PDA

View Full Version : Jvgm



JVGM-music
6 juni 2012, 08:20
Heren, dames

Wegens een totaal gebrek aan talent om gitaar te spelen (geen gevoel voor ritme,maat houden ,niet kunnen zingen etc.) heb ik vorig jaar besloten dan maar wat anders in de muziek te gaan doen; ik ben dus mijn eigen uitgeverij gestart!
En begin dit jaar heb ik dan ook de eerste cd op mijn label uitgebracht.....van een bandje dat ik reeds goed kende maar die geen poot aan de grond kregen bij de grote platenmaatschappijen vanwege te weinig commercieel.
En alhoewel alles nu redelijk loopt kan ik wel zeggen dat het een interessant leerproces is, het uitbrengen van zo,n plaat...erger nog ik leer nog elke dag.

Ik hoop ook , indien het mij is toegestaan door de moderatoren een linkje te mogen plaatsen naar de cd, kunt u zelf eens luisteren of het een wijs besluit was om eeen klap met geld te investeren in studio en fysieke cd.



Wat mijzelf betreft kan ik u zeggen dat ik nu zo,n 22 jaar gitaar speel,vind het machtig om te doen maar bak er geen hout van...ach ja..

Qua spulletjes kan ik u medelen dat ik nu speel door een pod pro....hoeft niet al te hard om leuk te klinken
Ik heb thuis een gitaar of 5 staan één echte usa Tele en dan nog wat halfwasjes van epiphone en wat frankenstein samenbouwsels van de diverse gitaren die ik in het verleden heb gehad..
Versterkertjes heb ik Fender,mesa boogie ,squire ,roland en Rivera gehad.....kreeg wat last van mijn oren dus daarom nu wat rustiger via de Pod dus.

Verder speel ik keyboard en synthesiser via mijn gitaar dmv een Yama ha G50 gitaar-midi omvormer..kan ik u ook aanraden is geweldig leuk.

Nu dan, dat was het wel zo,n beetje..zoals gezegd; indien het mag plaats ik graag een linkje naar een soundcloud pagina zodat u eens kunt luisteren naar het eerste projectje van me.

Groeten Joop.

Rizz
6 juni 2012, 09:56
Welkom!

We hebben een speciaal sounds-subforum hiervoor.. Geen commerciele uitingen en dan moet het wel goed zijn..

Groeten,

Richie

VallyQ
6 juni 2012, 14:08
Welkom!!
Ik ben bijster inspiratieloos voor een langere tekst, maar leuk, ben benieuwd naar je soundcloud-linkje!

Liefs,
Valerie

cluseau
8 juni 2012, 22:06
indien het mag plaats ik graag een linkje naar een soundcloud pagina zodat u eens kunt luisteren naar het eerste projectje van me.

Groeten Joop.

Welkom Joop, het linkje mag je ten alle tijden in je handtekening zetten (zoals ook onder mijn berichten). Dat doen er immers velen en is voor zover ik weet toegestaan mits niet overdreven.

groet
Frans.

JVGM-music
9 juni 2012, 11:52
Een mooi idee. Dank daarvoor!