PDA

View Full Version : Muse 18 december in sportpaleis



VLP
7 juni 2012, 19:45
beste musefans,

Muse speelt in december een concert in het sportpaleis en de ziggo dome.
Prijzen rond de €50.

Geweldige band niet ?
Ik hou vooral van het album showbizz.

Herman
7 juni 2012, 19:47
Ga zeker kaarten proberen te scoren!

VLP
7 juni 2012, 19:51
Ik zou ook willen gaan maar ik heb dan examens dusja ...

Rizz
7 juni 2012, 20:42
beste musefans,

Muse speelt in december een concert in het sportpaleis en de ziggo dome.
Prijzen rond de €50.

Geweldige band niet ?
Ik hou vooral van het album showbizz.

Laat m'n vriendin het maar niet lezen! Wil ze er weer naartoe... :D

Nee, vind ze live best te nassen, vorig jaar (of was het nou 2 jaar geleden?) in het godverpark gezien, echt een geweldige show! Ga ook maar 's kijken of ik kaartjes kan scoren..

Arts
8 juni 2012, 22:00
Wellicht interessant voor de nieuwe Muse fans:
Skrillex komt op Lowlands en Werchter.

Swaag
8 juni 2012, 22:05
En Muse staat ook in de Ziggo Dome op het programma, 17 december.

VLP
8 juni 2012, 23:24
Wellicht interessant voor de nieuwe Muse fans:
Skrillex komt op Lowlands en Werchter.

En daarmee bedoel je dat skrillex het voorprogramma speelt ?

Dhr. Freek
9 juni 2012, 09:15
Wellicht interessant voor de nieuwe Muse fans:
Skrillex komt op Lowlands en Werchter.

Treurig, maar waar. Muse is echt de weg kwijt. Die indruk kreeg ik al bij het vorige album maar nu is het zeker.
Skrillex is al bagger, maar een slap aftreksel ervan proberen te zijn is nog erger. Dit is tevens geen experimenteren meer te noemen, eerder het in de smaak laten vallen door een populaire stijl aan te nemen.

Als steeds meer afvallige fan laat ik dit concert aan me voorbijgaan, met nostalgische gedachtes aan hun geniale albums uit het verleden...

VLP
9 juni 2012, 12:24
Is het al officieel dat skrillex het voorprogramma doet ? Nee toch ?

Ik ben wel ben benieuwt naar hun nieuwe album.

Arts
9 juni 2012, 13:06
Treurig, maar waar. Muse is echt de weg kwijt. Die indruk kreeg ik al bij het vorige album maar nu is het zeker.
Skrillex is al bagger, maar een slap aftreksel ervan proberen te zijn is nog erger. Dit is tevens geen experimenteren meer te noemen, eerder het in de smaak laten vallen door een populaire stijl aan te nemen.

Als steeds meer afvallige fan laat ik dit concert aan me voorbijgaan, met nostalgische gedachtes aan hun geniale albums uit het verleden...

precies.

@Andreas Depoorter ; kijk dit even dan snap je het misschien..
http://www.youtube.com/watch?v=IqFZGnfMLMw

VLP
9 juni 2012, 14:54
Tja, jammer maar niets aan te doen zeker...

check dit eens
http://www.youtube.com/watch?v=ny3DNM3E6kY&feature=relmfu

TW-Pieter
12 juni 2012, 14:45
Ik weet het nog niet, met dat nieuwe album... Loop stiekem gewoon te hopen dat de audio in die preview niet van het album afkomstig is, maar dat is wat onrealistisch. Muse kennende geven ze volgend jaar in juni/juli ook nog wel een concert in het Goffertpark of een ander buiten-'iets'. Mocht het allemaal meevallen, dan pak ik die nog wel mee.

Rooker
12 juni 2012, 15:25
Idd allemaal niet gaan. het is een ruk band!!

zo... kan ik tenminste rustig een kaartje kopen ;-P..

VLP
12 juni 2012, 16:47
Het is altijd klote met die ticketverkoop. na een 10-tal minuten is heel da spel uitverkocht...

Herman
12 juni 2012, 23:00
Bam! Net bericht in m'n inbox dat we door de selectie zijn voor de pre-sale! Met andere woorden; wij hebben vier tickets voor Muse!

BibixMusic
14 juni 2012, 11:54
Ik heb een zitplaats voor Muse in Ziggo Dome, maar zou graag een staanplaats willen!!! Wil iemand alsjeblieft ruilen?

Mr.Fingers
14 juni 2012, 12:16
Het is altijd klote met die ticketverkoop. na een 10-tal minuten is heel da spel uitverkocht...

Gelukkig staan er al kaarten op 2ehands.be voor 120/stuk... Dat daar niet iets aan gedaan wordt, zoals bij Glastonbury (pasfoto op kaart, 't is direct gedaan met de doorverkoop)

VLP
14 juni 2012, 19:33
Zo kan je wel geld maken. Vriend van me verkocht z'n combi voor Werchter voor €400 ! €200 pure winst

Herman
28 juni 2012, 12:39
http://www.youtube.com/watch?v=vLNhM0KMamk

Roept u maar! Ik ben er blij mee!