PDA

View Full Version : Ribs and Blues live :)



Harald
31 mei 2012, 11:12
http://www.youtube.com/watch?v=afJiFv3TT9g

gitaarsolo zit rond de 2 minuten. Wel het vroegste optreden dat we tot nu toe gedaan hebben!

en iets heel anders,


http://www.youtube.com/watch?v=PefIVFI9aKs

Complimenten voor de knoppenmensen, zowel de vaste ploeg die dag als Gerald en Hans die we van de Veldman Brothers geleend hadden. De resonator met een microfoon ervoor ging volledig hassle free!

Duhsjaak
31 mei 2012, 20:04
Hi
Op de LP van de Guckenheimer Sauerkraut Band staat als extra onderschrift: Ze Band Zat Plays for Fun.

Daar moet ik onwillekeurig aan denken, telkens als ik jullie aan het werk zie!

En voor de mensen achter de knoppen gaat de pet volmaakt terecht af.
Er is nauwelijks een zwak punt te ontdekken in deze performance, of het zou moeten zijn dat er niet 10.000 mensen bij staan te kijken.

Keep up the good work!!!
Vriendelijke groet, Gus

Harald
2 juni 2012, 10:28
:) Bedankt!

Ve even play Cuby's Dzjust for vun! but this time only at the soundsjek.

pasqual
2 juni 2012, 23:29
Hoi Harald,
Ik vind jouw als gitarist super, vooral je akoestische spel. Jullie zangeres valt in de categorie "je vind haar goed" of "je vind er geen ruk aan". Kwestie van smaak natuurlijk maar ik val onder de laatste categorie en daarom heb ik altijd moeite om naar je blues band te luisteren hoewel de muziek op zich dik in orde is. Gelukkig zijn jullie niet afhankelijk van mijn mening want jullie staan op mooie podia wat weer betekent dat jouw band toch veel waardering krijgt.

aaronstonebeat
3 juni 2012, 03:42
Te gek, Harald!

Je lijkt me alweer aardig mobiel.
En ben je een ZZ Top-baard aan het kweken?

Henri H
3 juni 2012, 23:27
Hè verdorie, heb ik de beste band gemist blijkbaar. :D

'k Was er op de maandag nog even wat later in de middag, leuk festival.
Ik zou er niet voor gaan staan luisteren, maar meer achterin gezellig "an de bier", wat ik dus ook gedaan heb toen.

Spelen kun je wel! :ok:

Harald
4 juni 2012, 11:10
Bedankt!

@Pasqual wat de zang betreft, je bent niet de enige. De meningen zijn verdeeld, zij het iets evenrediger als bij Assurancetourix (Kakofonix voor de jongeren onder ons) Dat is niets nieuws voor ons.

@Aaron Kan me op zich weer normaal bewegen, langzaam weer spieren opbouwen, moet voorlopig even niet te zwaar tillen. Onze jongste wil dat ik een Sinterklaasbaard kweek. Net als bij de zang zijn de meningen verdeeld :D Die baard was een gevolg van dat korset. Had geen zin de tondeuse te gebruiken met dat ding aan. Dan blijven er altijd haartjes onder zitten, mega-irritant is dat! ZZ Top is overigens zonder twijfel een van mijn meest favoriete bluesgeorienteerde bands. Gibbons is een geweldige gitarist, en de ritmesectie doet onopvallend en heel stiekem eigenlijk veel heel leuke dingen.

@H.Huisjes, beste band, ach... beste baard misschien :D Bij ons achterin was trouwens niet zozeer het bier als het kindervermaak. Gelukkig stond het op zich ondanks de vroege tijd al lekker vol :) Mooie come-back gig voor mij, na mijn ongeluk :)