PDA

View Full Version : Big sur moon cover (buckethead)



Cubone
19 mei 2012, 15:09
Heya mensen,

Was wel benieuwd wat jullie van mijn cover vinden. Ik heb het op gehoor geleerd, en afkijken naar de fingerings van the master himself :P

Het is niet 100 % accuraat, maar het is te doen...vind ik zelf. Heb er ook een beetje mijn eigen ding in verwerkt. (thanks Duhsjaak !)


http://youtu.be/lm7JbQMcPew


Groet,


:rockon:


PS: om het in de spirit van buckethead te houden draag ik zelf ook een masker ! Niet orgineel maar wel leuk :P

MichaelSS
19 mei 2012, 18:20
Zo... Nice job!

Duhsjaak
21 mei 2012, 21:29
Hi
Ik ben wel van een beetje reuring op een podium, maar als het toeters en bellen gedoe er om heen te dominant wordt voel ik mij een beetje in de zeik genomen.
Dan vraag ik mij ernstig af of ik naar Duitse kliniclowns aan het kijken ben of naar musici die hun muziek ook maar een beetje serieus nemen.

Dus zeer tegen mijn gewoonte (zie boven) in verrast het mij iedere keer weer dat ik Buckethead zo'n top gitarist vind. Hij doet iedere keer weer iets verrassends.

Zo'n gast coveren moet je wel ballen voor hebben. Staat mij bij dat Timo Somers ook al eens iets van hem heeft gedaan. Ook verdomd goed.

Ook verdomd goed en inderdaad met persoonlijke twist vind ik jouw post.

Sjééééééémug, is er wel iets dat je niet kunt spelen? Tering.... affijn, een tijdje terug heb ik al gezegd dat als ik nog een bandje had, ik zeker jou erbij zou willen hebben.
Niks veranderlijker dan de mensch, maar dit blijft staan. Ik vind je posts stuk voor stuk toppertjes.

Heerlijk stukkie en hoe je hebt uitgedokterd wat die emmer speelt is een raadsel.
Ik vinnut geniaal.Vriendelijke groet, Gus

Cubone
27 mei 2012, 01:06
Thanks !! Er zijn zoveel dingen die ik niet kan spelen :-P

Ik kies dan wel de nummers uit waarvan ik zeker weet dat ik die wel onder de knie kan krijgen :P hahahahaa En idd als je buckethead covered dan is de kans groot dat je kritiek op je spel krijgt omdat die gast zo verdomd goed kan spelen.

@Michealss

Thank you !!!


Greetz,

:metal: