PDA

View Full Version : De eerste uitgave van mijn uitgeverij



JVGM-music
6 juni 2012, 17:06
Daar is ie dan;

http://soundcloud.com/fervid-how?

Rock, maar dan wel diverse soorten rock.....van poprock naar punkrock naar rasechte classicrock. En een pietsie indie er ook nog bij.

Eerste liedje dat u hoort is een wat radiovriendelijke remix van het laatste liedje....de echte cd begint met Tragedy.


O, en mocht u graag een gitaarsolo horen....er staan er 2 tussen: Ishmael en Furry little animals.

Nu dan , ik ben benieuwd wat u er van vindt

pasqual
6 juni 2012, 20:46
Lekker hoor! Ik heb net 2 nummers geluisterd en vind het nu al goed. Erg divers tot nu toe.
Zo, effe verder luisteren, kom er nog op terug.....

Cubone
12 juni 2012, 15:18
Vind het eigenlijk wel ontzettend vet klinken !! Vooral eerste nummer tragedy !

Zowiezo krijg ik van de nummers die ik heb beluisterd een punk rock vibe :rockon:



Erg goed !!!



Greetz,

JVGM-music
13 juni 2012, 22:49
Dank voor de vriendelijke woorden..maar goed, niet iedereen vindt het goed....gisteren een recensie gekregen van File-under...en die recensie lijkt wel geschreven door een dronkeman...is een afzeik recensie (mag natuurlijk ) met de mededeling dat Fervid maar naar Azie moet verdwijnen , vol met taal en stijl fouten (12 in een dozijn ipv 13 in een dozijn),onafgemaakte zinnen ,wartaal ,noem maar op ...maar het meest bizarre is nog wel de muzikale vergelijkingen die hij maakt.....nu dan ,u heeft de muziek kunnen horen via het soundcloud linkje ( http://soundcloud.com/fervid-how?) .....en vertel eens ,begrijpt u iets van de vergelijkingen die hij maakt?
http://www.fileunder.nl/archives/2012/06/fervid_how.php
Ik snap het echt niet..

pasqual
13 juni 2012, 23:00
Afzeikrecensie wil ik het niet noemen, niet echt genuanceerd misschien wel. In feite zegt hij dat jouw band weinig vernieuwend is. De vergelijking met de genoemde bands vind ik persoonlijk een beetje ver gezocht. De vraag is dan natuurlijk: moet je vernieuwend zijn om goed/mooi te zijn? Ik vond het in ieder geval goed om aan te horen. Ik zou niet te veel aandacht schenken aan slechts één recensie. Mochten alle recensies ongeveer dezelfde strekking hebben, wordt het een ander verhaal en zal er wel een kern van waarheid in zitten.
Het feit dat jij je aangevallen voelt is natuurlijk logisch omdat jij voor 100 % achter dit product staat en daarom niet geheel objectief kunt zijn.

JVGM-music
13 juni 2012, 23:11
Hmmmm, er zijn gelukkig ook andere recensies: http://www.popunie.nl/?id=9091

JVGM-music
3 juli 2012, 07:40
Nu ook op soundcloud...ik zal er geen gulden aan verdienen ,laat staan euro's maar goed..

http://open.spotify.com/album/5S76ACqq43VYZWlx6BZamJ

Uit liefde voor de muziek dan maar.

Duhsjaak
3 juli 2012, 08:37
Hi
Of het nou direct je koppie thee is of niet, daarover kun je lang en het liefst op een terras in de zon over bomen.
Persoonlijk vind ik dat het allemaal erg net in elkaar is gestoken. Naar mijn persoonlijke smaak is het allemaal erg netjes. Ik had er graag iets wilds of onberekenbaars/oncontroleerbaars in gehoord.

Ik heb die contacten niet (meer), maar misschien is het een gedachte om het volgende te doen:
Stel een showcase samen en breng dat onder de aandacht van de VPRO gasten die de Luisterpaal samenstellen.

Wat je er wel of niet wijzer van wordt in financieel opzicht is zowiezo niet iets waarmee wij ons hier bezighouden (voor mij zelfs helemaal geen punt van orde), maar dan krijg je/krijgen de gasten die hieraan hun medewerking hebben gegeven een helder zicht op wat er op dit moment in NL mogelijk lijkt.

Dan nog weet je niks zeker. Ik ken heel goede artiesten die zijn geweigerd aan de toneelacademie. Ook de Beatletjes, de GN lievelingen, zijn afgewezen door DECCA. Dat was bijzonder goed voor de Stones. Dus het hangt allemaal nog erg af van verwachtingen en in welke band je toevallig zit. Of wie er toevallig naar kijkt en of ie 's morgens lekker heeft gewipt.

Allemaal niet zo vernieuwend? Mogelijk, maar kwaliteit genoeg. En kijk eens naar een van mijn Helden (ja, Hoofdletter expres): Willy (Mink) DeVille. Nog nooit één echt originele noot, maar wàt een heerlijke muziek. Daar kun je dus een heel eind mee komen.
Succes.
Vriendelijke groet, Gus

arcane
3 juli 2012, 08:44
Ik heb helaas nog niet alles kunnen beluisteren, maar die nummers die ik gehoord heb zijn leuk tot erg vet.

arcane
3 juli 2012, 08:50
Ik is dit album alleen als download te verkrijgen? Ik zou deze plaat best op een old-school cd willen.

JVGM-music
3 juli 2012, 16:59
Elke platenzaak moet hem kunnen leveren..en elke webshop ook.

JVGM-music
3 juli 2012, 17:05
Hi
OfIk heb die contacten niet (meer), maar misschien is het een gedachte om het volgende te doen:
Stel een showcase samen en breng dat onder de aandacht van de VPRO gasten die de Luisterpaal samenstellen.



Gedaan, waren blijkbaar niet onder de indruk, niks van mogen vernemen. Jammer dat, de luisterpaal een mooi instituut.

arcane
18 juli 2012, 23:38
Ik heb de nummers op soundcloud de laatste tijd veel geluisterd. Het werkt, ik heb nl. de cd via bol.com besteld. Lekkere plaat!

Duhsjaak
19 juli 2012, 05:12
Gedaan, waren blijkbaar niet onder de indruk, niks van mogen vernemen. Jammer dat, de luisterpaal een mooi instituut.

Hi
Lullig!
Ik beëindig gelijk mijn abonnement!
Toch nog succes toegewenst. Nooit opgeven.
Vriendelijke groet, Gus

JVGM-music
19 juli 2012, 07:49
Ik heb de nummers op soundcloud de laatste tijd veel geluisterd. Het werkt, ik heb nl. de cd via bol.com besteld. Lekkere plaat!

Dat doet mij deugd. Meer deugd dan u kunt vermoeden! Top.