PDA

View Full Version : Allemaal even lekker chauvinistisch stemmen!!!



oigun
20 mei 2012, 15:24
http://www.tdpri.com/forum/2012-tdpri-tele-build-challenge/327197-2012-build-challenge-voting-pick-your-3-favorites.html
Stem op Stijn, thunders, vintage65 (spirit) of op mij;)


SPEM<SPEM<SPEM!! (Stem bedoel ik)

barno
20 mei 2012, 16:13
heb wat mailtjes gestuurd naar kennissen die een tdpri account hebben

Ike57
20 mei 2012, 16:28
de eerste dag direct al gestemd. 't wordt spannend met de 2e en 3e plaats!

en, wie niet op een gitaarnetter stemt wordt genomineerd voor een permaban :seriousf:

pim raaijmakers
20 mei 2012, 21:58
net gestemd... veel succes heren..

Hendriks
20 mei 2012, 22:20
gestemd , wat een beauties , maar ook een paar gedrochten. Veel 3x3 headstocks , ik zie een trend.

Brewskie
20 mei 2012, 23:45
gestemd , wat een beauties , maar ook een paar gedrochten. Veel 3x3 headstocks , ik zie een trend.

Ja, snakeheads zijn in ! Maar voor mij is het dan minder tele, en te dicht bij LP. Reeds gestemd, maar vintage/spirit's entry was me ontgaan. Nou, ja, pech. En er waren toch maar 3 stemmen te vergeven.

Nagramoth
21 mei 2012, 09:09
Stemmen: check!
GN'ers?: check!

rijsberman
21 mei 2012, 09:24
Stemmen: check!
GN'ers?: check!

Same here. Go Gun go! :)

Brewskie
22 mei 2012, 08:33
Spannend. Oigun staat slechts 40 stemmen achter op de koploper. Kunnen we dat nog chauvinistisch beinvloeden ?
http://img.photobucket.com/albums/v40/Brewskie/dprivotes.jpg

Rinze
22 mei 2012, 08:55
Ik bleek ook nog een account te hebben. Gestemd.

Ike57
22 mei 2012, 09:34
Spannend. Oigun staat slechts 40 stemmen achter op de koploper. Kunnen we dat nog chauvinistisch beinvloeden ?


Je rekent wel op heel veel chauvinisme. Maar .... als er nog even 40 mensen een account aanmaken en gaan stemmen ben je al een heel eind. Op dit moment zo'n 160 leden van gitaarnet online. Als een kwart daarvan de moeite neemt (ca. 1 minuut) om een account aan te maken en te stemmen .... Theoretisch is alles mogelijk :D

't Is in ieder geval ervoor zorgen dat Scatter Lee op z'n plaats blijft!

Gretsch 5120
22 mei 2012, 12:13
Zo... ik heb mijn plicht gedaan.... :grouphug:

Thunders1988
22 mei 2012, 14:11
Hey thanks Oi!
Misschien ook effe foto posten zo dat de mensen weten waarop ze stemmen. Geven we ze helemaal de pap in de mond.
Alvast bedankt voor de stemmen!!!

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/399147_3348654832905_1164861593_32492102_199806434 0_n.jpg
De mijne in d'r nestje.

oigun
22 mei 2012, 17:18
Hee super, bedankt allemaal!!
De gitaar van spirit (vintage65):
http://i83.photobucket.com/albums/j297/Extra71/DSC09459.jpg
Van Stijn:
http://i475.photobucket.com/albums/rr111/stijnkenens/TDPRI%202012%20build%20challenge/DSC01624.jpg
En die van mij:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-VN6LXZ6Z.jpg

spirit
22 mei 2012, 19:19
Bedankt iedereen :mmmm:

Op dit moment sta ik op plaats 5, met een beetje geluk (en jullie hulp) houd ik die plaats tot het eind vast, dan hebben we 2 GN'ers in de top 5.

Met héééél veel hulp, kan ik nog 4e worden, als we Stijn dan naar 5 kunnen stemmen (of andersom) dan hebben we die Amerikanen een flink poepie laten ruiken :rockon:

Dus kom op, aanmelden op het TDPRI en stemmen.....

Kakihara
22 mei 2012, 19:30
Bedankt iedereen :mmmm:

Op dit moment sta ik op plaats 5, met een beetje geluk (en jullie hulp) houd ik die plaats tot het eind vast, dan hebben we 2 GN'ers in de top 5.

Met héééél veel hulp, kan ik nog 4e worden, als we Stijn dan naar 5 kunnen stemmen (of andersom) dan hebben we die Amerikanen een flink poepie laten ruiken :rockon:

Dus kom op, aanmelden op het TDPRI en stemmen.....

Er wordt op TDPRI zelf aardig voor jou gelobbyd/gelobbied/gelobbyed/gelobbiet

spirit
22 mei 2012, 20:09
Er wordt op TDPRI zelf aardig voor jou gelobbyd/gelobbied/gelobbyed/gelobbiet

Ik zie het net ook :dance:

Een plaats in de top 5 had ik eigenlijk niet verwacht (wel gehoopt natuurlijk), ik dacht eerder rond de 9e plaats uit te komen. We zijn er natuurlijk nog niet, dus er kan nog van alles gebeuren.
Mischien moet ik op het TDPRI toch eens meer topics openen. Wat dat betreft speelt naamsbekendheid wel voor een flink deel mee.

Jasper.
22 mei 2012, 20:47
Ik vind die van Stijn errug mooi!

Kakihara
22 mei 2012, 20:54
Ik vind die van Stijn errug mooi!

