PDA

View Full Version : Blues ballad Someday



Antone_Pieter
8 juni 2012, 10:58
Cover van Bobby Bland's Someday even geleden opgenomen bij een optreden van mijn bandje The Antones. Ik vind hem best geslaagd en ben benieuwd hoe dit hier in de smaak valt.

http://www.youtube.com/watch?v=u6_eyjNU9Qo&feature=plcp

Ongezouten commentaar is uiteraard meer dan welkom!


Groet,

Pieter

pasqual
8 juni 2012, 22:09
Niets mis mee Pieter ( I presume?). Goeie band, duidelijke opname. Jammer dat de balans niet helemaal goed verdeeld is.

arjanb01
9 juni 2012, 07:02
Mooie tone, goeie vibrato. Geen domme notenpoeperij. Goed gedaan, pieter. Bandje klinkt ook lekker!

arnoldtims
10 juni 2012, 08:58
Inderdaad een mooie sound, doet me een beetje denken aan het oude Fleetwood Mac of oude opnamen van BB King.
Ook een goede blues zanger dat schort er meestal aan bij amateur blues bands, het blijkt vaak dat het een stuk moeilijker is om blues goed te zingen. En hoor je vaak een opgezette tergende toon of een hoop geschreeuw maar dit klinkt gewoon goed.
De zanger zou eigenlijk moeten leren gitaar spelen, op die buik zou een mooie ES niet misstaan.:B

Brewskie
10 juni 2012, 11:13
De zanger zou eigenlijk moeten leren gitaar spelen, op die buik zou een mooie ES niet misstaan.:B

Ja, en dan op een stoel zitten, net als BB !

De video-editing met slow-motion stukken was wat verwarrend. En ook de video-shots van een gitaar, die niet op dat moment ook wordt gehoord.