PDA

View Full Version : Graag een kritisch oordeel!



Gek!
13 juni 2012, 02:27
Heej! Kunnen jullie effe zeggen of dit is om aan te horen of dat ik beter kan blijven zingen als niemand erbij is?!


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tKQo0IicQig

aaronstonebeat
13 juni 2012, 02:59
Klinkt lang niet slecht.

Ik zou nog een beetje aan de uitspraak van het Engels werken. Helemaal aan het begin moest ik eerst denken aan F. Jacobse (die van Tedje van Es; misschien dat het rood-wit-blauw mijn gedachten mede in die richting dreef) die zegt 'blaas maar hard'.
En dan even verder 'It must be someone up a boom' ;)
Bij de tweede ronde klinkt 'bless' als 'blezz' terwijl dat woord toch echt op een stemloze s eindigt, en het heeft een korte è.

Maar ik ben een oude zeur. Misschien hier en daar een instrument erbij?

smullie
13 juni 2012, 10:54
Technisch kan ik het niet uitleggen, maar ik heb oren, dus mag ik hier een mening hebben. :)

Ik vind dat je best buiten de douchecabine ook mag zingen hoor. Ik heb al meer mensen gehoord die dachten dat ze heel goed konden zingen die me een pak minder konden overtuigen dan jij in dit stukje.

Ik ben benieuwd wat het geeft als er wat muziek achter zit. In eerste instantie dacht ik aan iets Jazz-achtig. Muziek alla Jamie Cullum.

bass blom
13 juni 2012, 11:20
jahoor, heel dapper zo met de billen bloot gaan en natuurlijk is er hier en daar wat op aan te merken maar zeker doorgaan!

JVGM-music
13 juni 2012, 22:53
Galmpje doet wonderen, missschien iets meer voluit gaan....maar het zou wel moeten kunnen...hoor geen valse kraai in ieder geval.

Dus als zanger....waarom niet?

Han S
13 juni 2012, 23:36
Inderdaad heel dapper. Goede stem en je kunt zeker zingen, dus daar moet je wat mee doen. Galmpje hoeft van mij niet zo, ik hoor de ruimte waarin je opneemt en die klinkt niet slecht. Speel je een instrument?

Frits van Mourik
14 juni 2012, 00:28
Yo Gek!,

Zodan, jij hebt lef! En dat zal je ook nodig hebben in the ratrace...
Ik vind je stem heel persoonlijk & natural; zonder aangeleerd eng vibrato, modern belten,
ingestudeerde snikjes & dat soort maniertjes..
En... je blijft erg goed in tune! Niet onbelangrijk, hihi...

Ga er wat mee doen, gozer!