PDA

View Full Version : Teleurstellende dag...bye bye JCM800



Sinner1980
17 mei 2012, 20:06
Hey allemaal,

Wat een k*tdag niet? Voor mij wel in ieder geval.
Ik heb ruim een maand geleden mijn JCM800 4104 combo naar een tech gebracht.
De versterker is uit 83 en was wel aan een paar verse buisjes en een opknapbeurtje toe; totale kosten €210,-
Buiten de buizen om is er nog het één en ander vervangen, staat allemaal keurig op de bon.

Anyway, na een maand wachten was ik wel erg benieuwd. Ik had de versterker nog niet op volle toeren laten draaien maar vandaag was de dag. Op en neer naar Schagen om de bak op te halen en vervolgens op de werkplaats (in de haven, geen herrielimiet!) de boel eens flink open getrapt.
Mijn weapon of choice is mijn avri 62 strat; wereldse plank.

Na wat gepield te hebben met de instellingen maakte mijn gelukzalige grijns op mijn vrije dag al snel plaats voor een chagrijnige, emotieloze uitdrukking...ik vond het werkelijk waar helemaal k*t...
Met een les paul? Gekkehuis! Met een strat...nope.

Ik speel tegenwoordig met name blues en ben gek op the Hoax-achtige sounds...of eigenlijk gewoon SRV, Kenny Wayne Shepperd,Chris Duarte enz.
Zit ik ff verkeerd met mijn JCM800! Dat gaat dus mooi niet op met zo'n bak...
Eigenlijk ook wel te verwachten maar ik had stiekem de hoop toch wel een lekkere bluesrock sound eruit te trekken, mooi niet dus. Keihard, schel gekletter...alsof mn trommelvliezen gepierde werden, bah!!

Amp in mn kofferbak gesmeten (eerst netjes laten afkoelen) en met een bloedgang naar huis gesjeesd om vervolgens op mijn toen nog in sluimer stand verkerende Macje een advertentie op MP te gooien; weg dat ding!

Zo...na even de frustatie van me af getikt te hebben is de boodschap wel duidelijk lijkt me-> exit jcm 800!
Ja...en? Hoor ik jullie nu denken? Logisch trouwens..

Ik ga nu op zoek naar een Fender map, maar... nu wilde ik jullie eens vragen of jullie leuke suggesties hebben tot max €1000,-
Andere merken (Vox?) zijn ook welkom hoor, ben benieuwd naar jullie info.

Thanks,

En nu snel mn sig veranderen!

bass blom
17 mei 2012, 20:17
:chicken: maar beviel hij wel voor je hem wegbracht? of heb je hem pas een maand?

muziekschuur
17 mei 2012, 20:29
Hij is te modden zodat hij wel klinkt zoals jij wil... Wellicht voor minder dan je nu denkt. Vraag het effe aan de tech die het werk gedaan heeft. Wellicht is hij daar heel snel mee klaar en kan het voor een schappelijk bedrag..

Sinner1980
17 mei 2012, 20:34
Ik heb de versterker alweer een tijdje maar nog niet op volle oorlogssterkte gebruikt. Ik wilde m eerst even grondig laten inspecteren en heb eigenlijk maar weinig tijd gehad dus vandaar.
Ik ben ook geswitched van tele naar strat in de tussentijd. Met de tele klonk ze destijds prima maar met de strat minder.
Ik heb een tijdje geleden tijdens een jam over een blues deville gespeeld en dat was meer mijn ding, nu achteraf gezien.
De strat klonk vetter, veel meer bass en niet van dat schelle.
Verandering van smaak denk ik.
Eens kijken of ik een supersonic kan testen ergens, lijkt me wel wat

jutter
17 mei 2012, 20:39
Ik heb de versterker alweer een tijdje maar nog niet op volle oorlogssterkte gebruikt. Ik wilde m eerst even grondig laten inspecteren en heb eigenlijk maar weinig tijd gehad dus vandaar.
Ik ben ook geswitched van tele naar strat in de tussentijd. Met de tele klonk ze destijds prima maar met de strat minder.
Ik heb een tijdje geleden tijdens een jam over een blues deville gespeeld en dat was meer mijn ding, nu achteraf gezien.
De strat klonk vetter, veel meer bass en niet van dat schelle.
Verandering van smaak denk ik.
Eens kijken of ik een supersonic kan testen ergens, lijkt me wel wat
Klote voor je kerel! Waarom ga je niet voor een blues deville? Ik vind ze ook goed klinken met een strat!

bass blom
17 mei 2012, 20:45
ja, supersonic checken, dacht ik meteen aan.

Mitch
17 mei 2012, 20:45
Een amp klinkt kut met een Strat en dan gaat de amp in de verkoop.

The horror.

Tankman
17 mei 2012, 21:07
Test eens een Peavey Classic 30! En een Palmer Fat50 is ook niet verkeerd.

HaroldA
17 mei 2012, 21:09
Al een andere preamp buisje geprobeerd? 12AY7 in V1? Of moet hij sowieso weg?

Sinner1980
17 mei 2012, 22:42
Hij moet sowieso weg, brengt gewoon niet de sound die ik zoek.
@jutter Blues deville is idd een goede optie!

Supersonic 22 heeft momenteel enorm mijn interesse, lijkt me een gekke bak. Wel behoorlijk aan de prijs, dat dan weer wel

@tankman
Hey man, een Peavey Delta Blues spreekt mij meer tot de verbeelding, lijkt ook een leuke optie en staan regelmatig op mp voor weinig.

We shall see, eerst maar eens die jcm verkopen.

@Mitch
Waardeloos die strat fanboys...😜

allochthomas
17 mei 2012, 22:50
jcm800+strat=schelle kutbak. Probeer eens een jtm45 of een superbass

jutter
17 mei 2012, 23:25
Hij moet sowieso weg, brengt gewoon niet de sound die ik zoek.
@jutter Blues deville is idd een goede optie!

Supersonic 22 heeft momenteel enorm mijn interesse, lijkt me een gekke bak. Wel behoorlijk aan de prijs, dat dan weer wel

@tankman
Hey man, een Peavey Delta Blues spreekt mij meer tot de verbeelding, lijkt ook een leuke optie en staan regelmatig op mp voor weinig.

We shall see, eerst maar eens die jcm verkopen.

@Mitch
Waardeloos die strat fanboys...��

Zeg schat, een Delta met een Tele is pas lekker! Met een strat zou ik eerder voor iets anders gaan kijken. De Peavey Classic i.c.m. een strat is ook erg lekker. Of een Koch Twintone. Het lijkt misschien spam maar zeker niet zo bedoeld: een goede Mesa misschien?

HaroldA
17 mei 2012, 23:28
jcm800+strat=schelle kutbak. Probeer eens een jtm45 of een superbass

Superbass is heel makkelijk te maken vanuit een 4104.

grayfink
18 mei 2012, 01:12
Een amp klinkt kut met een Strat en dan gaat de amp in de verkoop.

The horror.

Voor veel mensen klinkt dat toch heel logisch. :D

arjanb01
18 mei 2012, 06:50
Je hebt je mark 5 nog te koop staan?
De ts had een budget van 1000eu, dus een fender deluxe reverb misschien? Erg lekkere blackface sound, ben er zelf zeer content mee icm een fulltone ocd!

macwilliams
18 mei 2012, 07:36
Ik zag op GM een 2x12 bluesdeville staan voor €850,- die geüpgraded is met MM trafos.
Misschien moet je die eens gaan testen.

Ik had mijn naar 1x12 omgebouwde 4x10 bijna verkocht maar ben blij dat die er nog is. Ik vind het een supercombo.

Sinner1980
18 mei 2012, 08:02
Die is al weg; mijn neef nam vorige week zijn ac30 over en ik ging mee omdat ik nieuwsgierig was naar die deville.

jutter
18 mei 2012, 09:06
Je hebt je mark 5 nog te koop staan?
De ts had een budget van 1000eu, dus een fender deluxe reverb misschien? Erg lekkere blackface sound, ben er zelf zeer content mee icm een fulltone ocd!

