PDA

View Full Version : G-major & Roland fc 200



habberdoedas
10 juni 2003, 23:23
Ok. ik weet het er zijn al heel wat vragen gesteld over deze combi.
Maar kan iemand me ff uitleggen hoe ik precies de G-major moet instellen zodat het expresie pedaal op de fc 200 werkt als een volume pedaal over alle presets die ik gemaakt heb in de usersbank. Het moet zo zijn dat, als ik het volume dicht heb staan dat de tuner blijft werken zodat ik stil kan stemmen. Het moet kunnen echter ik loop me rot zoeken naar de juiste instellingen en met de handleiding kom ik ook niet verder. Alvast bedankt en ik hoor.....

Nocki
11 juni 2003, 17:18
even zo uit mn hoofd. ik heb mn gmajor al in geen maand meer anageraakt...

voor elke prest meot je alls weer instellenb. tenzij je natuurlijk een keer een preset maakt met de juiste instellingen en die daarna saved naar een andere bank zodat je die instellingen houdt.

je laat in ieder geval de gmajor luisteren "learn mode" waar je expresie pedaal zit voor de fc-200 is dat op 7 dacht ik.
dan kan je aangeven (lees je manual) waar je je expressie pedaal aan wilt koppelen. aan het eind van dat menu sttat geloof ik het volume.

ik dacht dat het zo iets was maar het is al weer te lang geleden. ik ben er toen uitgekomen met de manual...

nocki

habberdoedas
11 juni 2003, 22:16
Hé Nocki

Bedankt voor de tip. Ik heb het voor elkaar.
Ik las dat je een mark IV van boogie hebt? maar heb je je formula verkocht of gebruik je hem nog in je rack???

Nocki
13 juni 2003, 07:46
hoi. ik heb de formula nog steeds maar ben erover aan het denken om m te verkopen... kweet het nog niet echt zeker. maar de markIV is zoveel beter dat ik denk om mn flightcase te gaan gebruiken voor fx en een poweramp voor een grote combi...

mischien dat ie nog wel weg gaat... tis alleen jammer dat je er dan zo weinig voor terug krijgt...

nocki

habberdoedas
13 juni 2003, 21:20
Ha die Nocki,

Ja af en toe loop ik ook met gedachten rond om wat anders aan te schaffen. Echter het is zonde van het geld wat ik voor m'n boogie rackje heb moeten neerleggen. Als ik het zou inruilen krijg ik er geen zak voor terug. Misschien als ik er een goede prijs voor kan krijgen (wie weet) dan wil ik een Marble road king. Lekkere eenvoudige versterker die gemaakt wordt door een versterker goeroe in Renkum. Zijn bedrijfje heet FNS tube technologie. Kijk maar een op zijn side. Laatst met iemand gesproken die zo'n amp had. Echt een gaaf ding man. Je kan hem verglijken met een Fender bassman. Het gaat bij FNS alleen op bestelling. Je moet dan ff bij hem langs gaan. Hij schijnt een paar proto types te hebben staan die je kan proberen en mocht je iets speciaals willen in je amp dan kan hij het er voor je inbouwen. BV jensen speakers of weber speakers of met reverb of zonder... noem maar op. Ben van plan eens bij hem lang te wippen en wat uit te testen wat hij heeft staan.

wimmeltje
5 februari 2004, 22:39
Heeft er iemand voor mij de handleiding van de FC-200? Ik ben erna opzoeke en kan deze niet vinden op internet. Kan je mij een link of PM sturen als je iets weet? bvd Wimmeltje

davinci77
6 februari 2004, 09:25
Ik heb er hier een liggen. mail me ff anders, als je hem wil hebben, hoe we dat doen...

vdgraaf
6 februari 2004, 13:26
Ik heb er hier een liggen. mail me ff anders, als je hem wil hebben, hoe we dat doen...

Davinci en Wimmeltje!

Mijn vorige post, over het FC200 CC# verhaal, is verloren gegaan en jullie hadden daarop gereageerd. In ek geval zou ik ook graag een kopie van je handleiding krijgen Davinci! Stuur me even een mailtje als je wilt!?

Ondertussen ben ik er achter hoe de FC200 te programmeren is. Als je interesse hebt geef even een gil, dan post ik het!

grtn, JA

vdgraaf
6 februari 2004, 13:26
Ik heb er hier een liggen. mail me ff anders, als je hem wil hebben, hoe we dat doen...

Davinci en Wimmeltje!

Mijn vorige post, over het FC200 CC# verhaal, is verloren gegaan en jullie hadden daarop gereageerd. In ek geval zou ik ook graag een kopie van je handleiding krijgen Davinci! Stuur me even een mailtje als je wilt!?

Ondertussen ben ik er achter hoe de FC200 te programmeren is. Als je interesse hebt geef even een gil, dan post ik het!

grtn, JA

davinci77
6 februari 2004, 17:44
Ik kan hem kopieeren voor je, dan kan je hem op komen halen (Amersfoort) of anders stuur ik hem wel op. Laat ik je wel weten wat de kosten van het kopieren zijn.
Je kan me ook mailen...

Wat betreft het programmeren; heb ik al gedaan voor m'n Major en GP-100. Maar toch bedankt!
Mocht jij wat willen weten, moet je het laten horen...

Dirtypool
7 februari 2004, 00:46
Hee Vinci :-D, Habber heeft smaak en common sence lees ik :-)
Go for it , man Bassman of Roadking, pedaaltje ervoor..ideaal...en warm..qua toon dan.
Vinci heeft het ook warm alleen komt dat door het tillen van die kerncentrale met al die flikkerende lichies en mysterieuze draaiknoppen danwel schuifregelaars :-)

Ik ga pitten, moet zo om 7 uur weer werken :-(



Grtz Richard