PDA

View Full Version : Rick Koorman stelt zich voor



rickkoorman
17 juni 2012, 19:28
Hallo ,

Enige tijd geleden had ik me al eens voorgesteld dacht ik maar ik kon het niet meer terugvinden....Dus bij deze

Mijn naam is Rick Koorman, ben gek en dan bedoel ik echt helemaal gek van hout. Een groot aantal forumleden is al eens bij mij op bezoek geweest om rond te kijken in mijn voorraad. Erg leuk om zo iemand aan een bepaalde houtsoort te kunnen helpen. Zelf maak ik allerlei dingen uit hout.

http://thewoodworkersattic.blogspot.nl/ De werkstukken die ik maak verkoop ik redelijk snel weer en deze opbrengsten gaan naar diverse goede doelen zoals kika en warchild.

Ik lees dit forum al lange tijd mee en leer enorm veel over de gitaarbouw-kant van het hout !!

Ga zo door!!!

superfly
17 juni 2012, 19:53
Hallo ,

Enige tijd geleden had ik me al eens voorgesteld dacht ik maar ik kon het niet meer terugvinden....Dus bij deze

Mijn naam is Rick Koorman, ben gek en dan bedoel ik echt helemaal gek van hout. Een groot aantal forumleden is al eens bij mij op bezoek geweest om rond te kijken in mijn voorraad. Erg leuk om zo iemand aan een bepaalde houtsoort te kunnen helpen. Zelf maak ik allerlei dingen uit hout.

http://thewoodworkersattic.blogspot.nl/ De werkstukken die ik maak verkoop ik redelijk snel weer en deze opbrengsten gaan naar diverse goede doelen zoals kika en warchild.

Ik lees dit forum al lange tijd mee en leer enorm veel over de gitaarbouw-kant van het hout !!

Ga zo door!!!


Hoi Rick
Ik zie je regelmatig langskomen op het houtbewerkersforum, welkom op gitaarnet!
wim

Jedeel
17 juni 2012, 20:05
De werkstukken die ik maak verkoop ik redelijk snel weer en deze opbrengsten gaan naar diverse goede doelen zoals kika en warchild.


Wat een geweldig initiatief!!!
Welkom rick!

Rizz
17 juni 2012, 20:44
Nu dan een officieel welkom! Bedankt voor je compliment op m'n bouw (OM curly RW/ziricote).. Ik vind het nog gepruts, maar heb wel 's op je blog gekeken, wat maak jij mooie dingen, zeg!

rickkoorman
21 juni 2012, 07:56
@Rizz : Ach....soms is prutsen ook erg prettig om te doen...het ziet er in ieder geval super uit!!

Straks nog even wat lacewood aan dunne planken zagen !!! Verheug me nu al op het moment dat het uit de schaafbank komt....

Ike57
21 juni 2012, 08:45
Welkom Rick. Houtgekken kun je nooit genoeg hebben :D (woon jij toevallig in Zwolle?)

rickkoorman
21 juni 2012, 11:46
@ike : Klopt , Zwolle is mijn woonplaats.......hoezo ??

Ike57
21 juni 2012, 11:49
@ike : Klopt , Zwolle is mijn woonplaats.......hoezo ??

Ik zie af en toe (hout)advertenties op marktplaats ..... :D

lindstrom
21 juni 2012, 16:48
Welkom alhier :ok:

Thiez
21 juni 2012, 17:03
Hey rick, welkom op het forum. Nu kun je het bouwproces van me gitaar gewoon hier volgen haha. Bedankt nog voor het topje anigre, ziet er goed uit.

niekb
22 juni 2012, 13:04
He Rick,

Welkom hier! Leuk om te zien dat je je hier ook aangemeld hebt.
Genoeg te zien en te lezen.

Grtz,
Niek

rickkoorman
25 juni 2012, 07:33
He Niek,

Ik las dit forum al een tijdje. Leek me wel netjes om mijzelf ook eens aan te melden. Ik sta versteld wat iedereen weet te bouwen met allerlei houtsoorten.

rickkoorman
25 juni 2012, 07:35
He Thiez,

Ik moet even wennen aan alle "forumnamen" . Ben benieuwd wat je met het anigre gaat doen. Als dit goed gevalt dan heb ik nog wat AAA gevlamd spul voor je liggen. Hou je me op de hoogte met de bouw ?