PDA

View Full Version : Cold World-Generate



pasqual
24 mei 2012, 22:53
En nog eentje van onze cd presentatie: Cold World. Beeld is slecht, geluid redelijk. Klinkt weinig veelbelovend;) maar toch maar even luisteren.... Graag jullie mening:cooler:.
http://www.youtube.com/watch?v=nL9deR4y3fc&feature=relmfu

pasqual
31 mei 2012, 23:17
Is het zo erg?

The Lo Lands
1 juni 2012, 10:33
Het is echt verschrikkelijk Pasqual, hoe kun je ons dit aan doen haha

Nee joh, ik heb deze ook even helemaal gemist. Fraai nummer weer alleen als klein puntje van kritiek, het thema van de verses, welke naar mijn gevoel teveel terugkomt in het nummer. Hierdoor is na zo'n 4 minuten bij mij de aandacht weg, dus ik zou enkele thema's inkorten of weglaten. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel? Overall een goed nummer!

pasqual
1 juni 2012, 22:11
Dankjewel. Het thema wat ik vanaf het begin speel bedoel je neem ik aan? Ik speel het al minder als in het begin toen we het pas speelden. Ik begrijp wat je bedoeld: Less is more, ruimte laten....

Ik heb zowiezo erg moeten wennen aan spelen met een toetsenist. Dit nummer dateert nog van de pre-keyboards tijd, toen nog alles was dicht gesmeerd met gitaren. Aan dit lied in kwestie zal ik niet meer al te veel sleutelen maar in de toekomst zal er zeker een betere balans tussen gitaar en toetsen zijn met nieuwe nummers. We zijn er zeker mee bezig.