffworks hebben en hun ervaring ermee kunnen delen? thnx

ruudjes
19 juni 2012, 05:50
Ik heb er een in bezit gehad. Is op zich een leuk ding om je eerste stappen in recording te zetten. Je moet wel van het line 6 geluid houden, ik meen mij te herinneren dat je het apparaat allen met line 6 software kan gebruiken. Als ik jou was zou ik een interface van een ander merk kopen met meer ingangen en uitgangen[tweede hands voor hetzelfde geld]. Er is genoeg software om versterkers en effecten aan je signaal toe te voegen[zit je niet aan line 6 vast]. Succes met je speurtocht.;)

Terminus
19 juni 2012, 10:37
Er is op het forum al veel over de GX geschreven. Ik heb hem zelf ook, prima apparaat en je kunt ook andere software dan die van Line 6 gebruiken.

Philippe
19 juni 2012, 14:48
Heb er zelf ook nog eentje liggen.
Werkt prima. (bijna) geen latency. Ik gebruik het gewoon met Logic zonder verder ander line 6 spul te gebruiken.

vriend van bolle ganzen
19 juni 2012, 20:55
Er is op het forum al veel over de GX geschreven. Ik heb hem zelf ook, prima apparaat en je kunt ook andere software dan die van Line 6 gebruiken.

Dacht ik al, maar kan niet zoeken op 'pod gx' ; dit zijn te korte zoektermen.

Terminus
19 juni 2012, 21:24
Als je op Google "Pod GX site:gitaarnet.nl" invult krijg je de resultaten wel. De zoekfunctie van de meeste forums (en dit forum ook) is vrij droevig, Google werkt veel beter.