PDA

View Full Version : Net geregistreerd lid stelt zich even voor



Callthetune
19 mei 2012, 11:00
Hi ieder1,

Heb me net geregistreerd op dit forum.

Mij even voorstellen: ben 24, speel al een jaar of 4 gitaar. Ben begonnen met akoestisch, anderhalf jaar terug overgeschakeld naar elektrisch. Je zult me meestal betrappen met een elektrische gitaar in de hand.

Heb 3 gitaren, een akoestische/western Samick (dreadnought) waar ik heel tevreden over ben, een Cort stratocaster (was mijn eerste elektrische gitaar) en een Fender telecaster Squier vintage 50s tele. Net aangekocht, en er heel tevreden mee. Vind mijn strat toch iets beter in de hand liggen, maar telecasters zijn even leuk!

Heb nooit notenleer gevolgd ofzo, gewoon meteen beginnen oefenen met tabs en lessen op youtube.

Cheers! :strat:

beruk
20 mei 2012, 00:14
Hoi! Welkom. Heb je altijd alleen maar een gitaar in je hand?;)

Duhsjaak
20 mei 2012, 07:32
Hi
Hartelijk welkom! En je ziet: Hier wordt er niet omheen gedraaid. Direct tot de kern van de zaak. Is Beruk wel toevertrouwd.

Hoewel wij gek zijn op linkse hobbies en de vrouwen hier op GN willen aanmoedigen de theaters rond te gaan met hun vagina monologen, houden wij het gewoon op lulverhalen.

Vandaar dat ik een beetje raar opkeek, toen iemand mij toevertrouwde dat diegene graag mijn rechterhand zou willen zijn.

Voeg bij alle gekheid in de wereld gewoon je eigen gekheid, dan wordt het vast supergezellig met jou erbij!
Vriendelijke groet, Gus

Callthetune
20 mei 2012, 10:08
Haha! Dat is inderdaad met de deur in huis vallen!

Ben ik wel op het juiste forum? :crazyhappy: Grapje. Zo te zien een toffe boel, wat gore humor moet kunnen op een forum als dit.

Thanks kerels, ziet er alvast een leuke stek uit! C you around.

Cheers

bass blom
20 mei 2012, 10:20
gus is de briljante huismafkees :D