PDA

View Full Version : Blackstar HT club 50 Head



.Stax.
12 juni 2012, 22:33
Halllo allemaal,

Een tijd terug heb ik me verdiept in de ht serie van blackstar, nu zag ik dat de club 50 head aan deze lijn is toegevoegd. Alleen hij is op het moment nergens leverbaar?! Het lijkt me een interessante bak, maar op de websites van de grote duitse superstores, en op de meeste nl sites waar ik kijk staat de voorraad op nul.

Iemand een idee waar deze ampjes te testen / te horen / te koop zijn? Of is hij simpelweg net nieuw en moeten we even geduld hebben?

Groeten!

Randolph
12 juni 2012, 22:58
Misschien even contact opnemen met Guitar King in Boekel. Hoor altijd goede dingen over die zaak. Ze verkopen Blackstar amps en ik denk dat ze je erg goed kunnen helpen.

.Stax.
12 juni 2012, 23:07
Misschien even contact opnemen met Guitar King in Boekel. Hoor altijd goede dingen over die zaak. Ze verkopen Blackstar amps en ik denk dat ze je erg goed kunnen helpen.

Klopt, ik heb hun site al bekeken, daar staat iig niets op.. Ik zou ze idd eens kunnen bellen. Goede zaak idd, heb daar jaren geleden mijn cab gekocht, fijne winkel.

Randolph
13 juni 2012, 00:14
Goed idee. Dat de amp die je zoekt niet op de site staat wil natuurlijk niet zeggen dat ze die niet voor je kunnen bestellen. Ze zullen je vast kunnen vertellen wat ie kost, levertijd, etc... Succes!