PDA

View Full Version : Paar trackjes met m'n Axe-FX



Gwi
27 mei 2012, 14:42
Ahoi, hierzo nog enkele resultaten van gepruts met m'n axefx en wat drumgeprogrammeer. Dank om eens te luisteren!

http://soundcloud.com/dietrannies/the-dip

http://soundcloud.com/dietrannies/water

The Lo Lands
29 mei 2012, 10:14
Gaaf man dit! Opnames klinken warm, dynamisch en spannend. Je sologeluid vind ik erg fraai klinken en de drums werken goed. Als dit al prutsen is, laat dan maar meer horen, me like :-)

TimoSomers
29 mei 2012, 12:28
Mooi sologeluid man in die laatste track!!
Toch maar zon ding aanschaffen ooit.
Is dit allemaal onge-EQ-ed? (wow hoe schrijf je dat?)

DTmaster
30 mei 2012, 13:27
Bij De Dip werd ook gezongen, deed je dat zelf :)


je solo klonk trouwens lekker Reb Beach Like.... das in mijn ogen positief dan haha

Duhsjaak
30 mei 2012, 21:35
Hi
En dan verontschuldig je je in je vorige post dat je niet alles zelf doet? Al deed je helemaal niks zelf, dan nòg vond ik het puur goud.
Helemaal eens met The Lo Lands: Pracht klank, avontuurlijk wat zei ie er allemaal over.... Het nodigt uit tot nogmaals genieten, en nog eens en nog eens.

Ik heb net een wetenschappelijke studie doorgeworsteld over verslaving. Daarin werd gesteld dat, als je je vice verkiest boven seks, eten en drinken, dat je dan truly fucked up ehm..... verslaafd bent.

Het gaat nou al steeds beter met jou en steeds minder goed met mij. Vraag mij af hoe dit afloopt.
Vriendelijke groet, Gus

Gwi
31 mei 2012, 19:04
Aloha vrienden van de muziek, bedankt voor alle leuke reacties! Fijn te horen dat het kluizenaarsschap toch nog wat heeft opgeleverd.

DTmaster: yes, dat deed ik helaas ook ja :)
Timo: Wel, ja en neen. Van alles ben ik mooi gebleven in de DAW, behalve de bas bij dat tweede ding om hem wat meer in z'n eigen frequentiegebied te proppen. Wel heeft die tweede soloklank een EQ-moduletje erin in de axe-fx zelf. Dusja, zo komt het ook uit mijn cab.

USofguitar
1 juni 2012, 08:48
Leuke tracks. Goede geluid. Ik vond het sfeer op de eerste track leuk. Cool solo op de 2de track. Een beetje Vai-achter.

Goed gedaan!

kaassie
11 juli 2012, 08:24
Die Axe-FX is een geweldig apparaat, erg professionele klank. Je spel is ook cool. Ik hoor invloeden van Steve Vai en David Gilmor in je solo's.

Liquid_Metal
11 juli 2012, 21:16
Klinkt goed, man! Leuk, spoken word van Family Guy er tussendoor.