PDA

View Full Version : Bibi & Adriaan - Optreden Paradox, Tilburg (impressie)



BibixMusic
4 juni 2012, 18:10
http://www.youtube.com/watch?v=gE38bRvFpQ4

Nielsje
4 juni 2012, 19:05
Huh, waar is nou dat andere topic met die twee filmpjes?!

Anyway: jammer dat het publiek er door blijft lullen, maar dat gevaar blijft altijd met dit soort rustige optredens.
Je straalt steeds meer plezier uit tijdens het zingen, das goed!
Ben eigenlijk wel benieuwd naar opnames van je voltallige band, dat vind ik meestal wat interessanter.
Maar, die verschijnen vanzelf wel denk ik.

aaronstonebeat
4 juni 2012, 21:40
Leuke compilatie! Ik ken Paradox nog uit mijn studententijd in de kruikenzeikersstad.

Eén suggestie komt bij me op, als je me vergeeft: laat de microfoonstandaard eens los. De microfoon blijft wel op zijn plaats ;)
Ik weet dat ik in zekere zin makkelijk praten heb omdat ik tijdens het zingen voortdurend gitaar speel en mijn handen dus altijd iets te doen hebben. Maar tegelijk kan ik me ook niet 'verstoppen' achter mijn handen.
En weinig dingen zijn aangenamer dan na een geslaagde uitvoering de armen uit te strekken en het applaus in ontvangst te nemen; en ik durf te stellen dat het opheffen der armen het publiek aanzet om nog harder te applaudisseren. Misschien een soort Freddy Mercury-effect, als je begrijpt wat ik bedoel.

Het zal best wennen zijn in het begin maar ik voorspel een bevrijdend effect op termijn.

BibixMusic
5 juni 2012, 07:55
@ Nielsje; Die twee filmpjes heb ik nu even verwerkt in deze compilatie. Ik had dit namelijk nodig als demo materiaal om cafés af te gaan voor optredens. De band gaat nog even moeizaam... Iedereen is superdruk, dus de eerste opnames daarvan gaan nog even duren.

@ aaronstonebeat; toen ik de filmpjes terugkeek dacht ik precies hetzelfde :D Volgende keer moet ik daaraan denken inderdaad. Thanks! Podiumpresentatie blijft een dingetje waar ik nog hard aan moet werken, maar het gaat steeds beter :)