PDA

View Full Version : Goededag, voorstelling!



Nithosm
6 juni 2012, 21:32
Hallo allemaal !

Ik ben Niels , 23 jaar jong, groot fan van muziek in het algemeen (van klassiek tot metal,van noiz tot 8bit) en ga graag naar zulke optredens. Ik ben een fantastische deelnemer van publiek maar nu is er het moment dat ík weer eens de artiest ben. Vanaf mijn 10de tot mijn 13de heb ik op de Muziekschool in Nuenen en Helmond gezeten waarmee ik uiteindelijk bij de clarinet gekomen ben.
Helaas is dit gestopt, gevolgd door een slechte poging om gitaar te leren spelen. Op mijn 18de heb ik na 2 gebroken snaren in 3 weken de handdoek in de ring gegooid...

Kortgeleden heb ik na een constatering van ADD besloten om weer een instrument te willen gaan spelen, omdat dit positief resultaat- wat meer rust en orde - zou brengen.
In dit geval gitaar, andere instrumenten komen er later bij ^^

Mijn uitrusting : ??????
Ik heb een handgemaakte gitaar van omstreeks 30 jaar oud, 2 gebroken snaren, wat boekjes, cd's en een capo.

Mijn vraag aan jullie (: kent iemand een goedkope (tot 70E) die redelijk geluid maakt? Het hoeft geen extreem degelijke gitaar te zijn, hij is voor 6 maanden nodig(ik ga naar het buitenland over een aantal maanden, daarna koop ik een betere).

Verder... tsjah, wanneer ik een gitaar heb zal ik zeker vaker rondhangen op GN!

Groetjes!!

mich123
7 juni 2012, 07:48
ha niels,welkom,:punk: kijk is op gitaarnet of marktplaats staan leuke beginnersgitaartjes op

Rizz
7 juni 2012, 08:53
Hallo allemaal !

Ik ben Niels , 23 jaar jong, groot fan van muziek in het algemeen (van klassiek tot metal,van noiz tot 8bit) en ga graag naar zulke optredens. Ik ben een fantastische deelnemer van publiek maar nu is er het moment dat ík weer eens de artiest ben. Vanaf mijn 10de tot mijn 13de heb ik op de Muziekschool in Nuenen en Helmond gezeten waarmee ik uiteindelijk bij de clarinet gekomen ben.
Helaas is dit gestopt, gevolgd door een slechte poging om gitaar te leren spelen. Op mijn 18de heb ik na 2 gebroken snaren in 3 weken de handdoek in de ring gegooid...

Kortgeleden heb ik na een constatering van ADD besloten om weer een instrument te willen gaan spelen, omdat dit positief resultaat- wat meer rust en orde - zou brengen.
In dit geval gitaar, andere instrumenten komen er later bij ^^

Mijn uitrusting : ??????
Ik heb een handgemaakte gitaar van omstreeks 30 jaar oud, 2 gebroken snaren, wat boekjes, cd's en een capo.

Mijn vraag aan jullie (: kent iemand een goedkope (tot 70E) die redelijk geluid maakt? Het hoeft geen extreem degelijke gitaar te zijn, hij is voor 6 maanden nodig(ik ga naar het buitenland over een aantal maanden, daarna koop ik een betere).

Verder... tsjah, wanneer ik een gitaar heb zal ik zeker vaker rondhangen op GN!

Groetjes!!

Welkom! Misschien als je er bij zegt wat voor gitaar, ik schat een akoestische, is het wat makkelijker om advies te geven.. Stel daarom je vraag in het betreffende subforum.. Om te beginnen: http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-akoestisch/565113130-richwood-western-gitaar-gitaartas-gitaarstandaard.html?return=eJxNjuFqhDAQhN%2FlQP9p EqOeF5FS6YsETWswiSG70nLHvXtXauF%2BzTc7s%2BxqJdTDKt 6DqrpaXcDoNC39ghgVY%2BsWTSi9TitGpzVCGRzz%2B92atTCh sAEw7d4ENIFB0Dq9ToovizqR6nUzgBamhU3Xui0X9O7txw0in2 HALZPvmRzjTsoJnCC4Vt2B1YF1Szjbsxb%2Fa0hwt2RH%2BJzh TPFM%2FVEL9EiyE9kNjvUqj3EfeI5Ap%2FV31oyibWXWfBBxkk Fwfuv%2BEll14iVpmpusL%2F3zF1oPW%2Bk%3D&df=1&fta=eNqdU01v1DAQ%2FSsrH%2FaGZDt2EjvaQwEJVQIuRXCoqm ocO9uo2SRKnHZhtf%2BdGWcB8SGQuL28efa8eZ6ALexptqVly9 TdP0E3s2q2QgrLjt1ObP28i4OtxsXyqhO2kGXVSVuovPIt0iPR 0X5px2pu%2FIxMROYw2n45hKmtq2FurdyO47Lj2zjjhfB8K%2F I8u7vldzvBuSmJyWQpEqO1yRQ5UJaNsA%2Bsaq3Az8yy1idrMj eWSWFU5mR2lKIuclkn4BT3AoHLtS5qYgCC4wRMgKZBILWvXRLn HpwioKGRHoGCOleaGMlLUxDgWqV7jIKiJuBCrXVqUfuipAsdNB mUCRhlEijroCWCzOdFTr1ElpUNUElnxudHyRsBBVALp4J3IXVv uEoaYbihU9rUUvHEcGlSU%2B5B50cRwDRS0ikIjZCQHgwDisMI fr7vQr%2BPDxQcxwKGdYDjPWWJ8XmbUYSWwTOrAMEJ48XXQJzW ACvXry%2FxE09QW%2FYWXOgI45q8GnrfxjakrrglL6F%2BDL1% 2FD4eVkj8km3fb62%2FmrmKcWrfE8OHzuAqxA1sN3gxTvO59OL LVnOAEcss%2BQreQbUD1aZ1HUxm3hlXntX%2FSJIM%2FC9Hqm% 2BCmpX2MqD23lnbsT3MS%2F%2BucSH%2F3%2BfuM8lLeXD0OYY 7tXD%2BEzb6NMIX%2Bf%2BaVf5%2F38k%2F8Y16JF39CN2HqX2 yGZnMTA0rQRL8nazBRCuf18Z%2FoJLen8%2FkrkHkvtQ%3D%3D&fta_ind=30&fs=1

Nithosm
7 juni 2012, 12:00
Hee ;)
Inmiddels heb ik al redelijk wat speurwerk gedaan en nu in afwachting van een Fender Squier + toebehoren :).
Het spul moet uit Duitsland komen. Bedankt voor de tips jongens!

Rizz
7 juni 2012, 12:08
Hee ;)
Inmiddels heb ik al redelijk wat speurwerk gedaan en nu in afwachting van een Fender Squier + toebehoren :).
Het spul moet uit Duitsland komen. Bedankt voor de tips jongens!

Ja tuurlijk, waarom dacht ik daar zelf niet aan, die heb ik ook.. :hide: Prima gitaartje voor het geld.. Ik beloof je, hij wordt beter als hij wat ingespeeld is... Ga je nog wel even plezier van hebben en is een prima gitaar om het op te leren.. succes!

VallyQ
7 juni 2012, 13:51
Welkom!
Tof dat je een gitaar gevonden hebt.

Liefs,