PDA

View Full Version : HNGD Gibson Les Paul Deluxe 1980



SvenRBradley
15 juni 2012, 12:03
Vandaag mijn Gibson SG verruild voor deze Les Paul; lekker gitaartje maar retezwaar. Wel kraakt de versterker als je aan de tone knob draait bij het Rhytm element voor de rest een prima (gebruikt) gitaartje maar wat wil je als die uit 1980 komt. Alles is origineel behalve de tuners. Nu FOTOS:

http://i973.photobucket.com/albums/ae215/romijntje444/aa768e34.jpg
http://i973.photobucket.com/albums/ae215/romijntje444/f6011f88.jpg
http://i973.photobucket.com/albums/ae215/romijntje444/52cd6ad4.jpg
http://i973.photobucket.com/albums/ae215/romijntje444/470aa5ea.jpg
http://i973.photobucket.com/albums/ae215/romijntje444/5be5321a.jpg

Venlonaer
15 juni 2012, 12:22
Mooi mooi! Gefeliciteerd ermee!

Oranjeaap
15 juni 2012, 12:24
Tof ding! Wat vind je van die minihumbuckers? Ik heb er geen ervaring mee maar de holtes voor die elementen passen ook precies p90's in dus als je een keer iets compleet anders wilt proberen zou je die er in kunnen zetten.
Tis de grote broer van mijn Les Paul. 20 jaar ouder maar de zelfde vader :p

http://img266.imageshack.us/img266/243/cimg2264j.jpg

SvenRBradley
15 juni 2012, 13:07
de minihumbuckers bevallen mij wel :)

Maar heeft iemand er een idee van hoeveel ik voor deze gitaar nog kan krijgen als ik deze nu 2ehands zou verkopen? Iemand die er misschien meer van af weet?

bass blom
15 juni 2012, 13:19
das niet gek, ruilen voor een SG. wat voor een SG?
waarde van deze? moeilijk te schatten.. 1200 tot 1600 ofzo?

oh en die krakende pot, gewoon ff flink wat open en dicht draaien, keer of 30, kijken of hij dan minder kraakt.
zoja, dat regelmatig doen, anders vervangen. als je hem al ooit gebruikt :D

Oranjeaap
15 juni 2012, 13:20
Das moeilijk te zeggen. De 2ehands gitaarmarkt is een beetje erg waardeloos, voor verkopers dan. Ik zou zeggen +/- 1500 euro.

Over de gitaar zelf kan ik je alles vertellen wat je wil weten, dus als je daar verder nog vragen over hebt.