PDA

View Full Version : Come Together, in een geheel eigen versie.



Knbr
2 juni 2012, 00:07
Graag wil ik bij jullie een cover gespeeld door mijn band onder de aandacht brengen. Het betreft een cover Come Together van The Beatles.


http://www.youtube.com/watch?v=JROFRoVFipg

We hebben een zogenaamde "attic session" gedaan en er volgen nog meer nummers!

www.neonmind.nl

GR Koen

bass blom
2 juni 2012, 00:43
ha lekker zeg :cheerup:

Knbr
11 juni 2012, 22:55
Hee thanks! Er komt ook nog een leuke versie van een nummer van Britney Spears aan! :p

Rizz
12 juni 2012, 07:48
Hee thanks! Er komt ook nog een leuke versie van een nummer van Britney Spears aan! :p

Nou moet je het niet gaan verpesten, hee? :D

Deze klinkt lekkah iig! Was er ook mee bezig toevallig.. Vijf verschillende versies gecombineerd, kijken wat er uit komt.. Weinig tijd weinig tijd..

Ben benieuwd wat BS (what's in name? :seriousf: ) oplevert!

Comfortably Daniel
15 juni 2012, 23:11
Klinkt erg lekker zeg!:ok:
Wij spelen 'm met de band ook...heel anders. Altijd leuk om weer een nieuwe kijk erop te horen.

EBOUE
16 juni 2012, 10:12
Wow...! Dit is echt wel heel goed mensen. Niemand doet teveel, laat zich niet verleiden om de groove of de sfeer te verneuken. Tegelijk zit er wel ontwikkeling in, zodat je blijft luisteren. Toetsenist heeft die groove meteen goed te pakken, drummer 'lays it down!'. En om het Amerikaans te houden: 'You got chops too bro'. Lekker gitaarwerk dus, prima solo.

PS: ik vind die groove die jullie bij sexy back hebben ontwikkeld ook goed: zangeres hangt er jazzy bijna tegenaan, glissandootjes, maar de song blijft wel gaan. Ik denk dat dit op een podium waarbij jullie full power gaan heel gaaf zal zijn met beide nummers.

Knbr
19 juni 2012, 11:30
Thanks allemaal voor de erg goede reacties! :)

En ik heb voor jullie meteen een primeur van ons, welke ik al aangekondigd had, met een cover van het nummer Toxic van Britney Spears! (zojuist upgeload)


http://youtu.be/mQIQFem5GVY

Comfortably Daniel
20 juni 2012, 19:01
Cool!! Erg lekker....kreeg er zelfs kippenvel van :ok:

DarknessAwaits
20 juni 2012, 21:01
Super! Ik kan niet anders zeggen!

Duhsjaak
23 juni 2012, 06:25
Hi
's Heerenberg? Veel oostelijker kan toch haast al niet hè?

Leuk stukkie muziek vriend/leuke band.
Een fatsoenlijk oordeel op basis van één of twee nummers is altijd een beetje tricky, maar ik zou niet weten waarom je agenda niet vol zou lopen op basis van dit soort muziekjes.

Ben niet zo gek op de Beatletjes en zeker niet de laastste helft van dat repertoire. Dit maakt dat ik mij daar bijna overheen zet.

Shoegaze blijft onveranderd populair binnen veel leeftijdsgroepen, dus ik zou zeggen: Maak er gebruik van.
Klinkt heerlijk!
Fijn weekend! Gus

EBOUE
23 juni 2012, 09:15
Jullie maken een vreselijk Britney nummer interessant om naar te luisteren. Dat is al een prestatie op zich. Stop maar even met het posten van jullie nummers trouwens, ik ben nu al verliefd op de zangeres. Wat een stemmetje... argh...! :sssh:

Toch een heel klein tipje voor haar: ik zou gaan staan. Zittend zingt niet, daar zijn de meeste zangeres het wel over eens.. meer lengte, ,meer lucht, betere nootvastheid vanaf het begin.. af en toe in het begin mist ze hem even en de kwaliteit heeft ze met gemak. Detail hoor...

Knbr
23 juni 2012, 13:53
@Duhsjaak

Haha, nouja oostelijker kan wel hoor, dichter bij de grens niet! :P

Bedankt voor het compliment! We hebben nog meer filmpjes hoor, stuk of 5 van dezelfde dag nog! die zijn te vinden op ons kanaal: http://www.youtube.com/user/neonmindmusic/videos
Maar dat de agenda nog niet vol loopt valt me ook tegen :P.

@EBOUE

Bedankt voor tip! Dit was natuurlijk wel in een oefensessie dus vandaar misschien, op het podium zou ze niet zo snel gaan zitten.