PDA

View Full Version : VOX Vdl 1 Dynamic Looper



A moeder
29 mei 2012, 22:42
Hoi!

Mijn oog viel onlangs op de vox dynamic looper... (niet letterlijk. dat zou wat bloederig zijn). Ik heb zowat rondgekeken op internet en het lijkt me best een bruikbaar ding! leuke effectjes én een looper ineen! Nu vroeg ik mij af of iemand dat spul al eens heeft uitgetest, en wat die daarvan vond!! (ik lees soms dingen over problemen met volume enzo).

(hier een link naar een demo van 't spullement: http://www.youtube.com/watch?v=r3AD7O4F0Q4 )

bedankt!

A moeder
7 juni 2012, 18:02
Wow, is dit zo'n uitzonderlijk ding dat niemand er ooit van gehoord heeft? :D
In dat geval zal ik beschrijven wat ik zoek (en zou het erg fijn zijn, moesten jullie alternatieven aandragen die zich minder id marge bevinden :D). Ik zoek een soort van combinatie van een multi-effectenbak met een looper. Ik heb nul noppes ervaring met pedalen/ multi-effects/... maar wil graag wat andere klankjes krijgen (en ik denk dat een multi-effectending, hoewel ik echt wel besef dat niet elk effect direct WAUW is, toch het beste zou zijn) + ik zou graag wat riffs loopen, omdat me dat wel leuk lijkt. Experimenteren enzo.

Dus eeeehm, iemand?
Groetjes!

tommus42
7 juni 2012, 19:31
De effecten lijken me een extra, de wah klinkt wel goed denk ik voor een overstuurde versterker.
De looper lijkt me goed, in de effectlus of met een overdrive/distortion pedaal ervoor.