PDA

View Full Version : Cry Baby Wylde... lucky me!



ateng
17 juni 2012, 15:40
Vorig week een bod uitgebracht op een Wylde wah via marktplaats en verkoper ging ermee akkoord. Gisteren gemaild of ik langs kon komen omdat ik toch in de buurt was. Afspraak gemaakt en die avond richting Dronten. De wah aangesloten maar geen geluid... batterij misschien leeg dus batterij er uit gehaald, tegen me tong gehouden en volgens mij nog wel vol. Maar je weet maar nooit dus de verkoper een adapter bij gehaald en aangesloten en hopen dat het aan de batterij lag. Gelukkig pedaal begon lekker te kwaken... nee toch niet... ja hij doet het... hmmm valt weer weg. Geen goed teken dus! Zou het aan de potmeter liggen of aan de aan/uit schakelaar? Maar goed, geen interesse dus en verkoper baalt als een stekker dat hij dat weer moet overkomen.
"Weet je wat, neem m maar mee en kijk maar wat je ermee doet". Hmmm heel aardig en misschien is het met een nieuw Dunlop potmeter het probleem opgelost.
Thuis de wah open geschroefd om de potmeter te checken... hmmm adapter aansluiting zit er losjes bij. De pcb losgeschroefd en ja... soldeerverbinding was niet goed. Soldeerbout gepakt, wat tin erbij, wah weer dicht geschroefd, aangesloten en... yes!!!! Hij doet t gewoon!! Die avond moest ik optreden en toch nog mn wah kunnen gebruiken... ben weer blij!

Mr. Dynamite
17 juni 2012, 16:01
Dat zijn ze! :ok:

Als verkoper zou ik een lekker biertje ofzo als dank wel op prijs stellen.

Braindead
22 juni 2012, 00:51
Die Wylde wah is for the win.

rijsberman
22 juni 2012, 00:53
Gefeli! En wat mr. Dynamite zegt. :ok: