PDA

View Full Version : Nieuwe Earring album Tits 'N Ass



geert1976
21 mei 2012, 12:54
Wie heeft hem inmiddels al in huis?

Ik wel, heb afgelopen vrijdag bij de platenzaak de limited edition gekocht waar een leuke DVD bij zat, met daarop de "making off" op staat, die maar liefst 2,5 uur duurt.

Album lekker veel geluisterd dit weekend en ik vind hem goed!:cheerup::cheerup:

Ace 1.15.19
21 mei 2012, 13:21
Ik heb hem een paar dagen geleden gekocht, maar nog niet gedraaid. Dat ga ik nu maar eens doen!

Ace 1.15.19
21 mei 2012, 14:55
Ik heb het album nu één keer helemaal geluisterd, en ik moet helaas zeggen dat het me niet echt kan bekoren. Het is zeker geen slechte plaat maar het doet me gewoon niet veel. Het zijn stuk voor stuk steengoede muzikanten en het is een wereldband, ook live, maar ik neig meer naar de knallers van vroeger. Wat later gekomen is vond ik wel om aan te horen maar dat deed me weinig.

Zo ook bij Tits 'N Ass. Toen ik Still Got The Keys To My First Cadillac op de radio hoorde dacht ik van: "Hey, dit klinkt gaaf!" Natuurlijk geen moeilijk nummer en meer recht-toe-recht-aan rocken, maar zeker wel lekker. De rest pakt me niet zo. Ik had meer nummers verwacht in de richting van de eerst gekozen single. Wel gaaf dat de mannen nog steeds bezig zijn en ze klinken ook nog steeds steengoed. Wat dat betreft een dikke pluim.

Maar nee, ik denk dat deze plaat ergens in de kast verdwijnt en dat ik Still Got The Keys... regelmatig als MP3'tje opzet, maar that's it. Wat ik overigens wel irritant vind is dat iedereen (op fora e.d.) zit te zeiken over de albumtitel.

muziekschuur
21 mei 2012, 16:36
Bruckenbauer luisteren.... Da's U2 uit Fryslan....

Orgasmocaster
23 mei 2012, 21:50
Wat ik overigens wel irritant vind is dat iedereen (op fora e.d.) zit te zeiken over de albumtitel.

Holy Crap!!! I weet niet wat het verhaal achter die naam is, maar die kerels zijn bijna 70 en bedenken zo'n album titel?? dat zou zelfs al te "obvious" zijn voor een band als Steel Panther..

Orgasmocaster
23 mei 2012, 22:35
voordat iemand anders het zegt.... welke halvezool bedenkt nou een naam als "Orgasmocaster" ???

peter_heijnen
23 mei 2012, 23:18
Volgens die gasten zou t&a zoveel betekenen als dikke mik, alles kits, enz in een bepaalde tijd. Valt dus allemaal reuze mee tenzij je hoofdje er toch van op hol slaat. :)

Ace 1.15.19
24 mei 2012, 00:31
Inderdaad, iedereen denkt dat het met tieten en lekkere kontjes te maken heeft, maar het is gewoon een uitdrukking die 'vroeger' in Amerika betekende dat iets goed was of kwaliteit had.

Dude, hoe smaakt je burger? Tits 'n ass. Was jij bij het Earring concert vorige week? Zeker, en het was tits 'n ass!

Tegenwoordig zeggen ze 'dope shit' of zoiets...

wireman
2 juni 2012, 01:07
EARRING is toch een nederlandse band?... Noem m dan kont n tettn!!!