PDA

View Full Version : Van halen tabs



MASTERHOMIE
14 juli 2001, 14:28
weet iemand een goeie tab voor aint talking about love?
ik heb al op http://www.tabcrawler.com gekeken maar die tab is niet echt acuraat zeg maar.....

MASTERHOMIE
14 juli 2001, 17:15
oh oh

taylor vind dit natuurlijk een smart ass vraag ( :razz: ) dus ik zal er even bij zeggen : nee ik kan niet als van halen spelen en in de komende 15 gaat er waarschijnlijk ook niks op lijken uit mn handen dus stil maar taylor ik heb hem er ingekopt in eigen doel

:smile::)

MASTERHOMIE
15 juli 2001, 23:08
laat maar ik kan al heel langzaam deze splen en ik heb toch gemerkt dat ie klopt :smile:
toch bedankt :smile: :smile:

taylor
17 juli 2001, 12:56
ik heb nog wel wat tabs van van halen geef je mail adres maar .

MASTERHOMIE
17 juli 2001, 13:29
cool thx taylor
jan.mets@freeler.nl

MASTERHOMIE
17 juli 2001, 13:31
dat van die 15 jaar klopt trouwens niet helemaal want ik kan hem nou al aint talking bout love nou al spelen
maar ja eh zonder e snaar mis je toch wel wat
een echte van halen zal ik wel nooit worden maar ja wie wel he?

taylor
18 juli 2001, 13:23
nou dat lijkt me toch een beetje sterk hoor .

dat je dat nummer al kan spelen.

het is een feite en simpel nummer die (groten deels)uit 2 akkoorden is op gebouwd
Amin/Gmaj.

maar er komt zeer veel techniek bij kijken zoals palm mutting, boventonen,harmonics,enz
dit eist het nodige van beide handen.

als beginer kun je dit gewoon weg niet.of je moet een natuur talent zijn.

maar je zult wel bedoelen dat je het een beetje onder de knie krijgt??of nie

MASTERHOMIE
18 juli 2001, 15:33
Je hebt gelijk! :smile:
Ik kan het een beetje dat probeerde ik te zeggen
maar ik zei eerst dat het wel in de komende 15 jaar niet eens in de buurt zou komen maar ik kan het eerste stukje al een beetje
alleen de boventone begrijp ik echt niet maar een gitaar spelende vriend zei ook al datr dat later wel kwam
en ik weet niet of ik wel een natuurtalent ben!! :smile:
oh ja ik krijg van halen 5150 snaren omdat mn e snaar kapot was zoals je weet denk je dat die een beetje te spelen zijn als beginner?

MASTERHOMIE
18 juli 2001, 15:40
wat is palm mutting ook al weer?
is dat soms dat wat je hoort bij het begin dat het geluid elke keer heel snel weg valt na iedere snaar?
wat is het een keigoeie man die eddie

Iron Duke
18 juli 2001, 17:47
Hier is DE ULTIEME tabsite voor iedereen die hem nog niet wist. http://www.getinyourcrib.com dit absoluut de beste.

Iron Duke
18 juli 2001, 17:50
Taylor wat blaas je hoog van de boom trouwens, arrogante gitaristen zijn slechte gitaristen. Jij bent zelf nog een beginner volgens mij

MASTERHOMIE
18 juli 2001, 19:01
:smile:
Iron Duke wat bedoel je?
Ik denk dat taylor het deze keer niet lullig bedoelt hoewel ik wel moet zeggen dat taylor wel een beetje de wiseguy uithangt :smile:
Maar Eddie is inderdaad wel ff te hoog om na te kunnen spelen maar het lijkt er al wel behoorlijk op wat ik speel :razz:
eigenlijk alleen Aint talking bout love hoor maar goed ik ken nog niet eens veel akkoorden
:smile:

MASTERHOMIE
18 juli 2001, 19:02
wat zit ik te maaren zeg!!

taylor
21 juli 2001, 18:14
Op 2001-07-18 16:50, schreef Iron Duke:
Taylor wat blaas je hoog van de boom trouwens, arrogante gitaristen zijn slechte gitaristen. Jij bent zelf nog een beginner volgens mij


hmmmm wat heb ik gezegd dan wat je niet aanstaat,de waarheid misschien wil je die niet horen.thats to bad for you!!

wat ik volgens jou ben interesseerd me echt geen zak je denkt maar wat je wil.

MASTERHOMIE
21 juli 2001, 19:33
kom jongens laten we even volwassen doen :grin:
ff kasie kombalie hoor. (schrijf ik dat goed zo?)