PDA

View Full Version : Voeding Diamond Memory Lane 2



Erikt
14 juni 2012, 15:14
HOI!

Ik heb laatst een Diamond Memory Lane 2 aangeschaft. Prachtige delay. Alleen moet hij op een aparte adapter. Nu is het niet heeeeeel erg, maar mooier zal zijn als hij te voeden is met mijn huidige voedingsunit.

Ik gebruik de T-Rex Fuel Tank. Is het op een of andere manier mogelijk de ML2 daarmee te voeden?

Rakker
14 juni 2012, 18:02
Op de Diamond site: "Now available for order, dual 9V to 18V polarity crossover cable for powering Memory Lane 2 with the Voodoo Labs Pedal Power 2 or Burkey power supplies. Click here (http://www.diamondpedals.com/custom.html#mlncbl) to order." (Onderaan de pagina ;))

Erikt
14 juni 2012, 18:52
Tof! Maar werkt dat? Had begrepen dat de 9v outputs van de Fuel Tank gezamenlijk geïsoleerd zijn. En dat een doublerkabel dan niet werkt. Klopt dat?

Erikt
14 juni 2012, 19:09
Ik heb ze even een mail gestuurd.

Brum
14 juni 2012, 19:32
Tof! Maar werkt dat? Had begrepen dat de 9v outputs van de Fuel Tank gezamenlijk geïsoleerd zijn. En dat een doublerkabel dan niet werkt. Klopt dat?

Ik heb ook een T-Rex Fuel Tank en heb het ook altijd zo begrepen. Niet elke voeding kan dat geintje van het verdubbelen van vermogen. Klopt volgens mij wat je zegt.

peter_heijnen
15 juni 2012, 11:29
De blauwe fuel tank heeft idd geen geisoleerde outputs.

Erikt
15 juni 2012, 12:14
Dus het gaat niet werken met een blauwe Fuel Tank. Jammer.

Nog een laatste optie: De dubbelvermogenkabel aansluiten op de 12v DC en een 9v DC. De ML2 kan van 15 tot 24 volt aan. Dat is in totaal 21 volt en komt van twee geïsoleerde outputs. Is dat een mogelijkheid?