PDA

View Full Version : Iemand ervaring met Rock Guitar School met Paul Gilbert



MjS
30 mei 2012, 16:27
Zie: http://hub.artistworks.com/guitar-lessons-paul-gilbert

Lijkt me wel wat, maar wel prijzig om te proberen. Ik zoek dus ervaringsdeskundigen. Ik vind -van zijn andere filmpjes- dat Paul Gilbert in ieder geval een prettige didactische stijl heeft.

terrasbeest
30 mei 2012, 16:58
Je favoriete gitarist is niet steeds de beste leraar voor jou.
Probleem met dit soort lessen, is dat er geen interactie is tussen leraar en student.( je kan wel je eigen video posten voor commentaar, maar wat er dan gebeurt is mij nog onduidelijk)

Je begint eraan met de beste bedoelingen en veel moed , maar meestal eindigt het op ontgoocheling.
Neem een echte leraar.

( Als ik jou was ik zou ook even kijken wat bvb Truefire zoal in de aanbieding heeft.)

MjS
30 mei 2012, 22:16
Nee, zeker niet mijn favoriete gitarist. Maar de filmpjes die ik van hem vind waarin hij lesgeeft, vind ik zeer duidelijk en leerzaam.

Wat betreft die interactie, die site claimt dus dat je af een video kunt uploaden waar je dan een videoreactie op terugkrijgt.

terrasbeest
31 mei 2012, 11:28
Nee, zeker niet mijn favoriete gitarist. Maar de filmpjes die ik van hem vind waarin hij lesgeeft, vind ik zeer duidelijk en leerzaam.

Wat betreft die interactie, die site claimt dus dat je af een video kunt uploaden waar je dan een videoreactie op terugkrijgt.

Ja ik had het ook wel gezien, ik had het vermeld trouwens.Ik ken ' artistsworks' , ik heb het ook gebruikt ( Jimmy Bruno Guitar Institute, is ondertussen weg bij artistsworks ).
Ik heb zelf al een pak poen uitgegeven aan dit soort dingen, en ik vind altijd wel iets nieuws dat ik nog wil hebben:sssh: Ik GAS meer op dit soort zaken dan op gear bvb...
Het hangt er van af van wat je denkt te leren van die lessen.
Je vroeg de mening van een ervaringsdeskundige,en mijn mening is : probeer het voor 3 maanden.

Flyingpoet
18 juni 2012, 19:58
Paul Gilbert is één van de weinige van artist works die ik niet heb uitgeprobeerd.

De docenten aan Artist works zijn echt ervaringsdeskundigen en hebben ontzettend veel kennis. Ik denk wel dat je echt iets aan de site hebt als je veel oefent, omdat het niveau vrij hoog is.

Wat ik weet van de video exchanges is dat je echt veel feedback krijgt over hoe je speelt van mensen die er verstand van hebben. Probeer het inderdaad 3 maanden en ga er lekker mee aan de slag!