Dan zou ik wel een gemodde deluxe nemen anders klinkt hij nog wat aan de schelle kant. Dan kunnen ze echt heel goed klinken!


De Mark V heb ik nog te koop staan. De combi met mijn Luke was niet lekker. Heb er laatst een stratachtige ingeprikt. Deze had Bill Lawrence pups. Sindsdien twijfel ik om de Mark V te verkopen want deze combi was euh.... hemels! Affijn, ik zie wel.

arjanb01
18 mei 2012, 09:19
Grappig hoe grillig gitaristen zijn. Ik heb gisteren opgetreden met mn Luke icm een Engl Thunder Revereb met in de loop een Gmajor. Ik kreeg van alle kanten complimenten over mijn geluid. Mijn leads waren lekker joh ! Niet normaal meer, beetje delay erover en instant luke sound ! En dat voor vrij weinig geld !
Ff ontopic. Ikzelf heb inderdad een gemodde Reverb deluxe met een jensen speaker en andere buizen, Tung Sols en Philips NOS tubes. Klinkt echt waanzinnig, reageert goed op overdrive pedalen en klinkt heel erg warm en breed op vol volume. Perfecte match geweest voor 800 euro ! Er staat er nog eentje op marktplaats, ongemod, en die moet er 750 euro voor hebben. Als je alleen al de brightcap uitschakeld intern klinkt ie echt heel warm. Misschien is dat iets voor de TS.

FNaRK
18 mei 2012, 09:20
Een amp klinkt kut met een Strat en dan gaat de amp in de verkoop.

The horror.

iedere amp klinkt kut met een strat :stop:

Orpheo
18 mei 2012, 10:49
Ik vind anders dat steel panther (strat +jcm) of george lynch of warren demartini te gek klinken.

Grappig dat de jcm800 je zo tegenstaat. Ik zou niet meer zonder kunnen.

Sinner1980
18 mei 2012, 11:03
Ik krijg net een mailtje van iemand die wil ruilen voor een Fender Prosonic. Schijnt een soort van voorloper te zijn van de Super Sonic.
Ik had er nooit van gehoord. Iemand hier ervaring mee?

Sinner1980
18 mei 2012, 11:04
Oh absoluut, ik zit alleen in een hele andere richting qua muziek tegenwoordig dus voor mij volstaat dat helaas niet.

Misery Signals
18 mei 2012, 12:56
Prosonic is veel beter dan een Supersonic vind ik. De head toch, een Prosonic combo heeft 2x10 speakers en die bevallen me niet echt...

MS

Sinner1980
18 mei 2012, 13:34
iedere amp klinkt kut met een strat :stop:

Wel flauw dat ze dan voor de meest succesvolle gitaar ooit geen knappe amp hebben ontwikkeld😜

muziekschuur
18 mei 2012, 13:56
Een versterker gemaakt door dhr Dinky... Vermoedelijk iets bijzonders...


http://www.youtube.com/watch?v=J6jLywHv_ho&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=id8x2C_m7BA&feature=related

Pepe
18 mei 2012, 14:18
Ik krijg net een mailtje van iemand die wil ruilen voor een Fender Prosonic. Schijnt een soort van voorloper te zijn van de Super Sonic.
Ik had er nooit van gehoord. Iemand hier ervaring mee?

Prosonic is een Custom shop amp, soort van Boogie, lots of gain, modern en mid based. Supersonic is meer een souped up classic Fender, minder gain.

guhlenn
18 mei 2012, 14:21
Ik krijg net een mailtje van iemand die wil ruilen voor een Fender Prosonic. Schijnt een soort van voorloper te zijn van de Super Sonic.
Ik had er nooit van gehoord. Iemand hier ervaring mee?


Ik zou geen seconde twijfelen mits ie technisch in orde is. Verder heeft Mitch helemaal gelijk. Flikker dat stuk brandhout op marktplaats ipv die 800. ;)

Sinner1980
18 mei 2012, 15:11
Ik heb die knakker van de supersonic een mail teruggestuurd dat ik de amp wel eens wil testen, vrijblijvend natuurlijk.
Blijkt dat de versterker nog niet in zijn bezit is maar dat hij deze ook door ruil kan verkrijgen...😄
We gaan het allemaal meemaken.
Ik krijg voorlopig het ene mailtje na de andere binnen; animo zat!

Sinner1980
18 mei 2012, 15:12
Ik zou geen seconde twijfelen mits ie technisch in orde is. Verder heeft Mitch helemaal gelijk. Flikker dat stuk brandhout op marktplaats ipv die 800. ;)

Mn strat verkopen... Ga je nou gauw!!😁

Terminus
18 mei 2012, 15:53
Ik vind anders dat steel panther (strat +jcm) of george lynch of warren demartini te gek klinken.

Grappig dat de jcm800 je zo tegenstaat. Ik zou niet meer zonder kunnen.

Ehm, Orph... als je met JCM JCM2000 DSL bedoelt is Steel Panther (eerste plaat) op een JCM ja. En die nieuwe plaat... dat is de 5150III.

Orpheo
18 mei 2012, 21:39
echt? dan hoor ik het echt verkeerd, haha. Ik hoor een jcm800 en een 5150 I ;)

maar goed, george lynch en demartini hebben ook op strats door JCM's gespeeld, en dat klonk ook te gek.

muziekschuur
19 mei 2012, 00:08
Heb al een jaar geen Prosonics meer op Marktplaats gezien.... Is wel een buitenkans verwacht ik. Ik zag wel in Duitsland een Prosonic top te koop. 800 euro vroegen ze er daar voor.

Sinner1980
20 mei 2012, 21:13
Ha! Marshall is de deur uit dus de jacht is geopend!
Top contenders:
-Fender super sonic 22
-Fender deluxe reverb

Twee verschillende beestjes, I know. De Super sonic spreekt tot de verbeelding door haar veelzijdigheid. De deluxe reverb door de klassieke Fender sound en het enthousiasme vd gebruikers op het net.
Gezien de super sonic ook klassiekere sounds in huis heeft en de deluxe reverb, naar men zegt, weer wat mods vereist is de super sonic voor mij vooralsnog het meest interessant. Deze moet echter wel weer nieuw gekocht worden want 2e hands ben ik ze nog niet tegengekomen. De deluxe reverb dan weer wel; puntje voor de deluxe reverb

muziekschuur
20 mei 2012, 22:03
Gefeli met de verkoop. Suc6 met de jacht...

Sinner1980
20 mei 2012, 22:42
Gefeli met de verkoop. Suc6 met de jacht...

Thanks! Ik lees een hoop narigheid en problemen over de super sonic. De deluxe reverb vrijwel positief, ook zou deze goed op pedalen reageren...optelsommetje maken wordt wel makkelijker zo

muziekschuur
20 mei 2012, 22:49
Zelf op speluh joh....

Probeer ook eens een Rivera Knucklehead als je em tegenkomt....
En misschien de EVH 50 watter.
En de Peavey 3120. Da's een 6505 met een Fender clean. Net zoals de EVH top dat is...
Maar goed. Da's vast een brug tever...

Sinner1980
20 mei 2012, 23:16
Dat ik er zelf op ga spelen is een feit. Verder sluiten je suggesties niet aan op wat ik wil; een mooie fender clean tot een randje a la the Hoax, srv, chris duarte enz. Gewoon een vette blues sound dus

jutter
20 mei 2012, 23:23
Dat ik er zelf op ga spelen is een feit. Verder sluiten je suggesties niet aan op wat ik wil; een mooie fender clean tot een randje a la the Hoax, srv, chris duarte enz. Gewoon een vette blues sound dus

tja................

Tankman
20 mei 2012, 23:25
Zelf op speluh joh....

Probeer ook eens een Rivera Knucklehead als je em tegenkomt....
En misschien de EVH 50 watter.
En de Peavey 3120. Da's een 6505 met een Fender clean. Net zoals de EVH top dat is...
Maar goed. Da's vast een brug tever...

Zou in het geval van de TS eerder een Peavey Butcher aanraden.

Henri H
20 mei 2012, 23:27
Ik kende Duarte niet, maar die heeft idd meer een Fender dan een Marshall sound.
Ik ben wel blij met mijn 2204 i.c.m. Strat, maar ook mijn Tele en Les Paul klinken super.

Ik heb een half jaar geleden de Fender Deluxe reverb 's getest bij Feedback Eindhoven, was zeker een lekkere amp. Ik denk dat ie wel geschikt zou kunnen zijn, gaat ook loeihard, sowhey. :o

Sinner1980
21 mei 2012, 08:08
Ik kende Duarte niet, maar die heeft idd meer een Fender dan een Marshall sound.
Ik ben wel blij met mijn 2204 i.c.m. Strat, maar ook mijn Tele en Les Paul klinken super.

Ik heb een half jaar geleden de Fender Deluxe reverb 's getest bij Feedback Eindhoven, was zeker een lekkere amp. Ik denk dat ie wel geschikt zou kunnen zijn, gaat ook loeihard, sowhey. :o

Ik ga deze week een reverb testen en waarschijnlijk meenemen, 2e hands voor 750, kan ik me geen buil aan vallen dunkt me!

@ Jutter
Tja.....? 😄

Flor
21 mei 2012, 13:56
ik heb jaren op een jcm 800 stack van 1981 gespeeld.
Klonk geweldig...maar ik heb humbuckers in mijn tele en strats gemonteerd.
als je singlecoils gebruikt neem je beter Fender of inderdaad een Peavey Classic.
Maar ik vind het toch vreemd dat die jcm800 zooo slecht klonk..een jcm800 is niet voor niets een collectable item...maar ik herinner mij dat ik enkel de overdrive vd versterker gebruikte..pedaaltjes ervoor..dat had hij niet al te graag, tenzij een phaser of delay...maar geen tubescreamers etc..
Ik hou van de Fender superreverb..die kan alles aan en doet het pedaaltjes fantastisch...gewoonweg een erg veelzijdige versterker terwijl die jcm800 maar één enkele goede sound heeft...maar dan wel een heel erg goeie. Au revoir!

frander
21 mei 2012, 15:52
Kijk ook eens voor een Fender Vibroverb. Liefst een ouwe natuurlijk! Speelt Jon Amor ook over. The Hoax rule!!!!

Sinner1980
21 mei 2012, 16:41
Kijk ook eens voor een Fender Vibroverb. Liefst een ouwe natuurlijk! Speelt Jon Amor ook over. The Hoax rule!!!!

Zegt het voort!! Te gekke band!!

Sinner1980
21 mei 2012, 18:39
ik heb jaren op een jcm 800 stack van 1981 gespeeld.
Klonk geweldig...maar ik heb humbuckers in mijn tele en strats gemonteerd.
als je singlecoils gebruikt neem je beter Fender of inderdaad een Peavey Classic.
Maar ik vind het toch vreemd dat die jcm800 zooo slecht klonk..een jcm800 is niet voor niets een collectable item...maar ik herinner mij dat ik enkel de overdrive vd versterker gebruikte..pedaaltjes ervoor..dat had hij niet al te graag, tenzij een phaser of delay...maar geen tubescreamers etc..
Ik hou van de Fender superreverb..die kan alles aan en doet het pedaaltjes fantastisch...gewoonweg een erg veelzijdige versterker terwijl die jcm800 maar één enkele goede sound heeft...maar dan wel een heel erg goeie. Au revoir!

De jcm klonk met humbuckers prima.
Met mijn strat gewoon te schel, pijn aan mn oren, echt.
Een kennis van mijn speelt over een 2203 met een vintage Rat; klinkt te gek met zowel zn tele als zn strat.
Waarschijnlijk toch een verschil tussen een stack en een combo, speakers etc.
Ik denk dat een Fender amp voor mij gewoon beter werkt dus we gaan het meemaken. Was destijds ook erg in mn nopjes met de blues deluxe; weggedaan door malle GAS aanval... Hebben wel meer mensen last van hier 😉
Donderdagavond ga ik de deluxe reverb checken, ben benieuwd!

