PDA

View Full Version : Gezocht, gitarist voor Labyrinth. Omgeving zuid limburg.



Joep vdm
6 juni 2012, 17:46
Labyrinth zoekt een nieuwe gitarist,

Labyrinth is een band gestart in het voorjaar van 2007, met een coverreportoire van rockplaten uit de jaren 70 en 80. Labyrinth is de vaste support act van de Janse Bagge Band en heeft diverse eigen optredens op de agenda staan.

Echter heeft Tom, onze gitarist, te kennen gegeven dat zijn intresses en tijdsinvulling andere prioriteiten verlangen, en hij heeft aangegeven de band te willen verlaten.

Dus zijn wij als Labyrinth op zoek naar een nieuwe gitarist.

Wat verwachten wij?
- iemand die past in de band, sfeer op optredens en in de repetitie ruimte is voor ons de eerste prioriteit.
- Iemand die in de gelegenheid is om in overleg ongeveer 1x per week te kunnen repeteren in onze repetitieruimte te Schimmert. (lekker centraal gelegen tussen Heerlen, Maastricht en Sittard-Geleen.
- En iemand die onze muziekstijl aanstaat en plezier heeft in het maken van muziek.

Kijk ook eens op onze website www.labyrinthmusic.nl.

Mocht je denken, dat is iets voor mij, mail ons dan op onderstaand e-mail adres voor meer informatie. Het staat iedereen vrij om een keer te komen kijken op een repetitie of optreden.

Met vriendelijke groet,

Joep van de Mortel
joepvandemortel@msn.com

Quadrifoglio
15 juni 2012, 16:04
Hoi Joep,

Heb interesse en jullie ook een eMailbericht gestuurd. Tot hier nog geen reactie.....

NathanBont
21 november 2013, 17:20
Hallo,

mijn reply komt een beetje laatxD, maar mochten jullie nog geen nieuwe gitarist hebben, dan meld ik me graag aan! Ik heb naar jullie demo's geluisterd en was erg onder de indruk. Ik speel zelf 6 jaar gitaar nu, en dan vooral blues-rock, maar als ik naar jullie demo's luister, past jullie muziek ook prima in mijn straatje, dus als jullie nog iemand zoeken, laat dan gerust wat horen,

Nathan

gitaarvrouwtje
21 november 2013, 17:47
Als ze nu nog geen nieuwe gitarist hebben denk ik dat de band ter ziele is :) de post dateert van 6 juni 2012
Meer dan een jaar oud dus :)