PDA

View Full Version : zomaar



bass blom
17 juni 2012, 00:03
kwam dit gisteravond.
bassist begon met een DC loopje.

https://www.box.com/s/4bdd708315943b77ff2f

:hide:

Heffie
17 juni 2012, 01:49
Een uiterst prettig muziekje om de zondagochtend hier in Melbourne mee op te starten! jullie hadden er duidelijk zin in. Omdanks dat ie er na 4 minuten met afspelen stopte. :(

bass blom
17 juni 2012, 07:12
:D
vaag dat het stopte, achja, tis gratis.

Heffie
19 juni 2012, 10:08
De volle zeven minuut en vijftien seconden nu wel kunnen beluisteren en mijn aanvankelijke konklusie doet nog steeds gestand. Prettig, prettig, prettig...:)

bass blom
19 juni 2012, 11:14
dank! ja we zijn allemaal erg blij met de laatste ontwikkelingen en iedereen is fan van mekaar :cheerup:
niemand doet ook een ander bandje ernaast ofzo.
heerlijk volop gaan met zijn vieren, super :p

Duhsjaak
23 juni 2012, 06:40
Hi
Leuk hoe die club van jou zich ineens ontwikkelt.

Dat iedereen fan is van elkaar is prettig. Dat scheelt een hoop gezeik als er eens iets fout gaat. En dat dat gebeurt is onvermijdelijk. Het zijn tenslotte net echte mensen die bandleden.

Ik ken zelfs mensen die fan zijn van zichzelf. Dat is binnen een band niet altijd even gelukkig natuurlijk.

Speelt de bassist ook hier op jouw (gemaakte) installatie? Dat zou wel mooi zijn. Die bas blaft naar je broekspijpen.

Heel fijn hoe een aantal min of meer middelbare heren ineens weer de spijkers uit het podium spelen.
Vriendelijke groet, Gus

bass blom
23 juni 2012, 07:47
ja dit is een heel grappige wending en daar zijn we stuk voor stuk blij mee :D

ja, de 150 watt TAD hiwatt kloon blaft en gromt hier :cheerup:

Stratman70
23 juni 2012, 12:51
De stem deed me heel in de verte wat aan die van Ozzy Osbourne denken bij momenten, gave stem!. Dit zijn leuke jams! Lekkere gitaarsound. Relaxed...

bass blom
23 juni 2012, 12:55
thnx :D lache, ozzy, het is een long time mick jagger fan, inclusief het afgeknepen omdat hij de hoogte niet haalt :D, zal het vanavond aan hem doorgeven :seriousf:

vanavond gaan we, oei.. met sympathy for the devil bezig en daarbij maak ik mijn debuut als pianeur de eerste 3 minuten :cheerup: