PDA

View Full Version : Gitaarkamp.nl voor volwassenen met vol programma



Jan Bik
17 mei 2012, 11:38
Hoi, 15,16 en 17 juni is er een gitaarkamp voor volwassenen in Epe. Er komen en hoop bekende gitaristen om workshops te geven, en omdat je blijft slapen is er ook veel tijd om met andere gitaristen samen te spelen en over gitaren te praten. Nu staat er op zaterdagochtend een keuzeprogramma in de planning. Je kan dan aan 2 onderdelen deelnemen. Keuze is uit workshop singer songwriter, Arabische wereldmuziek en guitar setup and maintainance. Er is te weinig tijd voor alle drie omdat Harry Saksioni 's middags een workshop komt geven. Welke zou uit het programma moeten? Mist er één die er zeker ín zou moeten?
Grz, Jan

bass blom
17 mei 2012, 11:39
kamp.. epe.. hmm.. nou nee.
:hide:

marco v
19 mei 2012, 16:10
Je bent me voor ;)

Pepe
19 mei 2012, 16:52
Het klinkt niet alsof er veel chickkies op af gaan komen...

bass blom
19 mei 2012, 16:58
dat zeg ik, epe, eh.. pepe :D

Pepe
19 mei 2012, 17:33
Natuurlijk bedoel je dat, ouwe Oostblok charmeur dat je bent..

Spike heeft afgezegd. Jammer.

bass blom
19 mei 2012, 17:36
ik kan nog wel een paar ouwe rotten optrommelen :soinnocent:

Pepe
19 mei 2012, 17:44
Het lijkt alsof we nutteloze bijdrages leveren maar ondertussen houden we dit topic in de race, dat Jan het maar weet.

bass blom
19 mei 2012, 17:47
ja, ok, nuttige bijdragen doen..
dan kies ik voor arabische songwriter setup.
alleen als die kleine meisjes ook blijven slapen natuurlijk.

Pepe
19 mei 2012, 17:53
ik kies ook voor Arabie.

Leuk man, zouden we in dezelfde groep zitten als we zouden gaan!

bass blom
19 mei 2012, 17:59
heb jij een pyama met streepjes of bloempjes?

edit: sorry pepe, ik haak af.
heb even de site bekeken..

bbq, ik eet geen vlees..
borreluur / boswandeling?
ik mag het terrein niet af tijdens het kamp.
ik moet mensen in uniform gehoorzamen.
ik moet corvee doen..

nee, dat komt echt niet goed.

Pepe
19 mei 2012, 18:39
Borreluur betekent dat 1 uur per dag er alleen borrels geschonken worden, de rest is gewoon weer bier. Dat ene uurtje.. dat valt toch mee?

En waarom zou je het terrein af willen? Epe! Rondje dorpssuper?
En dat uniform... als Hela een grappige WaffenSS pet opzet, dan gehoorzaam je anders maar al te graag..:crazyhappy:

bass blom
19 mei 2012, 18:47
borreluur en boswandeling zijn gelijktijdig.
dan ga je toch van het pad af?
en dan door iemand in uniform tegengehouden worden? :dontgeti:
ik weet het nu al, ik slaap slecht vannacht, bedankt, jan :sneaky:

Pepe
19 mei 2012, 18:49
Flauw. Dan ga ik wel in m'n eentje niet.

wietse
20 mei 2012, 13:28
fuck, 295 euro voor 3 dagen, dat geld kan ik wel beter gebruiken of zijn er hoeren bij inbegrepen?
nee dank u.

-Martijn-
20 mei 2012, 13:50
Uh, je weet niet hoe je de naam van de hoofdartiest schrijft..?

Eko
24 mei 2012, 13:08
Arabische wereldmuziek?
Even zonder dollen , het is misschien goed bedoeld maar je trekt er geen volle zalen mee. Diegene die daar een weekend aan willen spenderen gaan hun gang maar , maar volgens mij is dit voor de grote massa in NL niet echt interessant. De rest zou leuk zijn , maar om daar een weekend me door te brengen.............

Bartcore
24 mei 2012, 13:48
Er is ook maar plek voor 30 man, niet voor 'de grote massa in NL' ;)

Eko
24 mei 2012, 14:25
Kijk , daar had ik geen rekening mee gehouden, Thanks Bartcore.

pietvanbuiten
24 mei 2012, 22:43
We gaan naar Epe, yeahh.......

bass blom
24 mei 2012, 22:48
hee gaaf piet als jij gaat bedenk ik me misschien nog wel :D

Bijl
25 mei 2012, 09:56
Mag je daar ook Arabische wereldmuziek spelen op een Ibanez Universe met een Mesa F50?

Bartcore
25 mei 2012, 10:01
Mag je daar ook Arabische wereldmuziek spelen op een Ibanez Universe met een Mesa F50?

Zoiets als dit?:
http://www.youtube.com/watch?v=EvNfWnmea_s

Dirk_Hendrik
25 mei 2012, 22:58
Nou ben ik een kampenslet die het klaarspeelde over een periode van 14 jaar 13 keer mee te gaan naar een kamp voor de leeftijdscategorie 15-25 en heb er m'n ega aan overgehouden. Als ik de website van dit initiatief bekijk... vind ik dat dit draadje een heel negatieve insteek heeft gekregen. Vooral ook omdat de opzet vrij dito in elkaar lijkt te zitten. Geen geknutsel van de locale scoutingvereniging die een nieuw subsidiepotje heeft ontdekt zogezegd.

Waar ik wél moeite mee heb, hoe begrijpelijk het ook is, is het zinnetje De workshops worden akoestisch gegeven, dus je moet een akoestische gitaar hebben. Die heb ik. Zat. Maar uiteindelijk is het niet m'n ding.

o!
Arabisch! Veel te leuk!

Dirk_Hendrik
25 mei 2012, 23:08
Zoiets als dit?:
http://www.youtube.com/watch?v=EvNfWnmea_s


Waar hoor jij arabische muziek dan? Daar dat ene thematje?? heb je nog een hoop te leren.....

Bartcore
25 mei 2012, 23:23
Ja, 'dat ene themaatje' doet mij behoorlijk Egyptisch aan. En er is geen twijfel over mogelijk dat ik nog veel zou kunnen leren over Arabische muziek, maar ja, er is sowieso veel meer te leren dan in één leven mogelijk is...

beruk
25 mei 2012, 23:54
Jan Bik en dingen organiseren voor volwassenen, daar heb ik als Utrechtse jongen héél andere associaties bij....

Fiendish
26 mei 2012, 00:05
Jan Bik en dingen organiseren voor volwassenen, daar heb ik als Utrechtse jongen héél andere associaties bij....

:seriousf:

Pepe
26 mei 2012, 01:06
en heb er m'n ega aan overgehouden.

Jaaa... precies de insteek van Bass en mij!

Onze bassist trouwens ook, de vrouw er aan overgehouden, hij had daar 5 kampen voor nodig.