jerome
21 mei 2012, 19:29
Zonder kleine aanpassingen kan een JCM800 inderdaad nogal schel klinken maar dat kunnen sommige Fenders amps ook... ;)
En sommige Strats met bepaalde standaard single coil brugelementen kunnen ook schel klinken.
En dan is dus de JCM800 gelijk een kutversterker en een Strat gelijk een kutgitaar
Wat een stelletje malloten hier zeg....

arjanb01
21 mei 2012, 19:37
De jcm klonk met humbuckers prima.
Met mijn strat gewoon te schel, pijn aan mn oren, echt.
Een kennis van mijn speelt over een 2203 met een vintage Rat; klinkt te gek met zowel zn tele als zn strat.
Waarschijnlijk toch een verschil tussen een stack en een combo, speakers etc.
Ik denk dat een Fender amp voor mij gewoon beter werkt dus we gaan het meemaken. Was destijds ook erg in mn nopjes met de blues deluxe; weggedaan door malle GAS aanval... Hebben wel meer mensen last van hier ��

Donderdagavond ga ik de deluxe reverb checken, ben benieuwd!

Succes met testen ! Ik heb hem zelf ook, weliswaar gemod, maar o wat is deze amp lekker ! Icm een fulltone ocd of een ander mooi drivepedaaltje lekker veelzijdig ook nog. Ook de tremolo is lekker !

Laat ons horen wat je ervan vond !

Sinner1980
21 mei 2012, 20:52
Zonder kleine aanpassingen kan een JCM800 inderdaad nogal schel klinken maar dat kunnen sommige Fenders amps ook... ;)
En sommige Strats met bepaalde standaard single coil brugelementen kunnen ook schel klinken.
En dan is dus de JCM800 gelijk een kutversterker en een Strat gelijk een kutgitaar
Wat een stelletje malloten hier zeg....

Dat een strat op zn brugpup schel kan klinken ben ik met je eens, op de halspickup daarentegen...mag echt niet dus. De jcm was, nogmaals, niet kut. Met mijn voormalige tele klonk de amp prima en lekker vet. Met mijn strat hoopte ik een beetje Frusciante-achtig geluid te kunnen halen en dat viel dus zwaar tegen.
Conclusie: ik ben gek met mijn strat, voelt goed, klinkt goed (behalve...)enz. Die wil ik niet kwijt.
De versterker verpatsen en er een andere versterker bij zoeken is het gevolg.
Dat ik een malloot ben zal ik verder niet ontkennen. Dat is ook de reden dat ik hier met andere malloren op dit forum zit 😉

Sinner1980
21 mei 2012, 20:54
Succes met testen ! Ik heb hem zelf ook, weliswaar gemod, maar o wat is deze amp lekker ! Icm een fulltone ocd of een ander mooi drivepedaaltje lekker veelzijdig ook nog. Ook de tremolo is lekker !

Laat ons horen wat je ervan vond !

Doe ik absoluut, een lekkere ts achtige is het eerste waar ik straks weer naar op zoek ga. Mooi pedalboardje samenstellen! Nu al zin in!
Eerst maar kijken of het 'klikt' met de amp

Einzeln
21 mei 2012, 21:32
The hoax: superreverb

Sinner1980
22 mei 2012, 11:50
En natuurlijk zet er nu net iemand een mint groene ltd edition supersonic op mp... Gelukkig in een gehucht hier heel ver vandaan, wel gaaf hoor!

Squier4ever
22 mei 2012, 13:11
Damn dat is hier practisch om de hoek. Als ik het geld had reed ik daar nu heen, wat een vet apparaat!

Sinner1980
22 mei 2012, 15:02
Damn dat is hier practisch om de hoek. Als ik het geld had reed ik daar nu heen, wat een vet apparaat!

Het is wat; jij om de hoek en ik heb het geld... Ik zou je haast PMen 😉

Einzeln
22 mei 2012, 15:26
http://www.youtube.com/watch?v=65ll2PL5_GM

Sinner1980
22 mei 2012, 19:54
http://www.youtube.com/watch?v=65ll2PL5_GM

Cool! Mag van mij iets vetter a la Philip Sayce maar wel te gekke sound hoor!

schizo910
23 mei 2012, 11:05
Ik heb een Fender Super Sonic Twin Combo... Als je wilt kom je maar eens langs om te testen... Zwanenburg is niet zo ver voor je.
Ik snap dat het alleen al door de speakers en wattage niet te vergelijken is met de 22, maar om een indruk te krijgen van de Super Sonic reeks...

