PDA

View Full Version : 30 kg zwaar 2x12 combo versturen.



grayfink
16 juni 2012, 13:53
Iemand ervaring met buizenversterkers versturen? Thierry1982 wil de Blackstar in mijn sig overnemen.
Hoe moet ik daar nou mee aan? :???:

Eric van Esch
16 juni 2012, 14:07
Laten ophalen door de koper? Of heeft hij geen mogelijkheid? Anders Postnl pakketservice, DHL, UPS, GLS raadplegen.

forceps
16 juni 2012, 14:09
Of elkaar halverwege treffen, een bak koffie drinken, sterke verhalen vertellen weer naar huis :)

Fireburst
16 juni 2012, 14:41
30kg zou je best al op een palletje zetten, dat kun je nog moeilijk VEILIG in een doos versturen (de colli boys kennende...).

Lees : dat gaat geld kosten ! Ik zou afhaling voorstellen aan de koper, of inderdaad elkaar halfweg treffen... bij een ander forumlid waar de amp uitgebreid kan getest worden en de koffie en andere dranken rijkelijk vloeien... en vriendschappen voor het leven gesmeed worden. :hippie:
Of zo.

Eko
16 juni 2012, 15:34
Als je de originele verpakking niet meer hebt , niet doen. Verpakken en verzenden is dan bijna net zo duur als brengen en dat laatste is zekerder , en de kans op beschadigen minder.

grayfink
16 juni 2012, 15:46
Nou, die heb ik dus niet meer, en Thierry's automobiel is niet van dusdanige kwaliteit dat hij de reis vertrouwd. :confused:
Thierry woont in de achterhoek en ik in zuid-oost Drenthe. En daar zit 180 kilometer tussen.

JohnLord
16 juni 2012, 15:51
Ik heb ooit een amp tegen vergoeding laten brengen door de verkoper. Het is maar hoe graag je er van af wilt.

muziekschuur
16 juni 2012, 15:51
Zwemmen...

grayfink
16 juni 2012, 15:57
Ik heb ooit een amp tegen vergoeding laten brengen door de verkoper. Het is maar hoe graag je er van af wilt.
Hmm, 360 km gedeeld door 14 keer 1,68€ = 43,20€ alleen al aan benzine, dat is een flinke roadtrip.

Hendriks
16 juni 2012, 15:58
Nou, die heb ik dus niet meer, en Thierry's automobiel is niet van dusdanige kwaliteit dat hij de reis vertrouwd. :confused:
Thierry woont in de achterhoek en ik in zuid-oost Drenthe. En daar zit 180 kilometer tussen.

180 km heen en terug zeker?

tommus42
16 juni 2012, 16:02
Boven de 30kg doen ze niet bij de PTT, anders 12,60, nooit problemen gehad:ok:

dml
16 juni 2012, 16:19
Misschien kan ik iets voor jullie betekeken?
Ik woon tussen Hoogeveen en Meppel, repeteer wekelijks in Wilp en onze toetsenist komt uit de buurt van Doetinchem, onze andere gitarist uit Steenderen, dus misschien zijn er mogelijkheden?
Vanavond spelen we overigens in Dalerpeel, vlakbij Coevorden. PM me anders even.

grayfink
16 juni 2012, 16:35
Misschien kan ik iets voor jullie betekeken?
Ik woon tussen Hoogeveen en Meppel, repeteer wekelijks in Wilp en onze toetsenist komt uit de buurt van Doetinchem, onze andere gitarist uit Steenderen, dus misschien zijn er mogelijkheden?
Vanavond spelen we overigens in Dalerpeel, vlakbij Coevorden. PM me anders even.

O, dat klinkt goed, ik heb Thierry op dit topic gewezen, even afwachten, alvast bedankt. :)

grayfink
16 juni 2012, 16:49
180 km heen en terug zeker?
Deze afstand noemde Thierry, volgens Google maps is de afstand tussen Emmer Compascuum en Doetinchem 157 km. Kan iets korter als je via Duitsland gaat denk ik.

JohnLord
16 juni 2012, 16:49
Hmm, 360 km gedeeld door 14 keer 1,68€ = 43,20€ alleen al aan benzine, dat is een flinke roadtrip.

360 heen en terug lijkt me wat veel...

Als koper dat wil betalen en jij er wat tijd voor over hebt, geen probleem. Koper heeft normaal gesproken die kosten toch al. Bovendien zou ik de amp toch liever persoonlijk aan de koper overhandigen.

Rinze
16 juni 2012, 17:00
360 heen en terug lijkt me wat veel...

Als koper dat wil betalen en jij er wat tijd voor over hebt, geen probleem. Koper heeft normaal gesproken die kosten toch al. Bovendien zou ik de amp toch liever persoonlijk aan de koper overhandigen.

Plus 1. Ik zou zo'n kwetsbaar ding niet opsturen. Heb zelf al wel eens verder gereden voor gitaren.

thierry1982
16 juni 2012, 22:24
Moeten maar even kijken wellicht volgend weekend, Doetinchem zou super zijn. Woon daar 15km vanaf. Jammer dat opsturen geen optie is.

grayfink
19 juni 2012, 23:20
Maar goed, morgen bij de MacDonalds in Zwolle dus. En @hendriks, van Stokkum naar Emmer-Compascuum is dus 182 km.
Had ik ook niet verwacht.

Rinze
19 juni 2012, 23:25
Vanaf hier lijkt het zóóó dicht bij elkaar 8-)

Hendriks
20 juni 2012, 08:30
Maar goed, morgen bij de MacDonalds in Zwolle dus. En @hendriks, van Stokkum naar Emmer-Compascuum is dus 182 km.
Had ik ook niet verwacht.

Dat is inderdaad een behoorlijk eind , ik woon nog een stuk noordelijker en als ik 180 km naar het zuiden rij zit ik al voorbij Nijmegen.
Zwolle is voor jou goed te doen.

Erikt
20 juni 2012, 11:14
Ik heb het idee dat hier mooie dingen worden geregeld. <3 Gitaarnet.

kokeleko
20 juni 2012, 15:27
Zet de versterker in een taxi. :-)

o0rollo0o
20 juni 2012, 17:25
Voor mijn afd ook 150km gereden door de pseudosneeuw. Gezellig hele middag koffie zitten leuten en gitaar gespeeld.

thierry1982
21 juni 2012, 08:06
Heb m, dank je Hans. Ben er zeer tevreden mee, mooie clean en een veelzijdige 2 kanaals overdrive.

iWishmaster
22 juni 2012, 16:14
Ik ben toch al wel een aantal keren naar de andere kant van Nederland gereden en terug om iets te testen. En ook wel eens met lege handen teleurgesteld terug gereden omdat het niet is wat ik verwachtte. Leergeld zal ik maar zeggen, maar ik heb er niet zoveel moeite mee. Brengen zou ik ook niet zo snel doen overigens.

grayfink
22 juni 2012, 17:37
..... Brengen zou ik ook niet zo snel doen overigens.
Ik ook niet, maar ik wilde er nu wel eens vanaf nadat hij al maanden werkeloos in de gang in de weg stond. (Geen band meer), en ik wilde ook wel even bij de Mediamarkt in Zwolle kijken. Dus elkaar halverwege getroffen, kost wat benzine, maar bespaart weer verzendkosten.
Thierry blij, ik blij, mijn vrouw blij.
Trouwens niks gekocht bij de MM, reclame maken kunnen ze goed, maar het is gewoon een dure winkel. :stop: