PDA

View Full Version : uitzendbureau blues



muziekschuur
17 juni 2012, 21:50
Ook weer een klote week gehad?

Luister en gooi eens een ei op de muur kapot....

http://soundcloud.com/a-muze/uitzendbureau-blues



Muziekschuur

muziekschuur
18 juni 2012, 11:20
Het rammelt nog iets, maar daarom op Soundcloud en niet op mijn andere hosts..

Het zakt snel naar benee, zal wel niet gepruimd worden...

beruk
18 juni 2012, 11:38
Het rammelende slagwerk is m.i de storende factor. Daardoor bepaald niet strak. Slag gitaar klinkt lekker.

muziekschuur
18 juni 2012, 11:41
Ga ik fixen... Goeie kritiek. Hoop van de week een nieuwe versie te hebben. Dit was direct voor de console zitten en alles schrijven en opnemen. Dan heb je nog geen afstand (ik speel alles zelf...). Ik ga de drums opnieuw doen..

tidalwave_sideburns
18 juni 2012, 13:11
Gaaf nummer ! Herkenbaar, die situatie, die details, en wat een verademing eigenlijk, die Nederlandse teksten.
Goed, er moet hier en daar nog wat aan geschaafd worden, maar man, ik heb er van genoten.

Die gitaar klinkt ook erg lekker trouwens. Is dat je V-Twin? Ik ga dit topic in de gaten houden.

muziekschuur
19 juni 2012, 14:33
Zo... Ik hoop dat dit em is...


http://soundcloud.com/frans-van-den-berge/uitzendbureau-blues

Heffie
20 juni 2012, 09:08
"Het jukkert en het schrijnt. De pijn ploegt door me kop!" om maar eens wat te citeren. En dat bedoel ik positief. Lekker wringend en tegendraads. Ik mag dat wel:rockon:.

muziekschuur
20 juni 2012, 12:35
Thanks.

De text rammelt aan alle kanten. Maar het floepte er zo uit en ik dacht, het is vast zo bedoeld...

Heffie
21 juni 2012, 08:11
Moet je ook niets meer aan doen;).

Duhsjaak
23 juni 2012, 06:20
Hi
Sommige dingen moet je ook niet mooier willen maken. Je hebt op bescheiden schaal dingen gepost. Als ik op mijn geheugen afga is dit niet het fraaiste, maar wel het origineelste.
Ik vind het voor een hartenkreet nog erg beschaafd.

Misschien een idee om er nòg één te maken, maar dan echt rant and rave. Uit de tenen en met het rood voor de ogen?

Volgens mij kun je veel kwaaier worden dan dit. Maar erg leuk vind ik het zeker!
Vriendelijke groet, Gus

muziekschuur
23 juni 2012, 12:52
Bedankt. Ik word er verlegen van.