PDA

View Full Version : HNGD! Tanglewood TRD-CE



hugo123
2 juni 2012, 20:56
Hallo iedereen,

Vandaag naar tonika geweest en heb eindelijk een keuze gemaakt. Ik heb de meeste gitaren die ze in mijn prijsklasse (400 euro) hadden getest, en besloot dat de Tanglewood TRD-CE de beste voor mij was. Lekkere sound, goede pickup maar vooral speelt zeer goed! Niks op aan te merken.

Ik kon nog wel 10 andere merken testen maar ik dacht, op een gegeven moment moet je ook gewoon de knoop doorhakken. Helemaal toen ik doorhad dat in deze prijsklasse het allemaal niet heel veel van elkaar af zit. Soms wat teveel soms wat te weinig bas bijvoorbeeld, en soms heb je geluk en is de gitaar goed gebalanceerd zoals bij de Tanglewood. Dit topic is natuurlijk niks zonder een plaatje, dus hier is 'ie:

http://i267.photobucket.com/albums/ii294/pcbmfan/foto-4.jpg

Eric van Esch
2 juni 2012, 22:24
Gefeliciteerd, veel plezier ermee! En dat zal wel goed komen, je hebt je tijd genomen en veel geprobeerd, dus je keuze zal zeker goed zijn.

Muzieknono
3 juni 2012, 07:47
Veel plezier met je nieuwe gitaar.
Mvgr. Dirk Jan :B

Ruudj
3 juni 2012, 08:13
Gefeliciteerd.. Tanglewood maakt mooie gitaren, maar krijgen niet altijd de erkenning die het imo wel verdient

--=HANS=--
3 juni 2012, 10:05
Gefeliciteerd man! Ik typte onlangs nog in een ander topic dat ik Dreadnoughts met een cutatway per definitie niet mooi vind maar ik moet in dit geval denk ik toch een uitzondering maken. Ik blijf het een beetje raar vinden maar ze hebben er hier wel iets van gemaakt. Veel plezier ermee!

Rizz
3 juni 2012, 10:05
Mooie gitaar! En een weoverwogen keuze, dat is het belangrijkste! gefeliciteerd..