PDA

View Full Version : Fender reparatiedienst



thekid
14 juni 2012, 19:12
Hey

Ik heb eens een vraag voor jullie, Ik heb een 3tal maanden mijn fender twin onder garantie terug naar de winkel gedaan om hem te laten repareren. Tot hiertoe heb ik er nog altijd niets van gehoord, en als ik in de winkel kom zegt de eigenaar dat hij er ook nog niet veel van gehoord heeft. Het enigste dat ik weet is dat hij hem heeft moeten opsturen naar de reparatiedienst van fender in hasselt. Ik vind het wel lang duren en zou graag zelf eens contact opnemen met fender of die kerels in hasselt, weet iemadn hoe ik dit het beste aanpak.

Ik heb ook dit jaar een vox besteld waar ook schade aan de buizen was toen ze hem leverden. 2dagen later stond er een busje van de winkel voor mijn deur om de vox op te halen en een nieuwe in de plaats te geven. (was wel bij een andere winkel btw) waarom kan dit bij fender zo niet, of hangt dit puur van de winkel af?

bass blom
14 juni 2012, 19:16
ja dat slaat nergens op.

Ijselrobo 07
14 juni 2012, 19:33
Gewoon aan de man van de winkel waar je hem naartoe hebt gebracht vragen of hij eens kan bellen of jou een nummer kan geven om zelf te bellen?

Yves Pexsters / TAS
14 juni 2012, 19:41
Dag thekid,

De herstellingen aan toestellen onder garantie voor België gebeuren door mij. Fender geeft aan UPS onmiddellijk een afhaalopdracht wanneer een dealer melding maakt van een garantiegeval. Het transport heen/terug de servicedienst neemt Fender voor zijn rekening en je mag je verwachten aan een redelijke hersteltermijn, een 2-tal weken, maar zeker geen 3 maanden.
Jouw versterker staat hier in elk geval niet. Je mag me contacteren op het nr 012/39.56.61, morgenvoormiddag of in de loop van volgende week, dan wil ik je wel even uitzoeken waarom jouw versterker niet de reguliere herstelprocedure gevolgd heeft.

Groeten, Yves
Tube Amp Service

Tabula Rasa
14 juni 2012, 20:50
Dag thekid,

De herstellingen aan toestellen onder garantie voor België gebeuren door mij. Fender geeft aan UPS onmiddellijk een afhaalopdracht wanneer een dealer melding maakt van een garantiegeval. Het transport heen/terug de servicedienst neemt Fender voor zijn rekening en je mag je verwachten aan een redelijke hersteltermijn, een 2-tal weken, maar zeker geen 3 maanden.
Jouw versterker staat hier in elk geval niet. Je mag me contacteren op het nr 012/xx.xx.xx, morgenvoormiddag of in de loop van volgende week, dan wil ik je wel even uitzoeken waarom jouw versterker niet de reguliere herstelprocedure gevolgd heeft.

Groeten, Yves
Tube Amp Service

Coole reactie! maar weet je zeker dat je het telefoonnummer zo open en bloot op het forum wilt hebben, vindbaar tot in de eeuwigheid?

groovieguitarguus
14 juni 2012, 21:08
Zeker cool!...

thekid
14 juni 2012, 22:33
Yves, ik ga je morgen eens contacteren. in ieder geval al een dikke merci dat je me wil helpen. Wat zou dit kunnen betekenen en wat kunnen de nadelen voor mij zijn. Ik wil natuurlijk niet op de feiten voorlopen maar ben wel curieus nu