PDA

View Full Version : Distance



Distance
11 juni 2003, 11:46
Bezoek eens de website van de band Distance.

Deze pas opgerichte band afkomstig uit Haaksbergen zet een stevig stuk muziek neer. Ze hebben onlangs optredens gegeven in:

Café 't Neutje (Hengelo)
Grand Café (Haaksbergen)
De Verdieping (Haaksbergen)

Voor meer info: www.distanceband.nl

Elaine
11 juni 2003, 11:51
en als we de site bezocht hebben, wat dan??

green_day
11 juni 2003, 13:14
hey lennart ken jij die gozers?

wel leuke playlist.. vrij veel variatie.. das wel netjes. Alleen bij downloads verwacht ik geen allemaal dezelfde wallpapers maar mp3's enzo :p maar die komen nog wel neem ik aan.. met die mp3's is het ook wat makkelijker oordeel geven over band heh

Distance
11 juni 2003, 14:38
Allereerst bedankt voor jullie reacties.

In augustus duiken we de studio in om een CD op te nemen. We hopen dan snel audio en video op de site te kunnen plaatsen!

Nog ff geduld dus!

Namens de band,

Webmaster (die nog ff vakantie heeft...)

FNaRK
11 juni 2003, 14:44
Hmmm
Haaksbergen....plaats met een negatieve bijklank :(

Ook nog eigen nummers of blijft het bij (voorspelbare) covers ?

Negative K3 fan
11 juni 2003, 15:14
ik ken de gitarist, broer van een meisje uit mmn klas die ik wel redelijk goed kende hahaha, een grgote muzikale familie was dat.

niek engelbarts dus

en die buurman (egon) in dat gastenboek die lijkt hun geluid te d oen? Die is concierge bij mij op schol yeah yeah.

haaksbergen: klein doropje, iedereen kent iedereen he :)

FNaRK
11 juni 2003, 15:59
en iedereen doet het waarschijnlijk met elkaar, dat verklaart in ieder geval het onaangepaste gedrag van sommige Haakbergers

green_day
11 juni 2003, 20:19
en iedereen doet het waarschijnlijk met elkaar, dat verklaart in ieder geval het onaangepaste gedrag van sommige Haakbergers

organiseerd roadkill nooit band-orgies dan? Wij wel altijd hoor.. erg prettig even een moment met elkaar delen :D

marc_o
15 juni 2003, 20:19
en iedereen doet het waarschijnlijk met elkaar, dat verklaart in ieder geval het onaangepaste gedrag van sommige Haakbergers
Jaja, Roadkill heeft gelijk.....Lennert is het levende bewijs dat broers en zussen eigenlijk maar geen kinderen moeten nemen...

alhambra
17 juni 2003, 09:53
en iedereen doet het waarschijnlijk met elkaar, dat verklaart in ieder geval het onaangepaste gedrag van sommige Haakbergers
Jaja, Roadkill heeft gelijk.....Lennert is het levende bewijs dat broers en zussen eigenlijk maar geen kinderen moeten nemen...

Heb jij Roadkill dan wel is goed bekeken ?????????

FNaRK
17 juni 2003, 11:12
ik zeg Deventer
ik zeg Alhambra
ik zeg inteelt


i rest my case