PDA

View Full Version : Ozzy Osbourne miracle man solo covertjeeeee :-D



Cubone
5 juni 2012, 18:33
Hallo mensen !

Weer een covertje van mij, best wel slordig op sommige momenten maar vind het zelf wel te doen :p

http://youtu.be/pzD6kmXY_Hg

Op youtube heb je merendeels mensen die meespelen met Zakk Wylde waardoor hun foutjes minder snel opvallen...Ik denk dat ik mezelf van hun onderscheidt doordat ik met een backing meespeel en niet met het origineel, niet dat ik nu mijn foutjes zit goed te praten :P

Alle commentaar is welkom !!



Greetz,


:rockon:

bass blom
5 juni 2012, 18:46
yowh.. vet man :cheerup:

VLP
5 juni 2012, 19:52
vet, proper opgenomen !

Stratman70
5 juni 2012, 22:43
Mooi gespeeld, inderdaad: VET!

Riky
7 juni 2012, 16:37
Gaaf! Strak gespeeld man! Mis alleen een beetje agressie in de bends.
Verder echt gaaf filmpje.

JVGM-music
7 juni 2012, 17:23
Ik mis helemaal niks...word alleen heel erg jaloers als ik iemand zo zie spelen. Petje af hoor.

Ace 1.15.19
7 juni 2012, 17:24
Nice job! Lekkere sound ook.

jannest
8 juni 2012, 13:49
zit je in een band ???

nak
8 juni 2012, 16:48
Ahh de smiley SG weer van stal gehaald.
Klinkt weer fantastisch Cubone, heb een beetje moeite met een hoge bend maar verduld lekker gespeeld.
Kwam er net in lekker en daar stopt het plots, ohh chips de video duurt niet langer, gnaa.
En nou wil ik die tafel niet weer zien maar een mooi podium, daar hoort een talent nu eenmaal op, ugh(ik heb gesproken)

Cubone
12 juni 2012, 15:26
Thanks guys !!

Betekent heel veel voor me al deze positieve reacties !! Heb een tijdje in een dip gezeten en dit zorgt er zeker voor dat ik mijn gitaar blijf oppakken !

Vet is hier het sleutelwoord :seriousf:

@jannest Nee zit niet in een band :(

@nak Wow jouw reactie heeft mijn dag gemaakt :cheerup: hoop dat de rest van mijn spel die moeilijke hoge bend goed maakt :lp:


Nogmaals bedankt voor de reacties !! echt leuk om te lezen.


Greetz,


:punk:

EBOUE
12 juni 2012, 19:18
SG rocks man! Klinkt top, dat je dit zo even uit de losse pols doet.. poeh.. ziet er namelijk erg ontspannen uit allemaal, terwijl het niet zomaar wat is.

Cubone
15 juni 2012, 03:09
SG rocks man! Klinkt top, dat je dit zo even uit de losse pols doet.. poeh.. ziet er namelijk erg ontspannen uit allemaal, terwijl het niet zomaar wat is.

Het ziet er ontspannen uit omdat ik niet van die rare gitaar gezichten trek :P Maar het kost me wel wat moeite hoor...Het grappige is dat ik dit VEEL makkelijker op mijn pgm301 kan spelen. Veel snellere hals en de snaren zijn net elastiek !! :-D Maar uit mijn sg krijg ik dan weer een wat rauwere sound (maar hals is ontzettend dik en de snaren snijden diep in je vingers).

Thanks voor je reply !!

Greetz,

Maiden Michiel
22 juni 2012, 19:22
Het begin vond ik wat wijfelend maar daarna behoorlijk te gek! Klinkt lekker!

Duhsjaak
23 juni 2012, 06:12
Hi
Heel fijn! De contributie voor de fanclub heb ik al overgemaakt, maar ik laat me vertellen dat de penningmeester er met de poet vandoor is.

Ik word altijd vreselijk happy van jouw stukjes. Als je nou van je stukje een stuk zou maken...

Voor nu: ik loop de hele dag weer met een grijns op mijn kop. Wat een fijne gitarist ben jij zeg! Fijn weekend!
Vriendelijke groet, Gus

kaassie
23 juni 2012, 19:53
vet gespeeld! lekkere sound ook.

kaassie
11 juli 2012, 08:44
Goed gespeeld man, rocked de pan uit!