Sinner1980
24 mei 2012, 17:11
Ik heb een Fender Super Sonic Twin Combo... Als je wilt kom je maar eens langs om te testen... Zwanenburg is niet zo ver voor je.
Ik snap dat het alleen al door de speakers en wattage niet te vergelijken is met de 22, maar om een indruk te krijgen van de Super Sonic reeks...

Thanks man! Ik ga straks de deluxe reverb checken (ben erg benieuwd!).
Mocht dat niks zijn dan neem ik zeker contact met je op.
De surf groene super sonic staat al op gereserveerd...was ik al bang voor eigenlijk, gave bak!! Ik kom vanavond met de uitslag van mn testrit

schizo910
25 mei 2012, 10:07
Vanavond is hij live te horen in Hoofddorp; de Duycker ;)

Heusinkveld
25 mei 2012, 16:45
De super sonic is bij feedback in de aanbieding.. demo model, 900€.
Net als vele andere te gekke versterkers die er in de aanbieding zijn! :-)

Dennis_Ajax
25 mei 2012, 20:58
Vanaf 2 juni toch? Super Sonic 22 zelfs 850 net als de Deluxe Reverb 65'. Ga er toch maar een kijkje nemen.

arjanb01
26 mei 2012, 10:02
Wat is het geworden? De deluxe reverb of een andere amp?

Sinner1980
26 mei 2012, 19:14
Het is de deluxe reverb geworden, topic met details volgt

arjanb01
26 mei 2012, 21:50
Gefeliciteerd!
Topversterker, nu nog een fulltone ocd of een ts-808 en je bent de man!

Sinner1980
26 mei 2012, 21:54
Gefeliciteerd!
Topversterker, nu nog een fulltone ocd of een ts-808 en je bent de man!

Idd! Ik vind die keuze nogal moeilijk eigenlijk, er zijn zoveel ts-achtigen.
Een ts 808 of een ts 9 liggen wel het meest voor de hand. De ocd heb ik altijd interessant gevonden; decisions, decisions...

Tankman
26 mei 2012, 21:56
Gewoon een OCD nemen. Is een topding. Ik gebruik die nu ook over mn Classic 30.

Fireburst
26 mei 2012, 22:41
Idd! Ik vind die keuze nogal moeilijk eigenlijk, er zijn zoveel ts-achtigen.
Een ts 808 of een ts 9 liggen wel het meest voor de hand. De ocd heb ik altijd interessant gevonden; decisions, decisions...

Uitstekende keuze qua versterker, ga je geen spijt van krijgen.

Neem ook de Bluespro mee in je testronde, die heeft toch iets meer midlaag dan de gemiddelde TS-achtige. Anders wordt het misschien al snel een schelle boel.

roger
26 mei 2012, 23:23
Gewoon een OCD nemen. Is een topding. Ik gebruik die nu ook over mn Classic 30.

Idd vette combi! Ik heb een zelfbouw OCD over een Deltablues! Staat altijd aan!

arjanb01
27 mei 2012, 07:31
En het voordeel van een ocd is dat er een extra hi-schakelaar op zit die meer gain geeft en meer (laag) mid. De v4 versie, die ik ook heb. Ook prima te gebruiken als booster!

Sinner1980
27 mei 2012, 19:06
Net een ts 9 van ebay af besteld, omgerekend 7 tientjes, nieuw in doos, lekkere deal toch? Voorlopig ff gered!

jules
30 mei 2012, 10:41
tja ik heb een jmp 2204 uit 1979, die zou toch vrij hetzelfde moeten zijn en die klinkt juist met een strat erg perfect

Sinner1980
30 mei 2012, 18:15
Geloof ik graag, ik ben wel erg bij met mn Fender ampje😄