PDA

View Full Version : Marshall Mode four



Showbizz
11 juni 2003, 13:51
Heeft iemand die al eens getest? Ik hoor graag wat ervaringen van mensen met deze versterker.

Qua prijs valt ie erg mee moet ik zeggen.

Phyrexian
11 juni 2003, 14:08
Maand geleden is er een grote topic geweest over deze amp. Ik moet wel zeggen dat er veel randdiscussie in zat, maar soit. Met de zoekfunctie vind je dat onderwerp zeker terug. Overigens denk ik niet dat er iemand deze amp al deftig bespeeld heeft...

gerrekat
11 juni 2003, 16:10
Ik heb erop gespeeld leuke amp!

is weliswaar geen buizenamp maar klinkt echt goed, veeeeel gain!

Bluppie
11 juni 2003, 19:42
dat 3e kanaal vind ik het beste gain kanaal wat marshall ooit gemaakt heeft (buiten de 800 want die heb ik nog nooit gehoord)
de rest van de kanalen zijn niet echt bruikbaar voor mij, helaas

V!N
11 juni 2003, 19:56
Ik heb hem uitgeprobeerd en vind het echt niets.

Als je als nu-metal gitaristje bent op zoek bent naar een amp waarmee je het geluid van je 7-snarig kunt verdrinken in tonnen gain, dan is dit je amp !

Een clean die toch best helder is, maar subtiel oversturen voor blues ? neh, onbruikbaar daarvoor .. Maar dit is volgens mij dan ook een amp waarvan de kwaliteit wordt gemeten door haar gebruikers aan de hoeveelheid gain.

gerrekat
11 juni 2003, 20:09
Hmmm, ben zeker gen NU metal gitaristje LOL!

Maar je kunt er wel degelijk mooie in between geluiden uit krijgen amp 1 is zelfs gemodelleerd naar een JCM 800 on steroids en klinkt echt lekker!

vond het de beste hybrid versterker waar ik ooit op gespeeld heb, OK met de echte toppers op buizengebied mee, maar in dat prijssegment is het een serieuze amp!