En speciaal voor herniapatiënten ontwikkeld! Weegt net iets meer dan 2kg dacht ik.

oigun
23 mei 2012, 10:19
Kom op! Stijn en thunders blijven een beetje hangen!!

Ike57
24 mei 2012, 11:00
Laatste kans !!

Vanavond sluit de poll. Er is nog tot ca. 18.00 uur, onze tijd, mogelijkheid om een stem uit te brengen (http://www.tdpri.com/forum/2012-tdpri-tele-build-challenge/327197-2012-build-challenge-voting-pick-your-3-favorites.html).

Oigun, Stijn, Thunders en Vintage65(Spirit) kunnen nog wel een boost gebruiken, vooral als de amerikanen nog een eindspurt inzetten.

http://www.atgp.nl/eigengitaar/support.jpg

zeiler
24 mei 2012, 12:21
haha, die Kwerk:

"
I thought it might be nice, now that it's almost completed, to return the guitar to where it originated for a few beauty shots.



Though I'm still a couple of days away from posting the vid, I'd like to take this opportunity to thank the many of you who have left wonderful comments and encouragement along the way. I'd especially like to thank those who helped pick me up from a few dark moments early in the build. As has been said many, many times before, we are all lucky to be part of such a special and unique place on the net, where people, even despite actively competing against each other, remain ever helpful and encouraging to everyone who takes part. The standard of builds this year is outstanding, my props especially to those of you who have built traditional, beautiful guitars that will well outlive the Challenge and remain impressive and beautiful instruments in their own right. I hope to be able to compete on a quality level like that one day.


Thanks also go to forum member JBennett for his help and patience. JB you are the man in the know on the decals we've all come to know. If you haven't, drop JBennett a line. He does fantastic work, and should be congratulated. Thanks, Jonathan.



I would especially like to give my utmost respect and thanks to Ed Hawley and Terry Downs, who very generously allowed me to repurpose and alter their amazing plans for this build. I'm pretty comfortable in saying on behalf of every member here, We thank you guys so much for inspiring us to be able to build this wonderful guitar in all its many variations. We owe you both a debt of gratitude and support, without any doubt.



So, here are a few pics to show what little I still need to do (but haven't, namely: finish the nut, string tree, lower the action, face the fear of attaching the neck pickup )



























This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 963x640.

























Cheers, everyone!

It's been a blast, eh? Roll on 2013. Next year I'm making one based on the Mayan calendar. "

iig ff account aanmaken en jou op 2 huoden!

oigun
24 mei 2012, 18:28
:cheerup::cheerup::cheerup::cheerup:Tweede!!:cheer up::cheerup::cheerup::cheerup:

Iedereen die gestemd heeft: THANXX!!!

oigun
24 mei 2012, 18:42
En de winnaars zijn :

Nr. 2 Oigun , 161 stemmen :cheerup:
Nr. 5 Vintage65/Spirit , 78 stemmen :cheerup:
Nr. 9 Stijnkenens , 58 stemmen :cheerup:
Nr. 15 Thunders1988 , 37 stemmen :cheerup:

Totaal aantal deelnemers: 49. Dus een zeer goed resultaat voor alle deelnemende gitaarnetters :grouphug:

Van harte gefeliciteerd !!!!!

Beter kan ik het niet zeggen ;D

spirit
24 mei 2012, 19:04
Gefeliciteerd Oigun, met je dik verdiende 2e plaats (een eerstse plaats was je ook gegund hoor).

Volgend jaar gaan we voor de plaatsen 1-2 en 3 he?

barno
24 mei 2012, 19:09
Congratz guys,
conclusie, rekening houdend met het feit dat er mensen van over hele wereld aan meedoen, en met aantal inwoners van die landen, schat ik dat de Holland België connectie met de neus in de vingers de landencompetitie heeft gewonnen. alhoewel, New Zealand, daar woont niet veel volk geloof ik, dus ik kan fout zijn.

spirit
24 mei 2012, 19:28
Congratz guys,
conclusie, rekening houdend met het feit dat er mensen van over hele wereld aan meedoen, en met aantal inwoners van die landen, schat ik dat de Holland België connectie met de neus in de vingers de landencompetitie heeft gewonnen. alhoewel, New Zealand, daar woont niet veel volk geloof ik, dus ik kan fout zijn.

En volgend jaar wel meedoen he? Als ik zie hoe snel en netjes jij een gitaar uit je mouw schut, moet dat helemaal goed komen.

barno
24 mei 2012, 19:40
En volgend jaar wel meedoen he? Als ik zie hoe snel en netjes jij een gitaar uit je mouw schut, moet dat helemaal goed komen.

ik ga proberen. het punt is dat mijn enige echte troef (ontwerpen) daar streng gelimiteerd is en dat ik eingelijk niks mooier vindt dan de gewone oertele ontdaan van alle frivoliteiten. dus dat wordt wat denkwerk :)

Kakihara
24 mei 2012, 19:57
Gefeliciteerd alle 4 ! Prachtige prestaties. En alle 4 in de bovenste helft van de rangschikking, il faut le faire.
En wat hebben jullie nu gewonnen? :D

Mr.Fingers
24 mei 2012, 19:59
Alleen de top3 wint iets, dacht dat dat een bon van stewmac (gitaarbouwonderdelenleverancier) was van 100, 75 of 50$....

oigun
24 mei 2012, 20:20
Klopt een Stew-mac bon, helaas verkopen ze daar geen bier...:D

Brewskie
24 mei 2012, 20:43
Goed gedaan, mannen. We zijn trots. :satisfie: Mooi crocodile Scatter Lee achter je gelaten, Oigun.


I hope to be able to compete on a quality level like that one day.!

Wel wat misplaatste bescheidenheid van de winnaar.